Mikfin70
Ylipäällikkö
En voi sanoa, että hinkuisin sotaan, mutta käyn tällä hetkellä kovaa sisäistä kamppailua sen kyvyttömyyden kanssa jonka Ukrainan tilanne aiheuttaa.
Olen evp ja uskoisin muutaman kriha-operaation kokemuksella omaavani sellaisia taitoja joille voisi Ukrainassa olla käyttöä.
Kovimmat paikat missä olen ollut on olleet Kosovon mellakat 3/2004 ja Afganistanissa, niissä ei mennyt paska housuun ja kykenin jopa johtamaan omia taistelijoita.
Vittu, mitähän sitä tekisi?
Olen evp ja uskoisin muutaman kriha-operaation kokemuksella omaavani sellaisia taitoja joille voisi Ukrainassa olla käyttöä.
Kovimmat paikat missä olen ollut on olleet Kosovon mellakat 3/2004 ja Afganistanissa, niissä ei mennyt paska housuun ja kykenin jopa johtamaan omia taistelijoita.
Vittu, mitähän sitä tekisi?
Mutta jos sinne pitäisi jostain syystä johonkin hommiin lähteä, oli se sitten sukkien parittamista, sissimuonan pakkaamista tai ulkoilma-aktiviteetteja rynkyn kanssa, niin kyllä sinne sitten lähdettäisiin. Mikäs tässä sinkkuna lähtiessä. Veikkaan kuitenkin, että päätyisin ennemmin johonkin töihin, ehkäpä höyläämään niitä valtion matka-arkkuja tai raksahommiin uuden koulutukseni pohjalta.