Idea hyvä. Mutta tuntuu että täällä oidetään esim minua että muutamaa muita vähintäänkiin "härvääjähärvelinä".Myönnän että joskus viesteissäni on ripaus mustaa huumoria, mutta mielipiteeni on mikä nyt milloinkin sattuu olemaan. Ja mielestäni minun ja eräiden muiden joita tässä on arvosteltu ei nyt mitään suoranaista 'kieli Putinin hanurissa-fiilistä' pitäisi saada.Jos perustetaan uusi vitja mallia Ukrainan sota, niin ehdotan tämän säikeen lukitsemista.
Ehkä pitää myös asettaa tiettyjä reunaehtoja määritelmälle Ukrainan sota. Tarkoitan suomeksi sitä, että tämä vitja on vähän herkkä erilaisille vaikuttamishaluille, joista ei saa selvää, ovatko ne halut trollia vai aivan aitoa vaikuttamishalua. Ja kun tätä on vaikea erottaa, niin erikoiseen tarpeeseen sitten erikoiset ehdot?
Mitä arvelette asiasta?
Ymmärrän hyvin, että asioista on erilaisia mielipiteitä ja käsityskantoja, mutta tässä kohtaa on pakko tarkastella asioita myös Foorumin luettavuuden ja uskottavuuden näkökulmasta. Lisäksi tiettyä vastuuta on kannettava tämän aiheen pysymisestä asiallisena, sodassa on kuitenkin osapuoli, joka on meidän naapuri ja toiseksi tuo sota on jo varsin lähellä maantieteellisestikin. En näe lainkaan mielekkäänä härvätä tämän aiheen ympärillä epäasiallisin ottein. Iltavapaat on sitten sitä varten.
Mutta siihen asiaan. Jos pysyttäisiin asiassa eikä huudeltaisi että yritetään nyt pysyä asiassa ja samalla vängätään jostain epäoleellisesta itse monenmonen viestin verran(en tarkoita sinua=D)
Peace!