TV-sarjat, joita katso(i)tte?

Yllättävän tasalaatuinen sarja tämä Sopranos kolmannellakin kaudella - riippumatta jakson ohjaajasta.


Tämä erämaavaellus oli kyllä helvetin hauska. Lähinnä vituttaa se, että jokaiselle kaudelle rakennellaan jokin ultraväkivaltainen kusipää.
 
Mulla alkoi tökkimään Valley of tearsin katselu. Ensimmäinen tankkitaistelu oli hieno. Tiedustelutukikohdan taistelu pudistutti päätä. Yksittäisen vaunun rynnäkkö jalkaväen päälle johtajan ampuessa kannen kk:llä sai ikävöimään kotimaisia sotaelokuvia.

Edit. Minä olen yleensä pitänyt laatuohjelmina, jossa näytetään paljaita rintoja.
 
Viimeksi muokattu:
Tuli katsottua loppuun Moderni Perhe - sarja. Onko muille MP-nettiläisille tuttu sarja?
 
Katsottavissa Areenasta.

 
Aloitin White Wall sarjan katsomisen, sarja tuntuu käynnistyvän aika hitaasti ja tuotantobudjetista olisi voinut käyttää osan jonkun assistentin palkkaamiseen joka olisi tarkkaillut ettei kovinkaan suuria mokia tule kuvauksissa. 3. jaksossa pisti silmään 13:09 kohdassa kun Lars ja Helen menevät tapaamaan jotain entistä kaivosinsinööriä(?), niin Larsin VW Amarokin suomalainen CKX-546 rekisterikilpi muuttuu kaivosinsinöörin pihalla ruotsalaiseksi MLB 865 rekisterikilveksi.
Helenin pojan valkoisen seinän rakentaminen legoista on napattu selvästi Kolmannen asteen yhteys elokuvasta jossa ufo-vuorta askarrellaan ainakin perunamuusista.
 
Viimeksi muokattu:
Katsottavissa Areenasta.


Katselin tämän eilen loppuun. Mitähän sitä sanoisi, ihan kohtalainen jännäri. Ei mitään elämää suurempaa. Talviset Lapin maisemat OK. Iina Kuustonen hottispoliisi.
 
Viikingit tv-sarja, jonka koukkuun jäin netflixissä. Useimmat teistä ovat varmaan sen nähheet, mutta mie, joka katson tv. tä harvemmin ja mitään sarjoja tosi harvoin, jäin koukkuun heti :) .
Nyt kun olen katsonut sarjan loppuun Netflixissä , jäi ikävä sen hienoja roolihahmoja, kuten . Floki(aivan loistava), Ragnar Lothbrok, Lagertha...jne...
Todella hienosti kuvattu sarja, hienoine lavasteineen, aidon tuntuisineen ympäristöineen, aivan mahtavinen luontokuvauksineen....
Ihmettelen vieläkin, miten koukkuun voi jäädä tv-sarjaan.....
 
Viikingit tv-sarja, jonka koukkuun jäin netflixissä. Useimmat teistä ovat varmaan sen nähheet, mutta mie, joka katson tv. tä harvemmin ja mitään sarjoja tosi harvoin, jäin koukkuun heti :) .
Nyt kun olen katsonut sarjan loppuun Netflixissä , jäi ikävä sen hienoja roolihahmoja, kuten . Floki(aivan loistava), Ragnar Lothbrok, Lagertha...jne...
Todella hienosti kuvattu sarja, hienoine lavasteineen, aidon tuntuisineen ympäristöineen, aivan mahtavinen luontokuvauksineen....
Ihmettelen vieläkin, miten koukkuun voi jäädä tv-sarjaan.....
Minä jo aikaisemmin tässä ketjussa mainitsin että Vikings on paras sarja mitä on pitkään aikaan tullut.-80 luvulta tulee mieleen Robin of Sherwood loistavine näyttelijöineen ja musiikkeineen vastaavana,nykyiselle nuorisolle kun näytin niin ei oikein innostuneet.Molempien dvd:t löytyy hyllystä.
 
Viikingit tv-sarja, jonka koukkuun jäin netflixissä. Useimmat teistä ovat varmaan sen nähheet, mutta mie, joka katson tv. tä harvemmin ja mitään sarjoja tosi harvoin, jäin koukkuun heti :) .
Nyt kun olen katsonut sarjan loppuun Netflixissä , jäi ikävä sen hienoja roolihahmoja, kuten . Floki(aivan loistava), Ragnar Lothbrok, Lagertha...jne...
Todella hienosti kuvattu sarja, hienoine lavasteineen, aidon tuntuisineen ympäristöineen, aivan mahtavinen luontokuvauksineen....
Ihmettelen vieläkin, miten koukkuun voi jäädä tv-sarjaan.....

