Mitä yrität kertoa? Menee yli ymmärryksen.. Mutta vatataan:Tietenkin ymmärrän. Vastasit Rebane1:n viestiin. Siteerasit tätä Rebane1: viestiä.
Jatsenjukin hallitus on valmis.
Ei mitään mullistavaa , Avakov jatkaa sisäministerinä , Poltorak puolustusministerinä.
Kremlin torvi meuhkaa siitä että hallituksessa on kolme ulkomaalaistaustaisa ministeriä.
" ulkomaalaiset johtavat "
Ulostulosi ovat niin kuin kiikun kaakun, mutta et sinä oikeasti trollirajaa läpäise:
Sitä tässä ihmettelen että miksi Venäjän armeijaa ole siirretty Ukrainan rajalle 1.5X suurempana kuin viimeksi..Minun mielestäni Putin voisi perustella ja vakuuttaa Ukrainan miehittämisen tärkeyden omille kansalaisilleen, sitten pikkuhiljaa lännelle ja lopulta itse ukrainalaisille.. Ei se niin vaikeaa ole jos asiaansa riittävästi uskoo. (7.7.)
Tämä kertoo just sen tosiasian minkä takia Venäjän on toimittava kovemmin ottein Ukrainan suhteen. Olisi pitänyt toimia jo ajat sitten. Vai olenkohan ihan hakoteillä? Ei Putin edelleenkään tyhmä ole. Näkee kuinla 'lähinaapurustoa' viedään jatkuvasti lännen leiriin ja Stanitkin vtuilee etelässä, Kiina etelässä ja idässä.
Kuka teistä antaisi viedä itseään loputtomasti kuin pässiä narussa? Mitenkään en edelleenkään symppaa Putinin toimia, mutta näkisin että hän näkee että muuta vaihtoehtoa ei ole tai kaikki viedään pala palalta..
Mitäs muut mieltä asiasta Venäjän kannalta katsottuna? (14.7.)
Ovatkohan sepot tienneet mitä ovat ampuneet? Mielestäni vastuutonta lentoyhtiöltä lentää tuollaisen alueen yli...? Joku herkkäsorminen luullut joukkojen/materiaalinkuljetuskoneeksi? (17.7.)
Jos yritän mielikuvituksessani asettaa itseni 60v ex-kgb&ex-Neuvostoliittolaiseksi nykypäivän Venäjän melkein mut ei aivan diktaattoriksi näkisin asiat varmaankin jotenkuten näin. (Ja Ukrainan suhteen olisin ollut huomattavasti kovakouraisempi ja nopeampi) )
Jos yrittää ymmärtää jonkun toimia(vaikka vääriäkin) ei välttämättä tarkoita että hommaa kuitenkaan symppaa. Menee melkeen samaan tämä keskustelu kuin yrittäisi jutella vasemmistoantifasistianarkistin kanssa 30 -ja 40-luvun Saksasta. =D Pelkkä asiasta keskustelu tekee toisesta natzinpaskan vaikkei edes olisi itse koko keskustelua aloittanut
Ja mitä alasammuttuun koneeseen tulee niin olen entistä vahvemmin tuota mieltä ja aivan oikeassa. Kaiken lisäksi tuohan oli Ukrainankin moka kun ei laita aluettansa lentokieltoon. Oliko sielä viisasta lennellä/antaa matkustajakoneiden lennellä? Tämä nyt taitaa ainakin olla asia mistä ollaan samaa mieltä? Vai väitätkö että sepot, tai vaikka venäläiset rysäyttivät sen tarkoituksella alas? Siis tietäen että ammutaan 300 siviiliä alas ja saadaan kaikkien vihat niskaan.
Mikä siis noissa kaivamissasi vanhoissa viesteissä on jotenkin vialla? Joku sinua selvästi viesteissäni 'häiritsee'.
Ja jos ei Paavo ymmärrä rahan ja vallan välistä suhdetta varsinkin Ukrainan kaltaisessa maassa niin menee ihan sanattomaksi. Melkein Tarkoitatko kenties että koko Ukrainan läpimätä korruptoitunut hallintosysteemi puhdistettin yksillä vaaleilla?
Ja kysymys näiden kolmen varallisuudesta oli myös ihan kysymys, johon ainakaan sinä et vastannut. Ja Vonka varmaan tietää kysymättä googleltakin mutta ei kaikkeen ehdi