Terveeeeee!
Eipä kestä. Jos tosiasioiden esille tuomisesta pääsee Juudakseksi ja Tiitisen listalle niin mieluummin sitten niin kuin palturin puhumista.
Jos luet edellisen viestini oikein tarkasti niin sieltä käy ilmi etten yritä lopettaa tätä keskustelua täällä.
NSF:llä on tolkuttomista hyvää tasokasta keskustelua datan kera. Jos olisit kyennyt pysyttelemään linjoilla ilman bannia olisi kannattanut tukea saittia ostamalla L2 käyttöoikeus, sillä aukeaa forumin lisäosat jotka sisältävät tuhansia gigatavuja dokumentteja laidasta laitaan joita suurta osaa ei googlettemalla löydä. Saitin ylläpitäjä on hyvissä väleissä kaikkiin varteenotettaviin länsimaisiin isompiin avaruuslentojen parissa puuhaileviin yhtiöihin, niistä ja niiden työntekijät antavat usein L2 osion käyttöön sekä vanhoja harvinaisia että uusia tuoreita, ei vielä julkisia, dokumentteja saataville.
Mitä tekemistä 22g puulennokilla on ihmisfysiologian kanssa? Ihminen ei ole puulennokki. Istuitko itse lennokissa sisällä vai kuinka? Ja mitä millään puulennokilla on tekemistä megalomaanisen avaruusaluskiihdytysradan kanssa?
Jotensakin merkityksetöntä koska moottoreiden on käynnistyttävä aluksi pelkässä maan vetovoimassa, ja tärpissäni oli kyse nimenomaan
kiihdytettävän aluksen rakenteista. Et voi suunnitella sen moottoreita hyödyntämään 20g kiihtyvyyttä ajoaineiden pumppausjärjestelmässä koska se lakkaa kiihtymästä 20g heti kun se irtoaa kiihdytysradaltasi.
Turbopumppu kehiteltiin koska muut pumppaustavat olivat V-2:lle riittämättömiä, lähinnä liian painavia kapistuksia. Tällä ei ole juurikaan tekemista minkään valtavan alkukiihdytyksen kanssa. V-2 lähti alustaltaan ohjukseksi aika verkkaisesti, T/W hieman yli 2.
Kyllä sinut on bannattu mutta näemmä tuli esiin että vieläpä jo kolmasti. En ole tarkistamassa enää mitään, sen on jo tehty.
Se että muilla saiteillä on löperömpi suhtautuminen huuhaainnovaatioihin on sinun onnesi.