Euroopassa on vallassa lauma paskahousuja ja velliperseitä. Saksan liittokanslerina on täysin munaton eunukki. EU on täynnä suuria puheita ja mitättömiä tekoja. Ei ihme, että ryssät eivät juurikaan perusta siitä mistä EU:ssa nillitetään.
Niinpä. Olen täysin vakuuttunut siitä, että tämä alla oleva on todellisuutta.
Vaikeat ajat luovat vahvoja miehiä.
Vahvat miehet luovat hyviä aikoja.
Hyvät ajat luovat heikkoja miehiä.
Heikot miehet luovat vaikeita aikoja.
Ja sama uudestaan vuosisadasta toiseen.
Yksittäisiä poikkeuksia aina joka vaiheessa on, mutta me olemme oppositiossa ja hyljeksittyjä. Esim. minä olen ollut aina henkisesti vahva ja kyennyt tekemään itsenäisiä päätöksiä ja kertonut mielipiteeni. Ja minua on pidetty ikävänä junttina. Nyt ehkä koronasta alkaen olen huomannut, että ympäristön arvostus on muuttumassa siihen suuntaan, että vahvoja miehiä ja naisia on alettu enemmän arvostaa ja heikkous on paljastunut heikkoudeksi. Minä oletan, että tällä foorumilla ja sen edeltävällä susi1.netillä viihtyvissä on ollut vahvat yliedustettuna. Ja jossain ihan muualla (vihermistön suunnalla) heikoilla miehillä valta.
PS! Jos joku ei saa kiinni mikä on heikko "mies", niin ne on esim. sellaisia jotka tekevät, pukeutuvat, esiintyvät ja puhuvat kuten muutkin ja miettivät koko ajan mitä muut heistä ajattelee. Eli keskittyvät olemasn mahdollisimman hyvin ja täydellisesti tavallinen. Kutsun heitä myös joojoo-miehiksi. Menestyvät kivasti alaisina työpaikoilla, mutta sitten kun tulee ne vaikeat ajat jolloin pitäisi tehdä vaikeita päätöksiä, niin heistä ei ole siihen. Vahva mies ei juuri ajattele mitä muut ovat mieltä. Toimivat niin kuin itse näkevät parhaaksi. Vahvoissa miehissä on tietysti paljon pahoja, mutta on niissä myös hyviäkin.
Onneksi Ukrainalla on nyt PRESIDENTTI. Ja meillä esim. VALTIOVARAINMINISTERI.
Kiertokulku pätee toki siihen toiseenkin sukupuoleen, mutta sanonta on vuosisatainen, joten olkoon nyt vielä noin.