Potero
Kapteeni
Hieman offtopicia, mutta voisiko joku laittaa kuvan siitä toimintaohjeesta, joka oli tarkoitettu Ukrainaan pyrkiville ja saapuville vierastaistelijoille. En itse löytänyt sitä enää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hieman offtopicia, mutta voisiko joku laittaa kuvan siitä toimintaohjeesta, joka oli tarkoitettu Ukrainaan pyrkiville ja saapuville vierastaistelijoille. En itse löytänyt sitä enää.
Tässä kansantasavaltalaisia tänään tai eilen, pieleen menneen atakin jälkeen.Twitterissä on ihmiset ihmetelleet ja kyseenalaistaneet, missä on kaikki venäläisten ruumiit. Löysin joukkohaudasta kuvan, mutta en tiedä kehtaako tänne laittaa.
Mahtaa venäläiskomentajille tulla palautetta raivonvallassa olevilta tyttäriltään, kun tiktokkaaminen ei enää onnistu? Ajatelkaa nyt niitä tilanteita.
Mikko taitaa saada palkkioita jostain muualtakin kuin Suomesta, mutta uskon vahvasti, että nämä ovat kyllä esim. Supo tiedossa. Voi alkaa jonain päivänä Mikko Eloakin kuumottamaan. Valitsit väärän puolen!
Putin tulkkeja tulee lisääPutinin mukaan hän ei aio julistaa sotatilalakia voimaan maassansa. Eli huomenna lienee jo sotatilalaki voimassa, estää mm. venäläisten maastapoistumisen.
Eiköhän kysymys ole enemmänkin siitä, että joukot eivät pääse olemaan kovin yhtenäisiä ja hotspotteja on ollut useampia jatkuvasti. Jos nyt rauhottuu edes hieman, saa Ukraina varmasti jotain keihäänkärkeä aikaiseksi. Sen verran kaapattu viholliselta kalustoa, että niillä voi koittaa läpimurtoa paikallisesti ja hyödyntää yleistä paniikkimielialaa. No-fly-zone kääntäisi kelkan Ukrainalle melko varmasti, kun vanjan valttikortti katoaisi - joskin se valttikortti alkaa olla kohta kyseenalainen.Tällaisena perus matruusina on vähän epäselvää, että mitä Ukrainalta puuttuu, jotta se voisi ottaa enemmän aloitetta omiin käsiin ja vastahyökkäillä? Hyvä, että osaavat tanssia kuin perhonen ja pistää kuin mehiläinen, mutta saako sillä käännettä aikaan?
Voivatko enää järkevästi muuttaa nykytyyliä??
Ranskalla ja Venäjällä on vuosisatojen takaiset yhteydet.Aika yllättävää. Missä on vapaus, veljeys ja tasa-arvo... Veljeilyä vaan russojen kanssa...
Taitaa myös ketuttaa tyttäriä se, ettei enää pääsee Pariisiin muotiostoksille ja kuinka muotikaupat lähtee lipettiin Venäjältä, ja mukavat shoppailut loppuvat.Mahtaa venäläiskomentajille tulla palautetta raivonvallassa olevilta tyttäriltään, kun tiktokkaaminen ei enää onnistu? Ajatelkaa nyt niitä tilanteita.
"Miksi vitussa hyökkäsitte sinne Ukrainaan, mulla on tuhansia seuraajia!"
"Vittu faija, jos ette lopeta niin mä muutan länteen"
Käsittämätöntä että suurvalta armeija sotii otto kalustolla. Vai onko kyseessä jotain desantteja?Nyt näitä vasta junakuljetuksessa nähtyjä taisteluajoneuvoja on alkanut ilmestyä tosi toimiin. Pysäyttämiseen on tuskin Javelinia tarvittu.
Vastahan sitä oli videoita missä ajelevat junalla kaikennäköistä kuormuria ja bussia paikalle.Käsittämätöntä että suurvalta armeija sotii otto kalustolla. Vai onko kyseessä jotain desantteja?