Vitsi kun olisi ukrainalaiset tilanneet vähän rautaa niskaan noille kun olivat tuolla pellolla, loput sitten suolannu tankilla ketkä jäänneet henkiin.
Nuo kaverit näistä keskusteluista päätellen saattavat olla mahdollisesti paikallisia eli ukrainalaisia, ukrainalaisten ei olisi viisasta liikaa tappaa omia kansalaisiaan koska sehän vasta kaunat tekisi, kun seudun poikia tuotaisiin palasina kotiin. Ukrainan on parempi olla menemättä Venäjän tekemään ansaan alkamalla tappamaan Venäjän taisteluihin huijaamia paikallisia. Peräisin vähän viisautta sinne korvien väliin. Tuo taistelu on niin monimutkainen sekasotku, että maltillisuuden noudattaminen voi olla aika viisas valinta. Me täällä Suomessa emme tunne ollenkaan niitä paikallisia nyansseja, emmekä me voi niitä kehottaa alkamaan tappamaan toisiaan, kun emme me tiedä mistä he ovat kotoisin. Nehän voi asua niissä lähitaloissa ja niillä voi olla perhe siellä ja isi jäi kentälle, kun se törmäsi murhanhimoiseen suomalaiseen maanpuolustus.netistä. Minä en kehota niitä alkamaan tappamaan toisiaan koska sellainen on helvetin tyhmää. Ja sitten ne olisi vastaavalla armottomuudella tappaneet ukrainalaisia. Ei tässä nyt mitään oikeata sotaa haluta vaan tuo pitää purkaa talouspakotteiden ja neuvottelujen ja vallanvaihdon kautta Kremlissä. Eiköhän se ole parempi, että osapuolet noudattavat maltillisuutta, emme kai halua, että vaatimaton kahakointi muuttuu maita mukaan vetäväksi veriseksi yhteenotoksi. Tuo mitä sanot tarkoittaisi kahakoinnin kiihtymistä veriseksi yhteenotoksi.
Sodassa ollut vaari kuunteli minun sotaisia puheita, kun olin nuori, se katse minkä hän käänsi minuun oli niin hyytävä, että sotaisat puheet loppui siihen paikkaan, enkä enään koskaan puhunut sotaisia puheita.
Viimeksi muokattu: