saftamil
Kenraali
Millähän tonne Belgorodiin on oikein isketty? Varsin iso kraateri!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ahaa, tämän twitteristin twiitteihin on siis turha reagoida mitenkään, on ns. "Read Only";Yrititkö siis kysyä twitterissä Rybarilta? Ainoa Rybarin twitter tili jonka mä tiedän on vaan käännettyä Rybaria eikä siis hänen oma tilinsä.
Kenelle tämä oli suunnattu? Suunnilleen kaikki tilannetieto, mitä tällä palstalla näkee, perustuu julkisiin Twitter-postauksiin. En muista nähneeni yhtään postausta, jossa lähde olisi joku "tiedänpähän vaan" saati suora viittaus johonkin ei-julkiseen lähteeseen.Somessa on nyt hyvinkin runsaasti ollut intoa Hersonin vapauttamisen odotuksista, joten on varmasti paikallaan muistuttaa, että ollaan nyt hissukseen asioista, joista on syytäkin olla toistaiseksi hiljaa.
Harmia väittävättenMillähän tonne Belgorodiin on oikein isketty? Varsin iso kraateri!
Olen tuon oikeanpuoleisemman kuvan nähnyt aikaisemmin. Ei varmastikaan ole eiliseltä.Kuljetukset Kertsinsalmen sillalla valitettavasti likkuu sillä yhdellä raiteella.
HARM:issa on 68 kg sirpaloituva taistelukärki. Se ei tee tuollaista monttua.Harmia väittävätten
Voisi olla lähelle tippuneen ryssityn S-300:n kuoppa.Millähän tonne Belgorodiin on oikein isketty? Varsin iso kraateri!
Hämärin oli Martti J Karin sitaatti, että eka Harkovan hyökkäys olisi tehty kymmenellä prikaatilla.Kenelle tämä oli suunnattu? Suunnilleen kaikki tilannetieto, mitä tällä palstalla näkee, perustuu julkisiin Twitter-postauksiin. En muista nähneeni yhtään postausta, jossa lähde olisi joku "tiedänpähän vaan" saati suora viittaus johonkin ei-julkiseen lähteeseen.
Mitä noihin julkisiin lähteisiin tulee, niin tuskinpa Venäjän tiedustelupalvelu toimii niin, että kahlaa jotain suomenkielistä keskusteluryhmää (jossa iso osa on yleistä suunsoittoa aihetta jotenkin sivuten, kuten esim. tämä postaus) sen sijaan, että seuraisi suoraan niitä tilannetietoja tviittaavia tilejä.
Eiköhän niistä 2000-luvun vapaimmat kyseisessä maassa tulisi jo Lukan poissaololla, vaikka ei ihan kaikilla standardeilla olisikaan vapaat.Muuten ihan hyvä unelma, mutta miten perutelet nuo vapaat vaalit? Ei tuolla suunalla vaaleja ainakana heti eikä varsinkaan vapaita järjestetä, kun on päästy valtaan.
Mahdollisesti tosiaan vanha kuva. Eilen näkyi kuvia öljy ja bensiinikuljetuksista , mutta jossakin epäiltiin vahvasti että noita ajetaan tyhjinä ihan mallin vuoksi.Olen tuon oikeanpuoleisemman kuvan nähnyt aikaisemmin. Ei varmastikaan ole eiliseltä.
Mulle tulee tästä videosta lähinnä mieleen jotkut vanhat bondileffat
Millähän tonne Belgorodiin on oikein isketty? Varsin iso kraateri!
Väitän, että tulos olisi juuri päinvastainen. VV:n armeija on paikoillaan ja hyökkäämättä Ukrainaan siksi, että sen johto katsoo, että armeijan tehtävä ei ole hyökätä ystävällismieliseen naapurimaahan vaan puolustaa omaa maata. Tuo sinun ajatuksesi NATOsta pommittamassa VV:ää ja tappamassa 1000 sen kansalaista pelaisi suoraan Lukashenkan lapaan. Hän voisi silloin sanoa armeijan johdolle:"katsokaa nyt, minä olin oikeassa, NATO on oikeasti VV:n vihollinen ja koittaa vallata sen".Väitän, että ennen kuin on 1000 kuollutta valkoryssää, niin armeija vaihtaa puolta ja ripustaa lukapaskan jäähallin kattoon.