Maidan
Respected Leader
Minulla tässä naapurissa tusina venäläisiä (vatnikeita) jotka perusteli Krimin miehetystä: "jos Venäjä ei olisi valloittanut Krimia, siinne tulisi NATO". Eihän ne sen enempää tienneetkaan mikä NATO on, mutta kun kerran niin sanottu ykkösessä putteTVssa, niin pakko olla..Onkohan Donetskin "kansantasavallan" Zaharchenko lääkinnyt itseään liikaa ?
Mies höpisee NATO joukkojen tulemisesta Donbassiin , mutta ei selitä miten NATO tuonne tulisi.
Mikrofoneja on nenän edessä , mutta taitaa olla vain oma kansantasavallan ja Novorussia kanava joka on näyttänyt tuon höpinän.
" Sijoittakoon Poroshenko aluksi omat joukkonsa väliaikaisesti miehitettyille alueille , sitten NATO joukot tulevat mukaan "
" NATO joukkojen turvallisuutta me emme todellakaan takaa , eikä kukaan muukaan "
" itse asiassa tämä on varsin hälyttävää , joka ukrainalaisten pitäisi ymmärtää "
" ajatelkoon ukrainalaiset itse , mitä seuraavaksi tapahtuu , NATO joukot , orjuus ?
" täällä NATO joukot eivät tule olemaan "
http://m.online.ua/news/737723/
Zaharchenko höpisee kaikille joilla on kaksipoimuiset aivot. Nl:ssa kapitalisteilla, Pentagonila ja NATO:lla peloteltiin koko ajan, ja samalla vakuutettiin "vielä vähän, me saadaan kiinni USA:n kehitystä ja sitten ohitamme sen". Samalla kaikki NL:n kurjuus ja puute kaikessa johtuneet tietenkin USA:sta..
Samat laulut..