Loin tämän threadin koska mielestäni eräs toimittaja - yllättävästi Ylen palkkalistoilta, on tehnyt paljon hyvää sisältöä nettimedioihin. Tämä herra on Jaakko Keso. Olen seurannut ja havainnoinut monia hänen käsittelemiä aiheita pitkään omalla elinalueella. Toki, en asu pk-seudulla vaan jossain periferiassa asutuskeskuksesta kauempana. Syrjäytyminen, päihteet, yhteiskunnasta pois tippuminen, epätasa-arvo, köyhyys sekä kodittomuus. Tuntuu että sama murros on tunnistettavissa ympäri Suomen sieltä 08 asuntokriisistä lähtien. Oli kyseessä asuinlähiö hesassa, jyväskylässä tai pohjanmaalla niin samoja vivahteita näkyy. Päihteet näkyy uutisissa ja lastensuojelut täynnä, monet elää kädestä suuhun ja jemmarahoja ei oo enää puolella väestöstä. Oletteko huomanneet vastaavia ilmiöitä ja ihmiskohtaloita mistä tämä journalisti kertoo tai törmänneet muihin vastaaviin journalisteihin jotka oikeasti tekevät asiapohjaista ja oman sukupolvensa tutkivaa journalismia? Vielä loppuun mainitsen että en edusta yleä tai tunne journalistia. Näistä aiheista voisi mielestäni pitää omaa ketjua. Raportoidaan tänne keskusteluun uutisia ja tarinoita näihin yhteiskunnallisiin asioihin liittyen.
Sarja joka käsittelee myös tätä aihetta, jonka suosittelen silmäilemään läpi, on Logged In. Olen itse ollut vastaavassa jamassa nuorempana ja ehkä siinä syy että näen tarvetta sille että nämä aiheet ovat merkityksellisiä.
Sarja joka käsittelee myös tätä aihetta, jonka suosittelen silmäilemään läpi, on Logged In. Olen itse ollut vastaavassa jamassa nuorempana ja ehkä siinä syy että näen tarvetta sille että nämä aiheet ovat merkityksellisiä.
Logged in
Viiden parikymppisen suomalaisen miehen tarina rehellisesti ja kaunistelematta. Sarjassa seurataan Jonin, Patrikin, Aaronin, Juhon ja Henrin elämää ilman töitä tai opiskelupaikkaa. Arki kuluu pelatessa ja tupakoidessa. Asuntoa on vaikea saada menetetyillä luottotiedoilla, ja sängystä jaksaa...
areena.yle.fi
Viimeksi muokattu: