ak.tied
Greatest Leader
Ehkä nämä gps-ohjatut älyraketit kannattaa jättää kiinteän tai vähintään paikallaan olevan yksittäisen pehmeän kohteen tuhoajaksi tai muihin erikoishommiin, kuten jotain mutkittelevaa pikkutietä etenevän viholliskolonan pippuroimiseen ja jättää aluemaalit muille aselajeille (tai niille salaa hommatuille rypäleille ).
Bonus-tyyppiset kuormat M270:lle olisi kyllä poikaa, saattaisi yksi raketti imaista niitä tusinan verran ellei enemmänkin. Poksauttaisi ne vaan levälleen maalialueen yläpuolelle ja sitten sataa viholliskeskityksen päälle täsmärautaa ikäviä määriä.
Aika kallis 20 sekunnin kertapolttoraketti. Itse taistelukärki ja raketin runko nyt ei maksa juuri mitään. Taitaa olla kilpailun puute suurin syy tuohon hintaan
Bonus-tyyppiset kuormat M270:lle olisi kyllä poikaa, saattaisi yksi raketti imaista niitä tusinan verran ellei enemmänkin. Poksauttaisi ne vaan levälleen maalialueen yläpuolelle ja sitten sataa viholliskeskityksen päälle täsmärautaa ikäviä määriä.
Niin, ja muutenkin olen kyllä sitä mieltä, että et sinä säästäisi rahaa, vaikka sinä ottaisitkin sen ohjausyksikön pois siitä raketista. Niiden ohjausyksiköiden hinta tiedetään kohtuu hyvin ja jos niitä voidaan laittaa tykistön kranaattiin ja hinta vastaa 3-5:ttä kranaattia, niin se on ihan helvetin halpaa! Eli väittäisin sen rakettimoottorin olevan selitys hinnalle, ja siinäkin lähinnä pienet tuotantomäärät.
Aika kallis 20 sekunnin kertapolttoraketti. Itse taistelukärki ja raketin runko nyt ei maksa juuri mitään. Taitaa olla kilpailun puute suurin syy tuohon hintaan