Ei sitä pistettä mikään estä käyttämästä myös ampumahommiin, ja aivan saman homman se vortexi hoitaa siinä kuin äimäkin. Lähimatkoille huomattavasti vikkelämpi, kuin iso suurennoksinen kiikari tai sen zoomailut. Kyllä molemmat kohdistuksensa pitää, mikäli vain jalustat ovat kunnolliset.Oon tuota "piggy back" asennusta yhteen projektikivääriini missä isompi putki päällä (nykyisin 6-24x, seuraava lienee 3-18x tai 5-30x) funtsinut itsekin. Käytätkö vain ison putken karkea suuntaukseen vai pystyykö sillä myös ampumaan? Jos pelkkä karkea suunta niin siinähän menisi sujuvasti vähän edullisempikin piste (esim Vortex Crossfire) kuin ehta Aimpoint (jollainen löytyy mutta niitä ei raaskisi ämpäritolkulla hankkia).
Mielipide-eroja toki on aina ampujasta riippuen, mutta itse jos kiväärillä täytyy pystyä ampumaan niin kauas kuin lähelle(ja vielä mahd. nopeesti) niin tämä kahden tähtäimen malli saa kyllä minun ääneni.
Tosin joku Burris(edit. Muistin merkin väärin ja korjasin) malli voisi olla vielä tarkoituksenmukaisempi sekä kevyempi kakkostähtäimenä.
Viimeksi muokattu: