Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Miten ihmeessä nää rysyjen asemat voi aina näyttää kaatopaikoilta?
Tässä jutussa todetaan että vuoden 1917 vallankeikaus voi olla vielä edessä. Tähän mennessä ryssälässä ikivanha "hyvä tsaari, paskat pajarit" -asetelma on vielä pelastanut Putlerin. Lähinnä siksi että FSB on käytännössä Kremlin jatke, eli turvallisuuspalvelun johtoporras on kaikki Puten vanhoja Leningradin KGB:n aikaisia kavereita. Mutta pinnan alla kytee ja rintamalta ei muuta enää tulekaan kuin huonoja uutisia.
Historioitsijan mukaan Venäjällä kytee uusi vallankumous | Verkkouutiset
Historioitsijan mukaan Venäjällä kytee uusi vallankumous | Verkkouutisetwww.verkkouutiset.fi
Toinen kiskopari ilmeisesti kestää "toistaiseksi" mennä yli.Mä elin siinä uskossa että siellä ei ole ehjänä kuin yksi autokaista. Oon vissiin ymmärtänyt väärin?!?
Ihme että kukaan muu ei ole tosta viitannuMä elin siinä uskossa että siellä ei ole ehjänä kuin yksi autokaista. Oon vissiin ymmärtänyt väärin?!?
Niin kauan kuin sota jatkuu, niin vallankumousta tuskin tulee tapahtumaan. Vallankaappaus on mahdollinen. Mutta annas olla sitten kun turpiinsa saanut armeija palaa kotiin.Näitä innokkaita ennutajaukkoja ja -akkoja riittää kyllä. Joku saattaa osua jotenkin kohdalleenkin. Voittaahan joku aina lotossakin. Historia ei aina toista itseään, jotain yllättävää ratkaisua itse uumoilen.
Yritin kysyä tätä venäläisten asemien saastaisuutta Twitteriin ja vähemmän asiallista sisältöä suoltamaan ryhtyneeltä Kalamieheltä eli nimimerkiltä Rybar, kun jän mainitsi mobilisoitujen koulutukseen kuuluvan "cleanup", eli vallattujen asemien puhdistus vihollisesta.Miten ihmeessä nää rysyjen asemat voi aina näyttää kaatopaikoilta?
Yrititkö siis kysyä twitterissä Rybarilta? Ainoa Rybarin twitter tili jonka mä tiedän on vaan käännettyä Rybaria eikä siis hänen oma tilinsä.Yritin kysyä tätä venäläisten asemien saastaisuutta Twitteriin ja vähemmän asiallista sisältöä suoltamaan ryhtyneeltä Kalamieheltä eli nimimerkiltä Rybar, kun jän mainitsi mobilisoitujen koulutukseen kuuluvan "cleanup", eli vallattujen asemien puhdistus vihollisesta.
En saanut vastausta. GRU varmaan ohjeistaa herran/herrojen viestintää.
Venäläisten majoitusohjesääntö rintamaolosuhteissa ei mitä ilmeisemmin sisällä mitään kenttähygieniaan viittaavaa. Voi vain kuvitella mikä määrä rottia, hiiriä, kärpäsiä ja lokkeja asemien ympärillä ruoanmurusten perässä häärää.
Ja tuolla majoitusasemien hygieniatasolla en jaksa uskoa henk. koht. hygienian olevan yhtään paremmalla tolalla, jotet täit, kirput, punkit ja torakat ovat iloisia vieraita - ja tuovat tullessaan paiseet, ihottumat, ripulin ja muuta mukavaa.
Kuljetukset Kertsinsalmen sillalla valitettavasti likkuu sillä yhdellä raiteella.
En minäkään usko, koitin just ettiä edellisten päivien säätä kun tossa kuvassa aurinko paistaa ja muistaakseni piti olla paska keliUskon vasta kun näen kuvan junasta ohittamassa vaurioitunutta kohtaa. Twiitin junakuva on paikannettu tähän: https://goo.gl/maps/RyD2oawM4WY46j5f8 joten tuo kuva itsessään ei vielä todista liikennöintiä sillalla.
Hyvä sisältö!Destroyed Russian BTR-82A (Sisältövaroitus)
Sama kuva vuoden 2016 twitterissä.Tiet alkavat olla melkoisessa kunnossa, ilmeisesti Venäjältä otettu
Muuten ihan hyvä unelma, mutta miten perutelet nuo vapaat vaalit? Ei tuolla suunalla vaaleja ainakana heti eikä varsinkaan vapaita järjestetä, kun on päästy valtaan.Väitän, että ennen kuin on 1000 kuollutta valkoryssää, niin armeija vaihtaa puolta ja ripustaa lukapaskan jäähallin kattoon. Vapaat vaalit heti ensi tilassa. Riittävästi tukea myös ryssän sotilaiden hellään saatteluun takaisin helvettiinsä.