Rajojen sulkeminen ja pakolaisten teloittaminen ei taida olla länsimaissa kovin realistinen vaihtoehto. Ei kai kukaan ihan vakavissaan kuvittele, että näin tulee joskus tapahtumaan. Edes Trump ei haaveile sellaisesta, vaikka tiettyjä silmänkääntötemppuja on yrittänytkin tehdä ja yrittää jatkossakin.
Pakolaispolitiikassa on kysymys vain valtioiden päätöksistä..ei mistään muusta.
Kanada ja Australia noudattaa sellaista politiikkaa jonka soisi olevan esimerkkinä muille länsimaille..Käsittääkseni siellä ei ole ollut tarvetta teloittaa ketään. Tiukka ja asiallinen rajavalvonta riittää.
Toisekseen asiaa voidaan katsoa myös EU:n sisällä. Miksi nämä rikollisten ja terroristien välittämät "pakolaiset" eivät ole hakeutuneet esimerkiksi Viroon? Osaako kukaan vastata? Minulla on vahva aavistus syistä.
Kyseiset organisoijat tietävät tarkkaan minkälaista sosiaaliturvaa kussakin maassa jaetaan. Rikollisten johtaman ihmiskaupan rahoitus riippuu nimenomaan näistä EU-maiden auliisti jakamista rahoista. Juuri siinä on avain koko ongelman ratkaisulla. Rikollisuus ei todellakaan jää pelkästään ihmiskauppaan, siis "pakolaisten" välittämiseen. Koko toiminnan tarkoituksena on laajentaa rikollisuutta laajemmaksi liiketoiminnaksi jolla löysän lainsäädännön ja rikkaan Euroopan maista saadaan pysyvä rahanlähde järjestäytyneelle rikollisuudella sekä (islamilaisella)terrorismille.
Suomessa riittäisi poliittinen päätös jossa kaikki luvattomat maahantulevat käännytettäisiin takaisin kotimaihinsa. Aivan samalla järjestelmällä kuin tehdään esim. Australiassa. Kenellekään ei maksettaisi rahaa. Vain ruoka ja vastaava asuminen kuin kriisialueiden läheisyydessä asuville todellisille pakolaisille. Rahan jakaminen tulisi lopettaa saman tien. Juuri se aiheuttaa koko ongelman. Esimerkiksi jakamalla kuponkeja joilla saa peruspalvelun olisi suuri apu. Mutta se ei poistaisi koko ongelmaa. Minä en suoraan sanottuna jaksa käsittää tätä suomalaisten poliitikkojen naivia järjettömyyttä.
On turha selittää että Suomen on pakko ottaa vastaan rajaton määrä rikollisten kuljettamia "pakolaisia". Suomi voi laatia sellaisen lainsäädännön jolla tilanne saadaan korjattua..Joka tapauksessa tällainen maahanmuutto joudutaan lopettamaan..Ei suomalaiset kykene elättämään koko Afrikan väestöä. Olen 100%:in varma että viimeistään parin kolmen miljoonan tulijan jälkeen löytyy ratkaisu jolla maahantulo estetään. Yhtä hyvin päätös voitaisiin tehdä jo nyt.
Mutta toki tiedän ettei meillä tällaista päätöstä tehdä..Suomi tulee ottamaan vastaan koko "paskan", tappiinsa asti ja täysimääräisesti. Se tullaan kaiken lisäksi kustantamaan lisäämällä velanottoa..
Siksi ainoa todellinen ratkaisu on hankkiutuu itse perheineen sellaiseen ympäristöön jossa ei ole suoranaisesti kosketuksissa ongelmapesiin. Siitä ei ikävä kyllä pääse kokonaan irti että joutuu loppu viimeksi kustantamaan verojen maksullaan tätä ihmiskauppiaiden ja kansainvälisen terrorismin ylläpitämää rikollisuutta.
P.S. Minusta tuntuu että Trump tietää tasan tarkkaan mitä on tekemässä, tiukentaessaan USA:n pakolaispolitiikkaa.