Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Minä taasen olen käsityksessä, että (granaatti) omenat ja mineraalilajit ovat eri asia kuin ammukset. Onhan granaatti kuitenkin ollut ballistinen suoja haarniska-aikaan.Ihan sivuheittona. Miekin olin joskus GRH komppaniassa...
Sen verran kokoa jo kuplalla kuitenkin, että millään komppanialla sitä ei enää suljettua saa, vaan tarvitaan oikeasti voimaa paikalle. Katsotaan.Tossa läpimurrossa on nyt riskejä vähän molemmille osapuolille. Jos ryssät saa oikeasti linjat haltuun niin voi lähteä rintama sadalla kilometrillä koko Donetskin pituudelta liikkeelle. Toisaalta jos uket saa tuolta läpimurrolta huollon tukittua ja liikkeen seis, niin siellä on kohta nälkäistä ryssää ilman a-tarviketta poimittavana.
suattaapi tulenjohto dronejen yms. ansiosta olla hieman eri luokkaa nykyään että ei ihan suoraa verrannollinen vs. maailmansotien rumputuliViime ms ssa sakut ampuivat 18 kranaattia per kaadettu venäläinen, suomalaiset 20 kranaattia per osuma. Tämä löytyy netin uumenista.
Old boy ja erakko varmasti tietävät asian tarkemmin.
Ajattele mikä tonnimäärä kipattiin vietnamissa ja vaiheeseen jäi. Paukkukapineita pitää tuollaisessa nyk. Sodassa olla ja paljon.
Pokrovskin / Dobropiliyan tilkitsemiseen on siirretty kansallikaartin azovin joukkoja. Lisäksi erinäisten twitterien mukaan 92. prikaati Harkovasta. Toivottavasti saadaan tilanne hallintaan, mutta nuo joukot ovat toki pois muualta.
Lisäksi näissä syvissä puhkaisuissa huomioitava se, että ryssä saa myös droonitiimit lähemmäksi. Se mutkistaa reservien saapumista kun osa kalustosta / miehistä häviää jo ennen varsinaista etulinjaa.