Trump -psykoosi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ak.tied
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
…Tuuliviiri katollansa pysyy
tekee mitä tuuli haluaa
ja linnuilta se kysyy
ne minne katoaa
tuuleen kun lentää ne saa…

Seattlen satama on pysähdyksissä, koska laivoja ei enää tule kiinasta kauppasodan vuoksi.
Vielä maliskuussa käsittelivät 672.000 konttia, mutta nyt väki on lomautettuna ja rahtialueen konttipinot kadonneet. lähde

Katso liite: 121553

Katso liite: 121554
Anekdootti: minä olen tekemässä elämäni diilejä Ebayssa ja Aliexpressissä, kun amerikka ei vedä ja myyjät ovat epätoivoisia saadakseen valuuttaa.

Sinänsä ilahduttava asia minun kannaltani. Inhimillinen kustannus on kova ja vaakakupissa on myös vapaan maailman tulevaisuus, mut sainpahan nollan pois kalliin tavaran hinnasta.

Seattlen satama on pysähdyksissä, koska laivoja ei enää tule kiinasta kauppasodan vuoksi.
Vielä maliskuussa käsittelivät 672.000 konttia, mutta nyt väki on lomautettuna ja rahtialueen konttipinot kadonneet. lähde

Katso liite: 121553

Katso liite: 121554
Aika rajua, Seattlen satama on yksi USA:n vilkkaimpia ja kuvassa sekä laiturit että konttien järjestelyalueet ammottavat tyhjyyttä. En ole koskaan ennen nähnyt vastaavaa kuvaa Seattlesta ja mm. aina siellä käydessäni satama on ollut täynnä konttilaivoja ja varastoalueet kontteja.

Back