Huomasinpa jotain. Trumpin sotilaallinen ja ulkopoliittinen neuvonantaja Michael Flynn on rekisteröitynyt demokraatti. Hän on armeijasta eroamisensa jälkeen voimallisesti puhunut "America First" -juttujen lisäksi sitä, että Yhdysvaltain on haettava 21 vuosisadalla "uudet liittolaiset".
Hmm.
Joo mä huomasin tuon demokraattisuuden kanssa eilen, mutta en nyt jaksanut tarttua siihen vielä. Ilmeisesti jotenkin muuten hengenheimolainen Trumpin kanssa.
Mä vetelen nyt mutkia suoraksi ja olen valmis ottamaan folio-tuomion
Mutta on aina välillä tullut mielenkiinnosta seurattua sivusilmällä Infowarsia (mikä on täynnä jonkun tahon propagandaa ja disinfoa) ja hehän ovat olleet todella anti establishment, anti globalists, anti Obama, anti Hillary, anti MSM ja pro Trump. Minun silmiini ei ole ikinä osunut mitään moittivaa Venäjästä tai Israelista.
Mietin, että kun he eivät ole mistään muusta kuin Hillarysta jauhaneetkaan aikoihin, että mistähän ne nyt puhuvat kun Trump voitti? Sinne oli tullut tänään video nimeltä
China Is The Real Great Satan, America's #1 Enemy. Tähän kun yhdistää nämä Venäjä-tuoksuiset ministeriehdokkaat, "uusien liittolaisten etsimisen", Trumpin vaalien aikaiset kommentit "Putin on hyvä tyyppi ja USAlla ja Venäjällä on molemmilla ydinaseita, miksi emme voisi olla kavereita?", Trumpin eilinen ilmoitus julistaa Kiina valuuttamanipulaattoriksi jne... Niin voisiko tässä olla jo aavistus tulevasta vastakkainasettelusta? Kiinahan on Venäjää suurempi taloudellinen ja sotilaallinen uhka (pl. ydinaseet) USA:lle. Kääntyykö fokus nyt taisteluun Kiinaa vastaan ja nyt alkaa vispilänkauppa Venäjän kanssa siitä kummassa leirissä he ovat?
Jos näin, se ei ole Euroopan ja varsinkaan Suomen kannalta kauhean lupaavaa. Ihan en olisi Trumpin pitäkää Natonne -tyylisiä kommentteja painamaan vielä villaisella pelkkinä heittoina.. Trumphan ilmoitti eilen myös lisäävänsä armeijan budjettia.