Tykimies
Kapteeni
Siihen en voi vastata.
Miksi et? Koska et tiedä?
Se ei ole sotilassalaisuus, kun se on kaikkien vapaasti laskettavissa, kun osaa vähän peruslaskutoimituksia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Siihen en voi vastata.
Kyllä se on salassa pidettävä tieto.
Voin sanoa, etten tiedä.
Kuorma-auto versus pv maastokuoma-auto?
Kenties jossakin kohtaa vastaankin. Tarkoituksena oli kuitenkin osoittaa, että Jyryn väitteet eivät ole täyttä faktaa.
Kenties jossakin kohtaa vastaankin. Tarkoituksena oli kuitenkin osoittaa, että Jyryn väitteet eivät ole täyttä faktaa.
Jännä juttu, minä en näe jyryn viestejä, ainoastaan sen mitä sinä lainaat häntä. "Ignore" -tila?
@Tykimies mä voin aloittaa ja voit sitten laittaa oman versiosi
En kyllä ole puhunut ajoneuvojen määristä yleisesti ottaen, vaan ajoneuvojen määristä tykinvetäjiksi patteristoa kohden.
Mitä noihin PV:n maastokuorma-autoihin tulee, niin kaikkia niistä ei ole tarkoitettu edes tykinvetäjiksi.
No siihen ei kyllä taida vaikuttaa muu kuin vetolaitteen tyyppi ja tietenkin sallittu vetopaino.
Kerro ihmeessä että mitkä soveltuu tykinvetäjiksi tai krh-vetäjiksi.
Ensisijaisesti maastokuorma-autoja tarvitaan raskaiden asejärjestelmien vetäjinä, joukkojen joilla ei ole taisteluajoneuvoja kuljettamiseen ja tärkeimpien komento/viestiyksiköiden lavetteina.
Maastokuorma-autojen osalta on varmasti puutteita, mutta ei niin pahoja kuin @Tykimies antaa ymmärtää.
Juuri tätä minäkin olen painottanut. Kuten jo olen aiemmin maininnut, kevyt tykki kuten 122 -milliset eivät tarvitse maastokuorma-autoa vetäjikseen. Ne kyllä kulkevat siviilikuormurinkin perässä nätisti. En tietenkään vastusta sitä, vaikka jokaisella tykillä olisi Eemeli vetäjänään, onhan se mukavampi ja parempi ajoneuvo kuin Masi. Eivät vaan riitä kaikille tykeille.
Se mitä aiemmin koitin jo tuoda esille on se, kuinka monta maastokuorma-autoa pelkästään yksi patteristo vaatii. Sitten kun se määrä kerrotaan patteristojen määrällä, saadaan kuitenkin sellainen luku, että maastokuorma-autot voivat loppua kesken.
Ei vaan maastokuorma-autoja riittää kaikille tykeille ja kranaatinheittimille.
Yhtäkään raskasta-asetta ei tarvitse vetää ottoajoneuvolla.
Seuraavaksi varmaan väitetään, että kaikille patteristoille riittä samanlainen kalusto, joka koostuu täysin uudesta teknologiasta. Asia ei vaan ole niinkään.