missileman
Kenraali
Ei haittaa vaikka panssarit lopussa, tässä uusinta uutta rintamalle ja niiden korvaajaksi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Olisikohan tuo lopulta huono veto ollenkaan kaataa VV ja napata putlerilta ainoa tukija Euroopasta pois?Likasanko ei tarvitse vaunuja mihinkään muuhun kuin oman kansansa kurittamiseen. Sinne ei ole oikeasti kukaan hyökkäämässä. Vaihtokaupassa Likasanko saa joukkoja, jotka eivät taatusti nouse kapinaan ja mobilisoidut ovat tyytyväisiä, kun eivät joudu Ukrainaa. Putteri taas saa lisää kaipaamaansa kalustoa.
Ei sitä Valko-Venäjää niin vain nujerreta, kun asevoimilla on näin pelottavia joukkojaOlisikohan tuo lopulta huono veto ollenkaan kaataa VV ja napata putlerilta ainoa tukija Euroopasta pois?
- Oppositiolle sopivasti poliittista tukea lähteä kaduille ja ehkä hiukan aseitakin. Vapaaehtoisia Puolasta..
- Jos lukapaska komentaa sotilaat kaduille ja kopterit ilmaan, niin ilmoitus lentokieltoalueesta ja näytösluonteisesti pari sotilaskenttää tuhannen-pillun-päreiksi.
- Tuhotaan Puolasta käsin ohjuksilla liikkeelle yrittävät yksiköt heti varuskuntien porteille.
Väitän, että ennen kuin on 1000 kuollutta valkoryssää, niin armeija vaihtaa puolta ja ripustaa lukapaskan jäähallin kattoon. Vapaat vaalit heti ensi tilassa. Riittävästi tukea myös ryssän sotilaiden hellään saatteluun takaisin helvettiinsä.
Mitä Venäjä muka voisi tehdä?
Palvelushan tuo valkovenäläisille itselleenkin olisi, jos katsoo vähänkään pidemmällä tähtäimellä..
Kasvoilta oikein paistaa ilo ja ylpeys kätten työstäDestroyed Russian BTR-82A (Sisältövaroitus)
Helvetissä on sitten aikaa pohdiskella tekojaKasvoilta oikein paistaa ilo ja ylpeys kätten työstä
"Teknik" sano ryssä kun hohtimet näki.Mietin joskus, miten Sergei saadaan kiinnitettyä Ällin päälle. Tuossa kuvassa näkyykin, että ilmeisesti ihan rautalangalla.
Katso liite: 69324
Minne venäjä menee, sinne se tuo venäjän mukanaan.Miten ihmeessä nää rysyjen asemat voi aina näyttää kaatopaikoilta?
Mä elin siinä uskossa että siellä ei ole ehjänä kuin yksi autokaista. Oon vissiin ymmärtänyt väärin?!?Kuljetukset Kertsinsalmen sillalla valitettavasti likkuu sillä yhdellä raiteella.
Se on niillä ns verissä..Miten ihmeessä nää rysyjen asemat voi aina näyttää kaatopaikoilta?
Ja näkyville jätetyt miinat voivat olla vaikka feikkejä tai maalattuja harjoitusmiinoja. Ovat ihan yhtä tehokkaita kuin oikeat - paitsi tietty tommosen sokean kuskin tapauksessa.Paras tulos on että vihollinen ajaa piilotettuun miinaan ja vaunu pysähtyy. Toisiksi paras on että vaunu pysähtyy ja miehistö jalkautuu raivaamaan ja tulee tapetuksi. Pahimmillaankin vihollinen ei pysty menemään siitä mistä aikoi. Ehkä lähtee kiertämään ja ajaa toiseen miinoitteeseen. Tai vain kääntyy pois. Kaikki puolustajalle hyviä ratkaisuja minimivaivalla.
Se että ryssä päräyttää näkyville jätettyyn miinoitteeseen on kyllä jo rosvosektori. Toki puolustaja on tyytyväinen
Mulle tulee tästä videosta lähinnä mieleen jotkut vanhat bondileffatEi sitä Valko-Venäjää niin vain nujerreta, kun asevoimilla on näin pelottavia joukkoja
Karatetaistelijat taistelukentällä? Värillinen savu? Maalatut kusipäät? Uyeban muoto? Nolla taistelukoulutusta? Näyttävä dodiki-sirkus? Arvaa ketä ja mistä olemme kotoisin!! "Hyvää huomenta, ihmiset Valko-Venäjältä!" _____ Ja tämä paska hyökkää meidän kimppuun?) häpeä
Toinen raide kärsi lähinnä kuumuudesta ja kiskot sekä pölkyt vaihtamalla se on saatu liikennöitävään kuntoon. Todennäköisesti junien nopeutta ja akselipainoja on kuitenkin jouduttu rajoittamaan. Sillan suunniteltu käyttöikä on varmasti pudonnut kymmenillä vuosilla ja liikennöinti todennäköisesti lyhentää sitä edelleen.Mä elin siinä uskossa että siellä ei ole ehjänä kuin yksi autokaista. Oon vissiin ymmärtänyt väärin?!?