Last Kindoms Netflixsissä. Tykkäsin enemmän kuin Vikingsistä, aloitin myös lukemaan kirjasarjaa, johon tv-ohjelma perustuu. Kuningas Alfredin tunnustukset sarjan päähenkilölle saa aina tipan silmään, vaikka kohtaukset on katsottu lähes kymmenen kertaa.


 
Itellä on suunnitelmissa jatkaa Uthred sarjan -lukemista kun saan Kallen Iijoki -sarjan päätökseen. Samalla meinasin pelailla aikakauteen sijoittuvia pelejä.



 
Viimeksi muokattu:
Sopranosin kuuden kauden suurin muuttuja on Gandolfinin hiusrajan jakautuminen.

Ilmestyy ongelma henkilön muodossa, se ratkaistaan yhdellä ainoalla tavalla. No yksi poikkeus on ja ongelman laatu on myös pari kertaa hieman poikkeava (homoseksuaalisuus on häpeällistä murhien, huorintekemisen, ryöstöjen ja kiristyksen maailmassa, oh hoh!). Joskus ongelmat ratkeavat itsestään (Juniorin dementoituminen).

Tony löytää uuden 'goomarin'. Tony itkee kallonkutistajalle eufenismien avulla. Tony hermostuu. Ja Tony pelkää menettävänsä perheensä niin ekassa kuin vikassakin jaksossa.
Sarja pähkinänkuoressa.

Traagillisin sivutarina lienee Christianin (no hei, ne on kaikki murhaajia) ja Adrianan, joka saatetaan päätökseen molempien osalta lopullisesti. Sympaattisin hahmo lienee Bobby, joka menettää 'neitsyytensä' vasta viimeisellä kaudella.

Hyvin kuvattu myös Yhdysvaltain rodullisia ja etnisiä ristiriitoja.

Ihan viihdyttävä sarja ja riittävän inhorealistinen poistamaan minkäänlaisen kunnioituksen sisialaisten juttua kohtaan.
 
Viikingit tv-sarja, jonka koukkuun jäin netflixissä. Useimmat teistä ovat varmaan sen nähheet, mutta mie, joka katson tv. tä harvemmin ja mitään sarjoja tosi harvoin, jäin koukkuun heti :) .
Nyt kun olen katsonut sarjan loppuun Netflixissä , jäi ikävä sen hienoja roolihahmoja, kuten . Floki(aivan loistava), Ragnar Lothbrok, Lagertha...jne...
Todella hienosti kuvattu sarja, hienoine lavasteineen, aidon tuntuisineen ympäristöineen, aivan mahtavinen luontokuvauksineen....
Ihmettelen vieläkin, miten koukkuun voi jäädä tv-sarjaan.....
Tykkäsin minäkin. Tosin hevosmiehen silmään pistivät vääränrotuiset hevoset; sarjan viikingit ratsastavat isoilla britti-ja irkkuhevosilla, kun oikeasti viikingit käyttivät nykyisten islanninhevosten ja Norjan vuonohevosten kaltaisia pieniä hevosia. Lisäksi olin aistivinani tiettyä poliittista korrektiutta sukupuolivähemmistöineen, ja viikinkien käytös moskeijassa verrattuna kirkkovierailuihin vaikuttaa hieman epäuskottavalta; vaikka muslimikaupunkia muuten ryöstetään ja tuhotaan, niin moskeijassa viikinkijoukko tyytyy kunnioittavasti hiipimään varpahillaan rukouksiinsa syventyneiden muslimien heitä edes huomaamatta.
 
No yksi poikkeus on ja ongelman laatu on myös pari kertaa hieman poikkeava (homoseksuaalisuus on häpeällistä murhien, huorintekemisen, ryöstöjen ja kiristyksen maailmassa, oh hoh!).
Itse asiassa tuo perustuu väljästi tositapahtumiin: Vuonna 1992 sattui, että New Jerseyssä todellisuudessa vaikuttavan DeCavalcante-perheen vt. pomo, John "Johnny Boy" D´Amato paljastui seksiklubeilla kaksoiselämää viettäväksi homoksi, jolloin hänen alipäällikkönsä murhauttivat hänet järjestön sääntöjen perusteella.
 
Back
Top