Isoalaviiva
Majuri
Anteeksi nyt jos loukkasin sun mielipidettä, itse olen erimieltä asiasta... Mutta jatketaan elämää, turha tähän asiaan enempää panostaa, no hard feelingsJep, toimittaja elää julkisuudesta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Anteeksi nyt jos loukkasin sun mielipidettä, itse olen erimieltä asiasta... Mutta jatketaan elämää, turha tähän asiaan enempää panostaa, no hard feelingsJep, toimittaja elää julkisuudesta
En loukkaantunut, pidän vain hänen kolumneistaan.Anteeksi nyt jos loukkasin sun mielipidettä, itse olen erimieltä asiasta... Mutta jatketaan elämää, turha tähän asiaan enempää panostaa, no hard feelings
Ei mullakaan mitään muuta häntä vastaan ole, toi vaan meni tunteisiin..En loukkaantunut, pidän vain hänen kolumneistaan.
Meneppäs itse sotatoimialueelle käymään ja huutele sitten noita kommenttejasi. Vai eikö jaksa sohvalta lähtä.No se on ehkä sinun mielipide, mun mielestä tollanen huomiohuoraaminen LOMALLA on jotain muuta kun ammattitaitoo
Nou hätä koirakin haukkuu minut kotonaMeneppäs itse sotatoimialueelle käymään ja huutele sitten noita kommenttejasi. Vai eikö jaksa sohvalta lähtä.
edit: Kävi silmiin tuo sinun ala-arvoinen kielenkäyttösi ihmisestä jota tuskin tunnet.
Juu ei vaan tuommonen kielenkäyttö ei ole asiallista, riippumatta kehen se nyt kohdistuu. Voi mennä esimerkiksi vaikka ylilaudalle, jos haluaa purkaa tuntojaan tuolla tavoin.Nou hätä koirakin haukkuu minut kotona
Okei, käsi pystyyn virheen merkiksi... Koitan jatkossa pitää mielipiteeni tässä SOHVALLA omissa ajatuksissani, koitan olla antamatta ala-arvoisia kommentteja jatkossakinMeneppäs itse sotatoimialueelle käymään ja huutele sitten noita kommenttejasi. Vai eikö jaksa sohvalta lähtä.
edit2: Kävi silmiin tuo sinun ala-arvoinen kielenkäyttösi naistoimittajasta joka tekee lomansa ohella työtään ja saattaa itsensä hengenvaaraan
Tais mennä ny lainaukset vähän pieleen tai siis mikfin otti kantaa toiseen lainaukseen. Piis aut.Juu ei vaan tuommonen kielenkäyttö ei ole asiallista, riippumatta kehen se nyt kohdistuu. Voi mennä esimerkiksi vaikka ylilaudalle, jos haluaa purkaa tuntojaan tuolla tavoin.
Juu, peiliin voi käydä katsomassa jos kokee tarpeelliseksi alkaa huorittelemaan naistoimittajaa. Ei kauhean hyvää kuvaa antanut.Okei, käsi pystyyn virheen merkiksi... Koitan jatkossa pitää mielipiteeni tässä SOHVALLA omissa ajatuksissani, koitan olla antamatta ala-arvoisia kommentteja jatkossakin
Voi ristus,huomiohuoraaminen ei tarkota huorittelua... Mutta voidaanko päästä tästä yli vai haluatko jatkaa vielä?Juu, peiliin voi käydä katsomassa jos kokee tarpeelliseksi alkaa huorittelemaan naistoimittajaa. Ei kauhean hyvää kuvaa antanut.
Niin ilman toimittaja ei olsi paljoa keskusteltvaa tälläkään sivustolla, ei paljastettaisi monia julmuuksia ja vääryyksiä, on koko maailman onni että on toimittrajia jotka riskeeraavat itsensä tehdäkseen työtään.Katso liite: 63126
Kommentoin että pakkoko sinne on ittensä änkee... Tossa on tulos
Pitääkö tästä nyt luoda oma ketju johonkin, niin saatte kaikki mielensäpahoittajat nyt tuomita mun tunteisiinmenemisen? Get over itNiin ilman toimittaja ei olsi paljoa keskusteltvaa tälläkään sivustolla, ei paljastettaisi monia julmuuksia ja vääryyksiä, on koko maailman onni että on toimittrajia jotka riskeeraavat itsensä tehdäkseen työtään.
Trollihan se sieltä...Pitääkö tästä nyt luoda oma ketju johonkin, niin saatte kaikki mielensäpahoittajat nyt tuomita mun tunteisiinmenemisen? Get over it
No sovitaan sillain sittenTrollihan se sieltä...