Ylimatruusi
Kapteeni
Olet varmaan oikeassa Käytössä olevista raiteista.Olin siinä uskossa, että vain toinen raidepari on ollut käytössä sen ensimmäisen autopommin jälkeen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Olet varmaan oikeassa Käytössä olevista raiteista.Olin siinä uskossa, että vain toinen raidepari on ollut käytössä sen ensimmäisen autopommin jälkeen.
Voi olla Mariupolin pääväylillä vähän tungosta, kun ryssää menee edestakasin samaa reittiä ja lisäksi koko eteläisen rintaman huolto kasvaa merkittävästi Mariupolin kautta.
Nää on just niitä monen mielestä "tavallisia ryssiä", jota ei saa syylistää.... " ku myö ihan lomalla... ai lapsia tapetaan? ei ku myö ihan lomalla vaan, mene finnezsuhna siitä vittuun, ku me ihan prisman jonossa" jne....Edelleen jaksaa hämmästyttää että joku ryssä kauhoo uimapatjan kanssa sotatantereella….
https://tass.ru/politika/18293483Putin's evening meeting on the Crimean bridge will be shown on the air
MOSCOW, 17 July. /TASS/. Press Secretary of the President of the Russian Federation Dmitry Peskov said that the evening meeting of the head of state Vladimir Putin on the situation with the Crimean bridge will be held in open mode
https://tass.ru/proisshestviya/18288279
"Yes, they will show it on the air," he told TASS, answering a relevant question.
The meeting is expected to include a report by Deputy Prime Minister Marat Khusnullin, who went to the site. Earlier, Peskov said that the event could take place around 19:00 Moscow time.
Ei välttämättä alastulossa. Heittoistuimessa on remmit joiden pitäisi (siis pitäisi) vetää jalat mittaritaulun alta ennen kuin kuski lentää koneesta. Jos nuo on jostain syystä unohtunut kiinnittää (pilottihan on ryssä) tai jos ne eivät ole toimineet (heittoistuin on ryssäläinen), niin jalat ovat todennäköisesti jääneet ohjaamoon kuskin poistuessa.En tiedä miten luotettava tieto, mutta ilmeisesti oli alastulossa murtanut molemmat jalkansa, joten alastulo ei ollut kovin pehmeä vaikka mereen laskeutuikin:
Jossain aamuyöstä twitterissä olleessa videossa(en nyt enää löydä), jossa kuvattiin maantiesillan vahinkoja, näkyi taustalla etenevän pitkähkö säiliövanujono. Joten kyllä siellä on tainnut raskastakin rahtia junalla kulkea.Pidin Krimin osuutta kohtuu suurena, kun huomioidaan että silta on ollut pitkään poikki. HUOM: olen olettanut että rautatiesiltaa koskisivat painorajoitukset eli raskaat rahtijunat eivät voisi mennä yli. Ehkä olin väärässä, ainakin yksi video on kuvattu junasta. En muista nähneeni pitkään aikaan sotilaskalustoa kuljettavia junia sillalla, mutta ehkä niitä on mennyt.
Tai ehkä raskas rahtiliikenne sillan yli on tosiaan ollut poikki, mutta tämä 30% huollosta olisi viety lauttojen ja rahtilaivojen kuljettamana?
Putin pitää illalla klo 19 Moskovan aikaa tapaamisen Krimin sillan tapahtumista joka aiotaan televisioida. Koska Venäjällä ei käytetä kesäaikaa Moskovan aika on sama kuin Suomen aika.
https://tass.ru/politika/18293483
Jossain aamuyöstä twitterissä olleessa videossa(en nyt enää löydä), jossa kuvattiin maantiesillan vahinkoja, näkyi taustalla etenevän pitkähkö säiliövanujono. Joten kyllä siellä on tainnut raskastakin rahtia junalla kulkea.
Tsetseenien tulenkäyttö on kyllä yhtä holtitonta, olivat kummalla puolella tahansa.Kaikkia tsetseenejä ei kannata pilkata.
Kovasti yritetään löytää "todisteita" uuden siltaiskun "terrorismista".Putin pitää illalla klo 19 Moskovan aikaa tapaamisen Krimin sillan tapahtumista joka aiotaan televisioida. Koska Venäjällä ei käytetä kesäaikaa Moskovan aika on sama kuin Suomen aika.
https://tass.ru/politika/18293483
Ryssä yrittää hyökätä Robotynen luona sivustaan, kartalla koillisosassa.
Katso liite: 81022Katso liite: 81023
Redditin puolelta löytyi mainittu video. Muutaman ensimmäisen sekunnin aikana näkyy 6-7 säiliövaunua ja niiden edessä rahtivaunuja. Vai olisiko edessäkin säiliövaunuja, mutta tummia väriltään. Harmillisen huonolaatuinen video ja vielä pimeään aikaan kuvattu.Hyvä tietää, olen tosiaan pitkälti nojannut sen varaan että jos silta aukeaa raskaalle rahtiliikenteelle, niin tämä näkyisi ja kuuluisi erilaisten OSINT-tilien kirjoituksissa. Yllättävän vähän olen nähnyt tästä kirjoituksia.
Silti hyvin mahdollista että voi olla voimassa painorajoituksia (junan pituus?) sekä nopeusrajoituksia MUTTA tämä ei estä raskaan rahtiliikenteen kulkua - ainoastaa rajoittaan kapasiteettia.