Kuvittelin aluksi, että voimansiirto olisi sähköinen mutta se taitaakin olla mekaaninen. Kuvassa härveli on purettuna kolmeen osaan kuljetusta varten.
Edessä on rungon puolikkaat ja niiden takana näkyy moottoriyksikkö. Tämä versio on selvästi mäntämoottorilla mutta turbiiniversion voimansiirto lienee ainakin perusratkaisuiltaan samanlainen. Jos tulkitsen kuvaa oikein, niin moottoriyksikössä näkyy "moottoripyörän ketju", minkä yläpää on juuri oikeassa kohdassa molemmille sivuille lähteviä "voimanulosottoja" varten. Lisäksi roottorien navoissa näkyy ohjauslevyt sekä lapakulmien kääntämiseen tarvittavat nivelet.
Voi olla, että nelikopterissa riittää oikeaa helikopteria yksinkertaisempi ohjauslevy, mikä toteuttaa vain noususauvaa (eli kollektiivivipua) vastaavan toiminnon. Nelikopterin kallistaminen onnistuu miksaamalla eri roottorien noususauvat sopivasti. Lisäksi ristikkäiset roottorit pyörivät eri suuntiin, mikä todennäköisesti mahdollistaa suuntaohjauksen ilman, että kallistus muuttuu samalla. Muutaman videon katselin ja niiden perusteella kaikki roottorit näyttäisivät pyörivän aina samalla nopeudella, mikä viittaisi mekaaniseen välitykseen.