Suuri maatalouskeskustelu

Pitäisi ottaa ilmeisesti jokapäiväiseen käyttöön...alkuviikon ollut neulatyynynä sairaalassa ja tänään kun lähdin pois, niin perkele vedin lipat pihassa, hiekotusmurske runsain mitoin asfaltilla sopivassa kaadossa oli yllättävän liukas...

Phks sairaalana? kyllä kannattaa haarniska olla. Mulla on päivittäisessä käytössä sellanen klassisen tyylikäs kokonaisuus (niinkuin edustusvaimolla tietysti kuuluu olla), turvakengät (jalas koko 34), persestanialaisen lapsisotilaan toppahousut (varusteleka, tummanvihreät mallia porkkana) putkifirman takki (huomioväreillä, koko xxl) ja eripariset viiltosuojahanskat. Eleganssissani näytän liikkuvalta liikenteenohjaustörpöltä.
 
Phks sairaalana? kyllä kannattaa haarniska olla. Mulla on päivittäisessä käytössä sellanen klassisen tyylikäs kokonaisuus (niinkuin edustusvaimolla tietysti kuuluu olla), turvakengät (jalas koko 34), persestanialaisen lapsisotilaan toppahousut (varusteleka, tummanvihreät mallia porkkana) putkifirman takki (huomioväreillä, koko xxl) ja eripariset viiltosuojahanskat. Eleganssissani näytän liikkuvalta liikenteenohjaustörpöltä.

Kuvahaun tulos haulle haute couture

Baltriber huomioväreissä matkalla navettaan? Kengät eivät näy, mutta uskon sanaasi:).
 
No johan. Onpas mukava paikka tämä maatalousvitja. Kaksi postausta ja potentiaalinen vaimoke!

Kuka sanoi että somettaminen ei muka kannata:)!
Kun nyt naimakaupoille lähdetään niin voin tunnustaa että olen ollut Baltriberin kanssa kihloissa ja asunut samaa huushollia. Selvyyden vuoksi - puhun Baltriberistä käsitetasolla, enkä henkilönä :)

Ostin morsiamelle kerran syntymäpäivälahjaksi kottikärryt. Juhlakalu itse oli mielissään mutta vanhemmisto ja kaverusto vähän pitivät omaperäisenä.

Särmiä oli sitten vähän liikaa yhteiselon jatkumista ajatellen - hänellä tietysti koska itse olen hyvinkin joustava ja mukautuvainen :rolleyes:
 
Kun nyt naimakaupoille lähdetään niin voin tunnustaa että olen ollut Baltriberin kanssa kihloissa ja asunut samaa huushollia. Selvyyden vuoksi - puhun Baltriberistä käsitetasolla, enkä henkilönä :)

Ostin morsiamelle kerran syntymäpäivälahjaksi kottikärryt. Juhlakalu itse oli mielissään mutta vanhemmisto ja kaverusto vähän pitivät omaperäisenä.

Särmiä oli sitten vähän liikaa yhteiselon jatkumista ajatellen - hänellä tietysti koska itse olen hyvinkin joustava ja mukautuvainen :rolleyes:

Mun lahja exälle oli Lapuan liikkeen pyyheliina....se löi heti turpaan :D
 
Eleganssissani näytän liikkuvalta liikenteenohjaustörpöltä

Kuulostaa kieltämättä tosi kuumalta sihh. :cool: Minä saan puolestani vaimolta palautetta säännöllisesti siitä garderobista, jota hallinnoin ja ylläni käytän. Melkoinen osa puvustoani on hankittu halpa-halleista ja ikä vaihtelee 0-15 vuotta. Toppapukuni lienee kaikkein komein. Pari kokoa liian suuri, jonka takin liepeet humppaisevat kuin variksen siivet, täytteet pursuavat parista kohtaa ulos. Asukokonaisuuden täydentää rumat nahkasaappaat ja S-marketin pipo, käsissä rukkaset vuodelta kun EUsta äänestettiin.
 
Kuka sanoi että somettaminen ei muka kannata
Kuulostaa kieltämättä tosi kuumalta sihh. :cool: Minä saan puolestani vaimolta palautetta säännöllisesti siitä garderobista, jota hallinnoin ja ylläni käytän. Melkoinen osa puvustoani on hankittu halpa-halleista ja ikä vaihtelee 0-15 vuotta. Toppapukuni lienee kaikkein komein. Pari kokoa liian suuri, jonka takin liepeet humppaisevat kuin variksen siivet, täytteet pursuavat parista kohtaa ulos. Asukokonaisuuden täydentää rumat nahkasaappaat ja S-marketin pipo, käsissä rukkaset vuodelta kun EUsta äänestettiin.
Kymmenen vuoden päästä olet taas muodissa ;)
 
Musta se sinimusta oli komia..... :D

Juu. Sävy sävyyn mielentilan kanssa:).

@hansai jos on tosiaan tarpeeksi myöhässä, huomaa jossain vaiheessa olevansa edelläkävijä.

@Baltriber jotain tuollaista minä aina vanhemmillenikin yritin selittää kun oli vaatteista puhe. Kumma kyllä omilla lapsilla tuntuu olevan samanlaisia taipumuksia. Ehjien vaatteiden laittaminen on aivan ylivoimaista:rolleyes:.
 
Kuulostaa kieltämättä tosi kuumalta sihh. :cool: Minä saan puolestani vaimolta palautetta säännöllisesti siitä garderobista, jota hallinnoin ja ylläni käytän. Melkoinen osa puvustoani on hankittu halpa-halleista ja ikä vaihtelee 0-15 vuotta. Toppapukuni lienee kaikkein komein. Pari kokoa liian suuri, jonka takin liepeet humppaisevat kuin variksen siivet, täytteet pursuavat parista kohtaa ulos. Asukokonaisuuden täydentää rumat nahkasaappaat ja S-marketin pipo, käsissä rukkaset vuodelta kun EUsta äänestettiin.
Minun vaimoni nauraa aina vaatehuonettamme, on kuulema niinkun armeijan rättivarasto, no, SA ylijäämä, paras ylijäämä, on mulla kyllä BW:n vaatetustakin,viihdyn sotatamineissa :) Kuljin silloin raggari aikana vuosikaudet samassa 50 luvun nahkarotsissa, se muuten on vieläkin tallessa.
 
Kaadoin savotan päätteeksi eilen julmetun ison koivun, kaatokolon pohjan kun sahasin niin mahlasuihku oli valtaisa:) Sitä lensi kaaressa, empä ole ennen moista nähnyt..
 
Back
Top