Katsotaanpa nyt vähän tarkemmin mitä kukakin on kirjoitellut...
Kirjoitukset aikajärjestyksessä.
Pahasti tulen pettymään jos Putin antaa Ukrainan armeijan vallata suhtkoht saman aikaisesti venäjämielisten valtaamat hallinto -ym rakennukset ja tehdä suht siistin ja nopean lopun tuolle leikille..."
KIM: "Pettymään? Mitä tarkoitat?"
jee3z: "Pettymään siinä mielessä että kun tämän mittaluokan show kansainvälisellä pelikentällä on aloiteitettu ja peliä tähän asti pelattu ja n. 70 000 sotilasta Ukrainan rajoilla niin
petyn lähinnä Putinin/Venäjän uhoon ja saamattomuuteen(jos siis mitään ei tapahdu kummempaa). Itse olen kuitenkin ymmärtänyt että Venäjä on Ukrainan'venäläisten' puolustaja ja nyt kun sielä ns. tavallinenkin tallaaja osallistuu venäjämielisiin valtauksiin ym. niin aika hiljaista on Venäjän päässä.
Toki voi olla tarkoituksellistakin.. Hiljaista ennenkuin;"
jee3z: "Nytkö Putin jättää maanmiehensä oman onnensa varaan? Vaikka luvattu on vaikka mitä.
Niin ja se täytyy ja tarkentaa mikä on
oma mielipide tapahtumien alkuasetelmista niin kyseessä Kiovassa on laiton vallankaappaus. Ja(Piste) ;p"
KIM: "Hyppää ladaas ja aja itään. Siellä on sulle kavereita. Täällä ei ole ryssän kätyreille tilaa."
jee3z: "Et Kimi vissiin ymmärtänyt mitä viestissäni kerroin tai yritin? Kysy jos jotain jäi epäselväksi. Pääpointti oli se että ihmettelen Venäjän toimintaa jos annetaan ymmärtää venäjämielisille että hoitakaa homma rähinällä ja puolisotilaallisilla joukoilla niin kyllä täältä rajan takaa jeesataan. Ja Ukraina on Venäjän etupiiriä ainakin Venäjän mielestä
"
Minä en pety. Pettymisessä tulee paha mieli. Minulle ei todellakaan tule paha mieli siitä jos Venäjä ei puutu (tähän asti havaittua enempää) Ukrainan armeijan touhuihin aivan päivän selvästi rikollisten ja maanvihollisten terroristiseen toimintaan. Pettymisen sijaan minä ilahdun jos näin käy. Kenen puolella seisoo sellainen joka pettyy? Jos pettyy niin silloin on toivonut jotakin. Eli jee3z on toivonut Putinin/venäjän sotilaallista väliintuloa Itä-Ukrainaan. Jos hän ei olisi toivonut niin hän ei voi pettyä. Itse PELKÄÄN Putinin/Venäjän sotilaallista väliintuloa. Ja ILAHDUN jos pelkoni osoittautuu aiheettomaksi ja Venäjä ei hyökkään nykyistä massiivisemmin Itä-Ukrainaan.
Minäkin oletan, että Maidanin/Kiovan vallankaappaus saattoi olla faktisesti laiton. Kuitenkin kantani (samoin kuin länsimaiden kanta) on se, että vallankaappaus oli erittäin paljon laillisempi kuin vallanpito. Maidanin jälkeen valtaan on tullut väliaikainen hallitus jonka yhtenä julkistetuista tavoitteista oli suorittaa demokraattiset vaalit loppukeväästä. jee3z:n kanta tuohon asiaan on yksiselitteisesti sama kuin Venäjän kanta. Suomi ja suomalaiset ovat lännen eli Ukrainan nykyisen väliaikaishallinnon puolella itää eli Venäjää ja Putinia vastaan. Venäjä on enemmän meidän vihollisemme kuin ystävämme. Henkilö joka poikkeaa tästä ajatusmallista noin selvästi kuin jee3z on mielestäni epäilyttävä.
Kommenteista ja tykkäämisistä voisi päätellä seuraavien nimimerkkien edustavan jee3z:n kantaa: Setämies, Tvälups, Baikal, Hanski
En ole mielipiteideni kanssa aivan yksin. Voisiko TomTom kertoa paljonko minulla oli viestimäärä ennen foorumin tykkäysnappulan asennuksia? Tähystäjä voisi sitten laskea mpnetin kunniataulukkonsa uusiksi ja päivittää TOP3:n. Tästä ketjusta kyse
http://maanpuolustus.net/threads/maanpuolustus-net.3/page-14 Jos tykkäysprosenttini ei mene ohi Setämiehestä, Baikalista ja Tvälupsista niin painun nimimerkkinin kanssa taas maan alle.
No ei kaikki tykkäysnappia painaneet tietysti ole kaikista kommenteistani samaa mieltä, mutta en ole ihan yksinkään näiden mielipiteideni kanssa. Onneksi joillain muillakin toimii kätyrivaroitin. Minun kätyrivaroittimeni ei valitettavasti tunnista sitä vaihtoehtoa, ettei joku osaa kirjoittaa tai ilmaista itseään ja tulee toistuvasti ilmaisseensa itsensä väärin.