Ukrainan konflikti/sota

Onko kukaan miettinyt että Ukrainallakin voi olla ydinaseita. Sehän on vanha ydinasevalta ja siellä on aina ollut vahva ydinvoimateollisuus. Lisäksi ne on fiksuja tyyppejä. Mikseivät ne pystyisi valmistamaan ihan itse 40-luvun keksintöä ?

Tai jos ydinaseiden poistossa, jätettiin muutama ydin, ihan vain pahan päivän varalle ...
Ydinaseilla ei ole mitään virkaa jos viholliset eivät tiedä tai edes epäile sinulla olevan niitä.
 
Tuo on kyllä jotenkin absurdia: Valloitetaan alue ja pakotetaan väestö taistelemaan omaa maataan vastaan! :rolleyes:

Enempi minua ihmetyttää että tämä kohtuudella onnistuvat ja saavat ukrainalaiset ampumaan omiaan. Onnistuisiko Suomessa vastaava, epäilen että ei. Se tietysti selittää sitä että näillä alueille jäi enimmäkseen ryssämielistä porukkaa. Muut lähtivät karkuun jos oli yhtään mahdollisuuksia siihen.
 
Tuostakin videosta välittyy kuva, että osalla ryssistä ei ole minkäänlaista tietoa mihin menevät. Heillä on kuvitelma Venäjän suuresta sotilasmahdista ja he menevät ikäänkuin pienelle retkelle paistamaan makkaraa ja juomaan vodkaa😣.Jos vaikka vielä saisi sieltä pesukoneen ja vähän naista Ukrainassa, todellisuus taitaa tulla aika äkkiä vastaan. Tuota kansaa ei voi näköjään opettaa kuin tarpeeksi päähän lyömällä 👍
 
Onnistuisiko Suomessa vastaava, epäilen että ei. Se tietysti selittää sitä että näillä alueille jäi enimmäkseen ryssämielistä porukkaa. Muut lähtivät karkuun jos oli yhtään mahdollisuuksia siihen.
Mutu sanoisi, notta jossain vaiheessa kulttuuri ollut samaa ja myös kun on sukulaiskielet heillä.... ja luultavasti kaikki Ukrainan porukat ymmärtää Venäjää niin se vaikuttaa.. - Mulle jos joku venäläinen alkais jotain sanomaan ja ohjeistamaan ni ... ei onnistu kun ei ymmärrä.
 
Minulla on niin huono kielitaito, että en ymmärrä, mitä tweetissä sanotaan. Mistä on kysymys?
Tämä olisi ystävällistä kyllä... Ei me kaikki osata noita kieliä... Toivoisin myös jotain, edes lyhyttä, referaattia kun käsitellään ulukomaan kielisiä juttuja. Kiitos.
 
Back
Top