Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on joku sisään rakennettu "ryssä on eläin" moodi... Tämmöset "Ukrainan poika heikossa hapessa" videot pitää jättää kesken, ku alkaa tekemään pahaa... Mutta jos joku ryssä ryömii jalattomana drone kranua pakoon, ni hurraan tyyliin, josko toi seuraava osuis hyvin.... en tie, oon kummallinen
Kyse on edelleen tästä samasta josta mm. allekirjoittanut kirjoitti aiemmin;
Eli YK antaa oikeuden puolustaa kansainvälisesti tunnettuja rajoja jos maahan hyökätään. Vihollisen puolelle hyökkääminen ei ole enää puolustamista vaan hyökkäämistä.
Mulla on joku sisään rakennettu "ryssä on eläin" moodi... Tämmöset "Ukrainan poika heikossa hapessa" videot pitää jättää kesken, ku alkaa tekemään pahaa... Mutta jos joku ryssä ryömii jalattomana drone kranua pakoon, ni hurraan tyyliin, josko toi seuraava osuis hyvin.... en tie, oon kummallinen
Aikoinaan kaikki sakujen tankit oli jenkkien mielestä Tigereitä ja tykit kasikaseja
Kyse ei olekkaan siitä onko Ukraina oikeutettu iskuihin Emä-Ryssän maalla (tietysti on), vaan kyse on siitä miten he tämän esittävät. En usko että mitään koordinointia on tapahtunut länsimaitten kanssa, kyllä Ukraina on toiminut ihan oman näkemyksen mukaan.Jos tuon YK:n perustuskirjan 4 luvun 51 pykälän lukee ajatuksella läpi niin siinä ei sanota mitään tässä lainauksessa olevaa.
Suora lainaus on näin;
Jos jokin Yhdistyneiden Kansakuntien jäsen joutuu aseellisen hyökkäyksen kohteeksi, ei mikään tämän peruskirjan säännös saa rajoittaa sen luonnollista oikeutta erilliseen tai yhteiseen puolustautumiseen, kunnes turvallisuusneuvosto on ryhtynyt tarpeellisiin toimenpiteisiin kansainvälisen rauhan ja turvallisuuden ylläpitämiseksi. Ne toimenpiteet, joihin jäsenet ovat ryhtyneet käyttäessään tätä puolustautumisoikeutta, on heti ilmoitettava turvallisuusneuvostolle, eivätkä ne saa millään tavoin vaikuttaa turvallisuusneuvoston tämän peruskirjan mukaiseen oikeuteen ja velvollisuuteen ryhtyä kulloinkin niihin toimenpiteisiin, joita se pitää tarpeellisina kansainvälisen rauhan ja turvallisuuden ylläpitämiseksi tai palauttamiseksi.
Kyse ei olekkaan siitä onko Ukraina oikeutettu iskuihin Emä-Ryssän maalla (tietysti on), vaan kyse on siitä miten he tämän esittävät. En usko että mitään koordinointia on tapahtunut länsimaitten kanssa, kyllä Ukraina on toiminut ihan oman näkemyksen mukaan.
Mielestäni niiden olisi paras esittää se suoraan, että tarkoitus on luoda puskurivyöhyke jolla saadaan Ryssä venyttämään ukkonsa ja kalustonsa niin pitkälle että joutuvat siirtämään sitä Ukrainasta omille rajoilleen.
Tuo kenen aseita käytetään ja missä on tietty toinen ongelma, järjetön yhtälö sekin.
Tässä kääntyy Ukrainan narratiivi itseään vastaan. Rajaa ei virallisen tarinan mukaan ylittänyt vihollista torjuva Ukrainan armeija, vaan venäläinen kapinallisjoukko. Länsimaiset aseet on lahjoitettu Ukrainan puolustukseen eikä Venäjän sisäiseen hässäköintiin.Kyse ei olekkaan siitä onko Ukraina oikeutettu iskuihin Emä-Ryssän maalla (tietysti on), vaan kyse on siitä miten he tämän esittävät. En usko että mitään koordinointia on tapahtunut länsimaitten kanssa, kyllä Ukraina on toiminut ihan oman näkemyksen mukaan.
