Voi Jessus. Pahinta tässä on että joku Ulkomaalainen kertoo tuon. Me emme itse pysty kissaa pöydälle nostamaan. Yritetty on... Oma tietämys ja aika ei riitä,kun kiihkeimmät tulevat ampumaan tuon alas. Vaikka väärässä kirjoituksissaan nämä alasampuja ovat. Vastaväitteet "vain" 10 prosenttia viennistä ja paras vastaväite koomisuudessaan "vain" italiankokoinen talous. Kyllähän nyt Suursuomi äkkiä selättää vain italiankokoisen talouden,hyvät naapursuhteet, ja viennin sinne. Puhumattakaan kaikki oheishommat turisteineen.
Tosin nyt Iivana on ihan itse aiheuttaa ongelmia. Ei ole meidän syytä.. Kysmys ei vain ole siitä. Kysymys on että mitä sitten?
Siihen kun joku vastaisi niin että kelpaa niin hyvä olisi.
Iivana on aina pelannut pelejää, kautta tunnetun historian. Milloin Tsaarit milloin Stalinit,ja vain hyttysen paskan verran historian kirjoissa on itsenäinen Suomi siinä koittanut mennä. Hyvin onkin mennyt. Vain vajaa 100-vuotta itsenäisyyttä. Muutama sota, pari prosenttia väestöstä uhrattu ja muu aika on myyty ja ostettu.Toki kumarrettukin on kunnolla.. Rähmällään kuten nykyään sanotaan. Tehtiin kuitenkin pohjoismainen hyvinvointivaltio siinä sivussa koulutusmahdollisuuksineen ja terveydenhoitoineen kansalle. Ei tarvi poliosta kärsiä,ja hampaatkin on paikattu ja kukapa olisi uskonut taannoin että joskus tämä kansa osaa lukea.
Nyt ollaan niin polleana menossa läntisen maailman liittoihin vaikka näiden oppi-isän Usan väestöstä ei suurin osa edelleenkään ole kuullut maasta nimeltä Suomi. Eikä kukaan kerro että mitä se kansalle meinaa? Paitsi nämä lännen maksetut trollit,jotka on Putinin trollejen kollegoita ja varmaan saunookin yhdessä..
Heiltä kuulee italiat ja kymmenet prosentit. Ei muuta.
Suomen itsenäisyyden innoittajat. Aleksis Kivi ja kumppanit aikoinaan. Eivätpä tienneet mitä tekivät ja minkä painolastin antoivat. Ajopuuksi isojen leikkiin laittoivat ja ulkomaisten täytyy siitä Twiitata kun ei körttikansa itse ymmärrä. Ovat niin kiiltävän perään olleet aina fennit..