Ymmärrät mitä? Minä en ymmärrä. Sputnikissa paljon hyviä artikkeleita. Tänään seurasin livenä avaruuskävelyä.Olenkin ihmetellyt miksi olet tykkäillyt Pietarin trollien viesteistä. Nyt ymmärrän.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ymmärrät mitä? Minä en ymmärrä. Sputnikissa paljon hyviä artikkeleita. Tänään seurasin livenä avaruuskävelyä.Olenkin ihmetellyt miksi olet tykkäillyt Pietarin trollien viesteistä. Nyt ymmärrän.
Itsekin olen joskus suurimman trollijahdin aikaan pohtinut muutamia sanomisiasi liipaisinsormi kutisten, mutta todisteita punnitessani todennut että Merten sheriffillä on vain omanlaisia mieltymyksiään joissain asioissa, kuten meillä kaikilla Nothing to see here, no trolls, no dragons, move alongYmmärrät mitä? Minä en ymmärrä. Sputnikissa paljon hyviä artikkeleita. Tänään seurasin livenä avaruuskävelyä.
Mun viestit pääosin kirjoitettu kieli poskella ilman suurempaa tietämystä mistään.Itsekin olen joskus suurimman trollijahdin aikaan pohtinut muutamia sanomisiasi liipaisinsormi kutisten, mutta todisteita punnitessani todennut että Merten sheriffillä on vain omanlaisia mieltymyksiään joissain asioissa, kuten meillä kaikilla Nothing to see here, no trolls, no dragons, move along
Sitä samaa täälläkinMun viestit pääosin kirjoitettu kieli poskella ilman suurempaa tietämystä mistään.
Kunhan omiani höpötän.
Sori, luin aika myöhän yhden kirjoituksen Kasparovilta, aloitin kääntämään sitä, sitten päätin lainata pätkät sieltä, ja sitten petyin koko kirjoitukseen, väsyin ja lopetin, kohta poistan koko hourailun, kun ei ollut tarkoitusta lähettäkään, mutta jotenkin se meni.. Poista sinäkin lainausta, please.Olisiko sinulla linkkiä tai lisätietoa tästä Qatar-yhteydestä? Vaikuttaa sangen mielenkiintoiselta.
Niin että jos olisi foorumi jossa puhutaan ihmisten kiduttamisesta ja teurastamisesta ja pikkuvauvojen syömisestä niin se on ihan OK jos se on siististi moderoitu?
Samaa mietin itsekkin, kovin on venäjämyönteisiä juttuja usein mutta harva sitä myöskään tilaa sputnikin uutisia puhelimeen.Olenkin ihmetellyt miksi olet tykkäillyt Pietarin trollien viesteistä. Nyt ymmärrän.
Viimeksi Ranskan presidentti Macron kutsunut RT ja Sputnikin tekeleita propagandaksi. Sitä se on 100%. Sputnikin "jornalistit" saaneet kenkää Macronin tilaisuudesta, Macron on kommentoinut että tietää eron jornalimin ja propagandan kesken.Samaa mietin itsekkin, kovin on venäjämyönteisiä juttuja usein mutta harva sitä myöskään tilaa sputnikin uutisia puhelimeen.
Samaa mietin itsekkin, kovin on venäjämyönteisiä juttuja usein mutta harva sitä myöskään tilaa sputnikin uutisia puhelimeen.
sun tzu sanoo:PV:n henkilöstöstä moni. Moni myös katsoo RT:tä, opiskelee venäjää ja lukee venäläisiä sanomalehtiä.
Venäjämyönteisiä tai epäisänmaallisia et heistä silti saa.
Toki voi myös katsoa ainoastaan CNN ja Sanoman tuotoksia ja velloa omassa erinomaisuudessaan.
Tehty Mosfilmin studiollaYmmärrät mitä? Minä en ymmärrä. Sputnikissa paljon hyviä artikkeleita. Tänään seurasin livenä avaruuskävelyä.
Näyttää siltä, että Sputnik case kaipaa hieman lisää perusteluita minulta. No olkoon..Samaa mietin itsekkin, kovin on venäjämyönteisiä juttuja usein mutta harva sitä myöskään tilaa sputnikin uutisia puhelimeen.
Sputnikissa paljon hyviä artikkeleita.
Samaan hintaan sait luultavasti vakoiluohjelman kännykkään.päätin ladata puhelimeeni Sputnikin sovelluksen mitä puhelimeni ehdotti ladattavaksi.
Sovellus on veke jos pelastaa jonkun päiväunet.Samaan hintaan sait luultavasti vakoiluohjelman kännykkään.
Blackwater = läntinen yksityisarmeija, ja Wagner venäläinen tai USA:n yksityisarmeija?
Ei riitän enää. Puhelin pitää laittaa painoon kiinni ja heittää avantoon.Sovellus on veke jos pelastaa jonkun päiväunet.