Mielestäni niiden olisi paras esittää se suoraan, että tarkoitus on luoda puskurivyöhyke jolla saadaan Ryssä venyttämään ukkonsa ja kalustonsa niin pitkälle että joutuvat siirtämään sitä Ukrainasta omille rajoilleen.
Tuo kenen aseita käytetään ja missä on tietty toinen ongelma, järjetön yhtälö sekin.
Terveen ja tasapainoisen ihmisen reaktioita.Mulla on joku sisään rakennettu "ryssä on eläin" moodi... Tämmöset "Ukrainan poika heikossa hapessa" videot pitää jättää kesken, ku alkaa tekemään pahaa... Mutta jos joku ryssä ryömii jalattomana drone kranua pakoon, ni hurraan tyyliin, josko toi seuraava osuis hyvin.... en tie, oon kummallinen
Sellaista se korruptio on. Vihreät miehet 2014 olivat jo hyvin varustautuneita ollakseen nobodyjä.Tässä kääntyy Ukrainan narratiivi itseään vastaan. Rajaa ei virallisen tarinan mukaan ylittänyt vihollista torjuva Ukrainan armeija, vaan venäläinen kapinallisjoukko. Länsimaiset aseet on lahjoitettu Ukrainan puolustukseen eikä Venäjän sisäiseen hässäköintiin.
Asiasta itkeminen on kaksinaismoralistista kiemurtelua, mutta Ukrainan kannattaa olla tarkkana näissä. Sodan moraalinen oikeutus ei ole pelkkää sanahelinää.
Kärsin samasta täyspäisyydestä, osin tähän liittyen on omissa aivoituksissa erimaiden arvostus muuttunut huimasti vuoden aikana esim. Saksa oli aiemmin arvostamani maa nyt jotain ihan muuta, Puola , Latvia, Liettua, Viro arvostus taasen noussut huimasti ja brittien kans tässä stormshadowien myötä jota ennen oli jotenkin tahmaista. Mutta se aiheen vierestä tälläerää.Mulla on joku sisään rakennettu "ryssä on eläin" moodi... Tämmöset "Ukrainan poika heikossa hapessa" videot pitää jättää kesken, ku alkaa tekemään pahaa... Mutta jos joku ryssä ryömii jalattomana drone kranua pakoon, ni hurraan tyyliin, josko toi seuraava osuis hyvin.... en tie, oon kummallinen
Lavalla näyttäisi olevan uusikoppaista mersua ja camry, ja muutama suomalaisttain uudehko kansanmalli. Mitä mahtaisi olla vastaavassa "Suomi on vauras maa" - lähetyksessä? 1997 malliset Vectra ja väyrynen, 2002 mallinen tojo avensisHyviä uutisia Latviasta. Erityisen ilahduttavaa on se, että osa autoista on takavarikoitu Latvian ryssiltä. Onnistuisiko vastaava Suomessa? Todennäköisesti ei. Siinä EU:ssa, mihin Suomi kuuluu, ei tuollainen rattijuoppojen perus- ja ihmisoikeuksien loukkaaminen tulisi kuuloonkaan.
Käännös twiiteistä:
Puolustusvoimien lipunpäivään, joka on Suomen kansallispäivä, jota vietetään vuosittain 4. kesäkuuta, erinomaisen suomalaisen komentajan, Puolustusvoimisen logistiikkalaitoksen upseerin Carl Gustav Mannerheimin syntymäpäivänä.
Puolustusvoimien logistiikkajoukkojen johto sai merkin "Armeijan avusta" Ukrainan puolustusvoimien ylipäällikön kenraali Valeri Zaluzhnyn päätöksellä "työstä Ukrainan tukemiseksi". ", josta ilmoitettiin virallisesti viraston sivulla.