Ukrainan konflikti/sota

Olen seurannut sotaa aktiivisesti alusta lähtien, luultavasti olen sitten harvoja kirjoittajia, jotka eivät pidä realismina 1991 rajojen palautusta ja koko alueen tyhjentämistä ryssistä. Kun tänne pääsääntöisesti nostetaan lähinnä Ukrainan asevoimien ilmoituksia, olen halunnut tuoda myös sen toisen puolen esiin siitä, miten sota etenee ja miltä arviot näyttävät erinäköisten asiantuntijoiden ja analyytikoiden silmissä. Tottakai voin sen lopettaa, mikäli näin vaaditaan ja siirtyä sivusta seuraajaksi.Omassa työssäni olen tekemisissä asioiden kanssa, jotka linkittyvät myös siihen disinformaatioon ja sen tunnistamiseen. Tämä on aktiivisin ja tutuin foorumi minulle sotaa seurata, myös asiantuntevin,joten tietysti tänne tulee kirjoiteltua. Useampi vuosi tullut jäsenenä oltua.

Minä ainakin pidän hyvänä sitä että tuodaan myös negatiivisempiakin asioita esille. Mua ei ikinä ole häirinnyt myöskään Mertensheriffin (bännätty taas, toivottavasti vapautuu) kommentit vaikka joitakin se kovasti on nyppinyt.

Toisaalta, jos tuo vain ja ainoastaan negatiivistä viestiä, niin silloin osa keskustelijoista voi katsoa sen trollaamiseksi, vaikka en sinua siis millään tavalla tästä syytä.

Oikeat trollit täällä saa bännin samoin tein ja hyvä niin! Se tekee tästä parhaan foorumin seurata tapahtumia.

Itse on ole hirveän aktiivisesti tänne viimeaikoina kirjoitellut, koska tärkeimmät tapahtumat on tänne jo raportoitu. Seuraan kuitenkin tätä joka päivä (tunti) koska tämä on paras paikka pysyä ajantasalla kiitos aktiivien!
 
Olen seurannut sotaa aktiivisesti alusta lähtien, luultavasti olen sitten harvoja kirjoittajia, jotka eivät pidä realismina 1991 rajojen palautusta ja koko alueen tyhjentämistä ryssistä. Kun tänne pääsääntöisesti nostetaan lähinnä Ukrainan asevoimien ilmoituksia, olen halunnut tuoda myös sen toisen puolen esiin siitä, miten sota etenee ja miltä arviot näyttävät erinäköisten asiantuntijoiden ja analyytikoiden silmissä. Tottakai voin sen lopettaa, mikäli näin vaaditaan ja siirtyä sivusta seuraajaksi.Omassa työssäni olen tekemisissä asioiden kanssa, jotka linkittyvät myös siihen disinformaatioon ja sen tunnistamiseen. Tämä on aktiivisin ja tutuin foorumi minulle sotaa seurata, myös asiantuntevin,joten tietysti tänne tulee kirjoiteltua. Useampi vuosi tullut jäsenenä oltua.

Olen melko varma, että valitsemalla 99 % Ukrainan kannalta negatiivisia juttuja tuotat disinformaatiota, vaikka tietosi kuinka pohjautuisivat faktoihin.
 
Venäjä omalla perseilyillään on aiheuttanut sen, että -91 rajojen palautus on juurikin tavoite ja ehkä jopa realismia. Ei nyt, ei huomenna. Ukraina päättää. Ei 1944 mietitty eskalaatioriskiä ja pysähdytty SuurSaksan rajoille. Ei hyväksytty Itävallan liitosta, Sudeettialueita jne.. 1939 Aatulla oli nuo kaikki. Perseili ja menetti. Sam Putinille. Perseli ja menettää.
Tämä olisi jo oikeudenmukaisuus.

Valko-Ryssälä myös samassa rytäkässä lännen alle ja sama Georgian suhteen. Aiemmatkin imperialismin saavutukset tulee viedä Putlerilta pois. Niin, että Ukraina palauttaa 1991 rajat, Valko-Venäjä kammetaan Putlerin ikeen alta (ja NATO:on + EU:hun pitkällä aikavälillä) ja sama Georgian kanssa.

Putlerille tulee antaa ahneen paskainen loppu, eli hänen muissa maissa saamat imperialistiset tavoitteet tulee avata myös häneltä pois otettavaksi. Näin saadaan myös tulevilla örkkikansan johtajilla nostettua heidän lajityypillisten barbaaristen terrorististen raiskauksilla maustettujen kansanmurhaiperaatioiden aloittamista paljon ylemmäs.
 
Olen melko varma, että valitsemalla 99 % Ukrainan kannalta negatiivisia juttuja tuotat disinformaatiota, vaikka tietosi kuinka pohjautuisivat faktoihin.
Naurettava väite. Ukrainan tappiot ei ole disinformaatiota vaan faktoja. Ainahan sä voit työntää pääsi pensaaseen ja uskoa että ukraina valtaa maansa takaisin ihan kohta. https://www.reddit.com/r/UkraineRus...ov_11_minute_compilation_of_the_work_of_a_ru/ Pannaa vielä kirsikkana kakun päälle 11 minuuttia drone kuvaa naapurista.
 
Back
Top