Ukrainan konflikti/sota

Mä niin nautin tästä.
Oon trollaillut tuolla Youtuben venäläisten tubettajien kommenteissa niin että mulla on 5 tunnus menossa kun aiemmat blokattu.
Yleisin tapa osoittaa etteivät pakotteet toimi on esittää ruokakaupan valikoimia.
Tämä siitä huolimatta että jättävät kertomatta ettei pakotteet koske elintarvikkeita.
Nyt näyttää kuitenkin että pakotteet alkavat näkymään sielläkin kun ollaan kärsivällisiä.
 
Industry mobilization. The French Nexter announced that it had increased its production capacity. The amount of 155mm Caesar produced has increased to 6 pcs per month from the previous 2 pcs. This will give 72 pcs per year. They expect increased orders from Ukraine and from the Polish Ministry of National Defence.
 
Tässä hävittäjähommassa nähdään monikansallisten projektien ongelmat. Yksi maa saa blokattua. Eli mitä jää? Mirage joka aselavettina toimii mutta ilmataistelussa sillä ei tee mitään. Gripen, yleishyvä mutta rajallinen määrä. Eli päädytään taas siihen F-16. Mutta mihin ne britit sitten kouluttavat? Hawkiin? Aika näyttää.
 
Mä niin nautin tästä.
Oon trollaillut tuolla Youtuben venäläisten tubettajien kommenteissa niin että mulla on 5 tunnus menossa kun aiemmat blokattu.
Yleisin tapa osoittaa etteivät pakotteet toimi on esittää ruokakaupan valikoimia.
Tämä siitä huolimatta että jättävät kertomatta ettei pakotteet koske elintarvikkeita.
Nyt näyttää kuitenkin että pakotteet alkavat näkymään sielläkin kun ollaan kärsivällisiä.
Sulla on loppukirin paikka ku laitetaan koko YouTube kiinni ryssälässä kuun lopussa.🙃
 
Tässä hävittäjähommassa nähdään monikansallisten projektien ongelmat. Yksi maa saa blokattua. Eli mitä jää? Mirage joka aselavettina toimii mutta ilmataistelussa sillä ei tee mitään. Gripen, yleishyvä mutta rajallinen määrä. Eli päädytään taas siihen F-16. Mutta mihin ne britit sitten kouluttavat? Hawkiin? Aika näyttää.
Näissä lentokone hommeleissa unohdetaan aina, ettei se riitä, että niitä saadaan, vaan pitää olla se koulutuskin, että niitä voidaan käyttää tehokkaasti... Esmes oma Ukkini haki koneita Varsovasta, oli kokenut yhden sodan lentänyt pilotti ohjaajakoulutus -31, kaksmoottori koulutus ja kaikki, komensi vieläpä laivuetta, mihin koneet tuli... kuitenkin lähti reissulle -41 ja takas tultiin koneineen tammikuussa -42, vaikka joka ainoota lentäjää sillon olis kotimaassa tarvittu, ei siellä huvikseen oltu.. Nyky koneet on vähän monimutkasempia, joten vaikka kuin olis valmis lentäjä, ei sillä uudella koneella saa mitään aikaan, jos ei ole siihen hyvin koulutettu... jokainen lentäjä kyllä osaa lentää ja laskeutua, mutta se ei riitä, jos vihuja halutaan tappaa....
 
Selvästi ulkoilmaihmisiä, eikä tartte joka hommaan apupoikia.
Tuo kun tulisi pimeällä kujalla vastaan ja kauppaisi Vartiotornia, en uskaltaisi olla ottamatta vastaan.
Jos hän on paperin pyörittelijä, niin minkälaisia on hänen alaiset? Vai tarviiko tuo muuta kuin yhden mikä kuskaa koiranruokaa mukana, ettei sesse syö kaikkia muita?
 
Kysymys kuuluu, että miksi luet tällä foorumilla omasta mielestäsi typeriä juttuja ja katselet liian raakoja pätkiä, jos et yhtään tykkää? Ei kukaan pakota. Helpoiten korjaat ongelman lopettamalla foorumilla käynnin.
Koska hän on trolli ja tarkoituksena luoda hämmennystä ja eripuraa.
 
Back
Top