Kyllä Soledarissa lienee taisteltu, mutta muutoksia ollut edestakaisin. Suolakaivosta ei voi vallata takaisin, jos ei sitä ole ensin menetetty.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Itse asiassa nuo on BMD:n alustalla olevia 2S9 Nona heitinajoneuvoja. Vanjan kannalta järkevämpää käyttää niitä tukemaan taisteluja kuin kuperkeikkajoukkojen paraatimarssissa helvettiin. Panssarointi on olematon, mutta säältä suojattu 120mm:n telalavetti on ihan käypää valuuttaa mutaisessa asemasodassa.Kiitos korjauksesta!
Meksikossakin venäläiset saa tuta mitä Ukrainassa tapahtuu. Tässä venäläisnainen valittaa kohtelustaan mitä saa.
Se on juuri näin ja siksi Putler roikottaa Suomen ja Ruotsin NATO-jäsenyyttä bulvaaniensa Unkarin ja Turkin toimesta. Venäjällä on takuulla meidän varallemme joku yllätys, niin ihmeellisen hiljaa he ovat olleet Suomen kohdalla. Se, mikä se "yllätys" on, jää nähtäväksi.Tällä All-inillä ryssälästä tulee meille jopa vaarallisempi aikapommi kuin ilman. Olen kyllä kovin huolissani, ettei tällä kertaa hajoaminen tapahdu meidän näkökulmasta rauhallisesti vaan olemme ottavana osapuolena ja kovaa. Lisäksi hajoamisesta voi kehkeytyä sellainen keitos, että mannerlaatat heiluvat..ei pojat hyvältä näytä vaikka Ukrainalaiset tässä vaiheessa taistelee koko läntisen maailman puolesta.
"they just think we are somekind of white monkeys"
"because you have russian passport, you are nobody"
Ai saatana että nautin tästä!!!!!!!!!!!
Josko ryssien ylimielinen käytös ympäri planeettaa kohtaisi vihdoin matkansa pään, toivon sydämmeni pohjasta että talous sakkaa siellä NL hajoamisen tapaan, eikä yhdelläkään rivi jampalla ole enää varaa matkustaa hlö auton bansatankillista pidemmälle koko seuraavaan vuosikymmeneen
Ilman tunteen paloa, olen pitkään ihmetellyt mistä raha niin laajalla rintamalla matkailuun on tullut, kait se selittyy sillä että 140milj.:sta ei tarvi olla kuin 1-2%:kin ok toimeentulo niin väkeä riittää pitkin tellusta lomailemaan muiden kiusaksi. Tällä hetkellä ihmettelen miten esim. tuolla video muijalla on on varaa reissata etelä-amerikassa (6kk Brasiliassa ennen mexicoa), vaikka kyllähän siellä halvallakin toki elelee, mikä ei kyllä yleensä sovi ryssän makuun. Ymmärtääkseni ryssän sosiaaliturva on olematon? Säästöjä syödään(?), toivon mukaan pää on tulossa vetävän käteen, niin valtio, kuin yksityiselläkin taholla
Mä veikkaan että kaikki jotka odottaa suurta yllätystä tulevat yllättymään.Se on juuri näin ja siksi Putler roikottaa Suomen ja Ruotsin NATO-jäsenyyttä bulvaaniensa Unkarin ja Turkin toimesta. Venäjällä on takuulla meidän varallemme joku yllätys, niin ihmeellisen hiljaa he ovat olleet Suomen kohdalla. Se, mikä se "yllätys" on, jää nähtäväksi.
Veikkaan että nahkalompsalla kuittaa laskut"they just think we are somekind of white monkeys"
"because you have russian passport, you are just nobody"
Ai saatana että nautin tästä!!!!!!!!!!!
Josko ryssien ylimielinen käytös ympäri planeettaa kohtaisi vihdoin matkansa pään, toivon sydämmeni pohjasta että talous sakkaa siellä NL hajoamisen tapaan, eikä yhdelläkään rivi jampalla ole enää varaa matkustaa hlö auton bansatankillista pidemmälle koko seuraavaan vuosikymmeneen
Ilman tunteen paloa, olen pitkään ihmetellyt mistä raha niin laajalla rintamalla matkailuun on tullut, kait se selittyy sillä että 140milj.:sta ei tarvi olla kuin 1-2%:kin ok toimeentulo niin väkeä riittää pitkin tellusta lomailemaan muiden kiusaksi. Tällä hetkellä ihmettelen miten esim. tuolla video muijalla on on varaa reissata etelä-amerikassa (6kk Brasiliassa ennen mexicoa), vaikka kyllähän siellä halvallakin toki elelee, mikä ei kyllä yleensä sovi ryssän makuun. Ymmärtääkseni ryssän sosiaaliturva on olematon? Säästöjä syödään(?), toivon mukaan pää on tulossa vetävän käteen, niin valtio, kuin yksityiselläkin taholla
Edit: katsoin tuon uudelleen, matkalla jenkkeihin, onkohan setäsamuli laittanut vähän soraa rattaisiin rysyjen maahan tulolle (valittaa miksei heidän passinsa ole yhtä vahva kuin Brassien tai Mexicaanien)?
Minäkin olen ihmetellyt kun yhtään lentokoneen siipeäkään ei ole Suomen ilmatilaan eksynyt aikoihin.niin ihmeellisen hiljaa he ovat olleet Suomen kohdalla.
Mä veikkaan että kaikki jotka odottaa suurta yllätystä tulevat yllättymään.
Samaa pähkin tässä päivänä jonakin itsekin. Kumman rauhallista ollut, toki olisi mielenkiintoista tietää kuinka paljon nyt katsottaisiin läpi sormien vanjan härkkimista, ja missä kohdin 'tehtäisiin Turkit' tunkeutuvalle härpättimelle.Minäkin olen ihmetellyt kun yhtään lentokoneen siipeäkään ei ole Suomen ilmatilaan eksynyt aikoihin.
@hippozilla @Merten sheriffi
Tässä nämä kaksi tviittiä tuosta Ukrainan tavasta laskea vihollistappioita. Mielestäni oli joku muukin lähde, mutta ei ole minulla tallessa sitä
Siitä olen itsekin yllättynyt ettei tyyppi2015 ullatus-asetta ole käytetty. Mutta siitä saattaa olla panokset loppu. Tänne idästä tuupattu voimavarahan oli suurelta osin siirtotyöläisiä joilta työt vei 2014 alkanut talouskyykkäys eikä kotimaahan palaaminen hotsittanut. Ei ole siitä itänaapurin talous enää virkistynyt.Jos tuleekin Ullatus !
Minäkin olen ihmetellyt kun yhtään lentokoneen siipeäkään ei ole Suomen ilmatilaan eksynyt aikoihin.
Kannattaa käydä lukemassa kommentit ja tsekata kuinka paljon kommareita/ryssäbotteja sinne on mobilisoitu.Halla-ahon mietteet. Ryssät ovat aivan itse aiheuttaneet tämän. Se että yksityiset kansalaiset lahjoittavat rahaa kranaattien ampumiseen örkkiarmeijan niskaan ei ole moraalisesti tuomittavaa.
Ja niinku tuolla kommenteissakin on; mitäs porukka kehitti I maailmansodassa rintamalle ettei olis pelkkää jvk-tykistö-veivausta...Elon Musk lähtenyt tankkikeskusteluun mukaan...