Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kaksi myyjää (toisistaan tietämättä) kävi toteamassa että koko oli juuri minulle sopiva ja istuu erittäin hyvin. Ajattelin että sama puku menee vielä reippaan vuosikymmenen, joten oli sama ostaa kerralla hieman kalliimpi.Älä vain sano että ostit liian pienen kuten kuvassa jossa on ruma vekki kun nappi kiinni.Se on tavallinen virhe nykyään, olen huomannut.
Tältä sen tulisi näyttää nappi kiinni.
![]()
Älä vain sano että ostit liian pienen kuten kuvassa jossa on ruma vekki kun nappi kiinni.Se on tavallinen virhe nykyään, olen huomannut.
Minun vaatevallinnat lähtevät aina käytännöllisyysaspekti kärjessä. Vaatetukseni lähtee siitä että pitää pystyä olemaan ulkona säässä kuin säässä mitä kukin vallalla oleva vuodenaika voi tarjota. Minulla kun ei autoa ole niin liikun jalkaisin.
Itse ostin myös Stockmannilta Tigerin puvun keväällä.Viikonloppuna edessä on mahtavat sukujuhlat. Yleensä olen koko porukan huonoin pukeutuja. Tänä vuonna päätin kuitenkin repäistä ja menin ja ostin äsken uuden Tigerin puvun, joka maksoi muuten ihan liikaa.
Tällaisen:
![]()
Värimaailma on vain liian punainen omaan silmään, muuten hienoKatso liite: 15742 On se perkele, että pitää jenkeistä asti hankkia tällainen. Espoon Persut myy tai myi omaa versiotaan mutta ei yhtä hieno.
http://kauppa.ps-nuoret.fi/product/15/make-finland-great-again--lippis
Sitähän se on. Tuo väri on vaan se sama mitä Trumppi piti kampanjan aikana päässään. Tuo lakki saa muuten unelmaväen veren kiehumaan. Siinä yhdistyy persuilu ja Trumpin kannatus.Värimaailma on vain liian punainen omaan silmään, muuten hieno![]()
Noo, luotan omaan vihtori-villapaitaan edelleen. Se eherättää paikallisesti aina jotain "pöhinää"Sitähän se on. Tuo väri on vaan se sama mitä Trumppi piti kampanjan aikana päässään. Tuo lakki saa muuten unelmaväen veren kiehumaan. Siinä yhdistyy persuilu ja Trumpin kannatus.
Ja se täytyy sanoa, että mun villapaita ei ole kannanotto. On vain mukava herättää pahennustaNoo, luotan omaan vihtori-villapaitaan edelleen. Se eherättää paikallisesti aina jotain "pöhinää"![]()
Nahkatakeista puheenollen, itse ostin uuden laadukkaan ruotalaisvalmistaja Molltanin ''pikkutakin'' vain pari kesää sitten. Takki oli tuolloin alennuksessa ja maksoi 250e. Kesällähän nahkarotsi on tosi jees ja varsinkin yöllä se on kartsalla erittäin näyttävän näköinen. Arkikäytössä se vain on aika epäkäytännöllinen ja keväällä ja syksyllä sillä tulee todella helposti kylmä, varsinkin pyöräillessä. Tuolloin alla pitää olla vähintään aina huppari ja toisinaan olen pitänyt huiviakin kaulassa. Lämpötila saa olla liki 10 astetta plussan puolella ennenkuin nahkatakilla tarkenee. Kaupassa myyjä erikseen neuvoi että vetoketjua ei saa missään tapauksessa vetää ylös asti, vaan vähintään 1/3 pitää olla aina auki.
Kaapistani löytyy vastaavanlainen malli;
![]()
Jos minä joskus sattuisin ostamaan nahkarotsin, niin valinta olisi varmasti tällainen WW2 Luftwaffen reprotakki.
Katso liite: 15764
Harmi vaan että reprokin on aivan helvetin tyyris. Ja jos uskallusta olisi, niin rinnukseen tietty kiinni Saksan ilmavoimien kotkatunnus.