Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
On oltava tarkkana realismin ja neuvottelutavoitteiden kanssa. Pitää muistaa venäläinen taktiikka , pyydä paljon , saat enemmän. Lähtökohtana pitää olla -91 rajat , jos lähtökohta on jotain muuta, saadaan vieläkin vähemmän ( tai siis venäjä saa enemmän kuin edes toivoi) .Olen seurannut sotaa aktiivisesti alusta lähtien, luultavasti olen sitten harvoja kirjoittajia, jotka eivät pidä realismina 1991 rajojen palautusta ja koko alueen tyhjentämistä ryssistä. Kun tänne pääsääntöisesti nostetaan lähinnä Ukrainan asevoimien ilmoituksia, olen halunnut tuoda myös sen toisen puolen esiin siitä, miten sota etenee ja miltä arviot näyttävät erinäköisten asiantuntijoiden ja analyytikoiden silmissä. Tottakai voin sen lopettaa, mikäli näin vaaditaan ja siirtyä sivusta seuraajaksi.Omassa työssäni olen tekemisissä asioiden kanssa, jotka linkittyvät myös siihen disinformaatioon ja sen tunnistamiseen. Tämä on aktiivisin ja tutuin foorumi minulle sotaa seurata, myös asiantuntevin,joten tietysti tänne tulee kirjoiteltua. Useampi vuosi tullut jäsenenä oltua.
Niinhän sitä sanotaan että hyvään tieteentekemiseen ja miksei keskustelukulttuuriin kuuluu, että ellei paikalla ole sellaista joka on valtavirtanäkemystä vastaan niin sellainen nakitetaan ihan periaatteesta sinne. Eikä Kennedykään syyttä altistanut itseään vapaaehtoisesti neuvonantajille, jotka olivat eri mieltä Kuuban ohjuskriisin hoidosta. Syytä olisi jatkossa keskittyä enemmän väitteiden, eikä viestimiehen ampumiseen. Kyllähän tiedetään kuinka siinä pitkässä juoksussa käy, vihollinen menee oikealta ohi että tyrät rytkyy ja omat piiput sojottavat vieläkin kohtisuoraan. Ymmärrän toki tapaasi keskustella foorumilla ja ymmärrän niitäkin jotka eivät siitä pidä.Olen seurannut sotaa aktiivisesti alusta lähtien, luultavasti olen sitten harvoja kirjoittajia, jotka eivät pidä realismina 1991 rajojen palautusta ja koko alueen tyhjentämistä ryssistä. Kun tänne pääsääntöisesti nostetaan lähinnä Ukrainan asevoimien ilmoituksia, olen halunnut tuoda myös sen toisen puolen esiin siitä, miten sota etenee ja miltä arviot näyttävät erinäköisten asiantuntijoiden ja analyytikoiden silmissä. Tottakai voin sen lopettaa, mikäli näin vaaditaan ja siirtyä sivusta seuraajaksi.Omassa työssäni olen tekemisissä asioiden kanssa, jotka linkittyvät myös siihen disinformaatioon ja sen tunnistamiseen. Tämä on aktiivisin ja tutuin foorumi minulle sotaa seurata, myös asiantuntevin,joten tietysti tänne tulee kirjoiteltua. Useampi vuosi tullut jäsenenä oltua.
Suomessa mitataan maanpuolustustahtoa tällaisella kysymyksellä:Olen melko varma, että valitsemalla 99 % Ukrainan kannalta negatiivisia juttuja tuotat disinformaatiota, vaikka tietosi kuinka pohjautuisivat faktoihin.
Ja sitten pyyntö ennen kun kukaan sanoo mitään, älkää sanoko mitään. Tiiätte kyllä.Naurettava väite. Ukrainan tappiot ei ole disinformaatiota vaan faktoja. Ainahan sä voit työntää pääsi pensaaseen ja uskoa että ukraina valtaa maansa takaisin ihan kohta. https://www.reddit.com/r/UkraineRus...ov_11_minute_compilation_of_the_work_of_a_ru/ Pannaa vielä kirsikkana kakun päälle 11 minuuttia drone kuvaa naapurista.
Toki näin on.On oltava tarkkana realismin ja neuvottelutavoitteiden kanssa. Pitää muistaa venäläinen taktiikka , pyydä paljon , saat enemmän. Lähtökohtana pitää olla -91 rajat , jos lähtökohta on jotain muuta, saadaan vieläkin vähemmän ( tai siis venäjä saa enemmän kuin edes toivoi) .
Ukrainan sodan, siis zenäjän aloittaman hyökkäyssodan, ja siitä käytävän keskustelun ongelma on faktojen puute. Tässä sodassa selvästikin keskimääräistä enemmän.Olen seurannut sotaa aktiivisesti alusta lähtien, luultavasti olen sitten harvoja kirjoittajia, jotka eivät pidä realismina 1991 rajojen palautusta ja koko alueen tyhjentämistä ryssistä. Kun tänne pääsääntöisesti nostetaan lähinnä Ukrainan asevoimien ilmoituksia, olen halunnut tuoda myös sen toisen puolen esiin siitä, miten sota etenee ja miltä arviot näyttävät erinäköisten asiantuntijoiden ja analyytikoiden silmissä. Tottakai voin sen lopettaa, mikäli näin vaaditaan ja siirtyä sivusta seuraajaksi.Omassa työssäni olen tekemisissä asioiden kanssa, jotka linkittyvät myös siihen disinformaatioon ja sen tunnistamiseen. Tämä on aktiivisin ja tutuin foorumi minulle sotaa seurata, myös asiantuntevin,joten tietysti tänne tulee kirjoiteltua. Useampi vuosi tullut jäsenenä oltua.
Venäjä täytyy pitää kaukana Eurooppalaisesta turvallisuusarkkitehtuurista. Ryssän loppuvuodesta lännelle esittämä ultimatum NATO:n vetäytymisestä vuoden 1991 rajoille on edelleen voimassa. Ryssien kanssa ei tule neuvotella mistään Eurooppaa koskevista asioista!Unkarilainen ministeri kommentoi, eli puhuu paskaa.
Unkarilaisministeriltä uusi ehto Ruotsin Nato-jäsenyydelle: ”Olemme nähneet paljon enemmän Suomelta”
Unkarin EU-ministeri János Bóka avaa IS:n erikoishaastattelussa Ruotsin Nato-jäsenyyden tilannetta ja kertoo, aikooko Unkari tukea Ukrainaa jatkossa.www.is.fi
– Itse ajattelen, että tulevaisuuden turvallisuusarkkitehtuuri Euroopassa ei ole mahdollinen ilman Venäjän aktiivista sitoumusta asiaan. Euroopan tulevaisuuden turvallisuusarkkitehtuuri voidaan luoda vain, jos Venäjä osallistuu siihen, ei sulkemalla sitä pois.
– Kyse ei ole siitä, haluammeko jatkaa Ukrainan tukemista, koska me haluamme. Kysymys on, miten voimme parhaalla tavalla järjestää tuen Ukrainalle. Kokemuksemme on, että tilanne Ukrainan sodassa on hyvin vaikeasti ennustettava. On väärin sanoa, että taloudellista tukea Ukrainalle voidaan suunnitella kolmeksi tai neljäksi vuodeksi eteenpäin.
Venäjä täytyy pitää kaukana Eurooppalaisesta turvallisuusarkkitehtuurista. Ryssän loppuvuodesta lännelle esittämä ultimatum NATO:n vetäytymisestä vuoden 1991 rajoille on edelleen voimassa. Ryssien kanssa ei tule neuvotella mistään Eurooppaa koskevista asioista!