Ukrainan konflikti/sota

Hieman offtopicia, mutta voisiko joku laittaa kuvan siitä toimintaohjeesta, joka oli tarkoitettu Ukrainaan pyrkiville ja saapuville vierastaistelijoille. En itse löytänyt sitä enää.
275110479_10158845413565686_7576407600480887222_n.jpg
 
Tällaisena perus matruusina on vähän epäselvää, että mitä Ukrainalta puuttuu, jotta se voisi ottaa enemmän aloitetta omiin käsiin ja vastahyökkäillä? Hyvä, että osaavat tanssia kuin perhonen ja pistää kuin mehiläinen, mutta saako sillä käännettä aikaan?
Voivatko enää järkevästi muuttaa nykytyyliä??
 
Tällaisena perus matruusina on vähän epäselvää, että mitä Ukrainalta puuttuu, jotta se voisi ottaa enemmän aloitetta omiin käsiin ja vastahyökkäillä? Hyvä, että osaavat tanssia kuin perhonen ja pistää kuin mehiläinen, mutta saako sillä käännettä aikaan?
Voivatko enää järkevästi muuttaa nykytyyliä??
Eiköhän kysymys ole enemmänkin siitä, että joukot eivät pääse olemaan kovin yhtenäisiä ja hotspotteja on ollut useampia jatkuvasti. Jos nyt rauhottuu edes hieman, saa Ukraina varmasti jotain keihäänkärkeä aikaiseksi. Sen verran kaapattu viholliselta kalustoa, että niillä voi koittaa läpimurtoa paikallisesti ja hyödyntää yleistä paniikkimielialaa. No-fly-zone kääntäisi kelkan Ukrainalle melko varmasti, kun vanjan valttikortti katoaisi - joskin se valttikortti alkaa olla kohta kyseenalainen.
 
Mahtaa venäläiskomentajille tulla palautetta raivonvallassa olevilta tyttäriltään, kun tiktokkaaminen ei enää onnistu? Ajatelkaa nyt niitä tilanteita.

"Miksi vitussa hyökkäsitte sinne Ukrainaan, mulla on tuhansia seuraajia!"
"Vittu faija, jos ette lopeta niin mä muutan länteen"
Taitaa myös ketuttaa tyttäriä se, ettei enää pääsee Pariisiin muotiostoksille ja kuinka muotikaupat lähtee lipettiin Venäjältä, ja mukavat shoppailut loppuvat.
 
Hieman offtopicia, mutta voisiko joku laittaa kuvan siitä toimintaohjeesta, joka oli tarkoitettu Ukrainaan pyrkiville ja saapuville vierastaistelijoille. En itse löytänyt sitä enää.
edit
Uutisten mukaan jo 20.000 mennyt, voi olla rima aika korkeella, kun odotusarvo oli 16.000.
 
Back
Top