Ukrainan konflikti/sota

Kiemurtelua....
Onko tässä kuitenkin putinin suunnitelma hyökätä Zelenskyn kimppuun turkissa? Tai siis ei putte itse, vaan esim. juuri henkivartijakaartiin sisällytetty nimetty murhaajahenkilö. putte tuskin edes uskaltautuu itse paikan päälle, vaan lähettää jonkun uhrattavan patsastelijan.

Onko tässä kuitenkin putinin suunnitelma hyökätä Zelenskyn kimppuun turkissa? Tai siis ei putte itse, vaan esim. juuri henkivartijakaartiin sisällytetty nimetty murhaajahenkilö. putte tuskin edes uskaltautuu itse paikan päälle, vaan lähettää jonkun uhrattavan patsastelijan.
No ainakin paikalle on lähetetty ihan täysi pellelauma kremlistä, eli jotain vara-ryssä-sitä-tätä ja nimiä joita ei ole koskaan kuultukaan. Ihan pellelauman johtaja jopa entinen kulttuuriministeri! Itse putler ei tule joten ei tuonne mene Zelenskikään.

https://yle.fi/a/74-20010573

No ainakin paikalle on lähetetty ihan täysi pellelauma kremlistä, eli jotain vara-ryssä-sitä-tätä ja nimiä joita ei ole koskaan kuultukaan. Ihan pellelauman johtaja jopa entinen kulttuuriministeri! Itse putler ei tule joten ei tuonne mene Zelenskikään.

Kulttuuria se on sirkus ja komediakin. Kyllä on siinä rivi yhden tempun poneja..

Ihan samanlainen pellelauma kuin mitä amerikkalaisetkin ovat käyttäneet neuvotteluissa, joten tasoissa ollaan siinä suhteessa. 😉

Itse nään putlerin suunnitelman aika selkeänä. Mahdollinen aikaikkuna on nyt tämä vuosi toimia ja homma etenee örkkien kiihtyvällä rekryämisellä. Nämä rekryytit sitten suodatellaan kahteen kastiin: taidottomat suoraan lihamyllyyn ja oppimiskykyiset sitten oikeaan koulutukseen. Nämä oikeaan koulutukseen kertyvät sitten esim. Suomen rajalle varuskuntiin. Tuonne myös kärrätään se paras uustuotannon kalusto. Kilo-örkki kulkee jalan, mopolla tai gold-kärryllä. Paremmin koulutettavista saadaan 6-12kk koulutuksella uusi ammattiarmeija. Lihavyöryllä pehmitetään ja tulevalla ammattiarmeijalla hyökätään keväällä 2026.

Tälle aikaikkunalle nykyinen rahoitusmalli saadaan venyteltyä vain vähäiselle setelipainolla jolloin talous ei vielä romahda inflaatioon. 2026 pitää sitten tehdä rajuja toimia ja siirtää koko maa pampulla ja naganin niskalauksuksella tapahtuvaan palkanmaksuun.

En usko pikaiseen rauhaan, putlerilla on pelimerkkejä ja ne käytetään ihan taatusti.
Hyvää mietintöä. Toki epäilen vahvasti että riittää kantti lähteä haastamaan kenenkään kykyjä NATO-rajan takana, ainakaan Puolan tai siitä pohjoiseen. Tietävät ihan hyvin itsekin että jos erehtyvät heikoimmmalta näyttäviin balttian maihin joissa etenemisen rajat tulee nopeasti vastaan kun ovat melko pieniä pinta-alaltaan ja sillä allekirjoittavat oman kuolemantuomionsa ollessaan niin Suomen kuin Puolan tulenkäyttöalueella koko Baltian alueen osalta puhumattakaa muiden NATO-liittolaisten asevaikutuksesta. Suomessa taas tulee turpaan, samoin Puolassa. Ei koulukiusaaja lähde haastamaan sitä mallioppilasta joka toki hymyilee mutta kulkee valmiiksi kolhuinen nyrkkirauta taskussaan valmiina.

Back