missileman
Kenraali
Piskyssä, 30mm toiminnassa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mikä on malliltaan rk miehellä selässä?Suomalaisia heittimiä tositoimissa
Nyt heti käsi ylös että kuka uskoo tälläiseen julkistukseen!
Olen aivan samaa mieltä. Mitä tuo vetäytyminen ratkaisisi? Jossain ne ryssät on vetäytymisenkin jälkeen kohdattava uudelleen.Nyt heti käsi ylös että kuka uskoo tälläiseen julkistukseen!
Aina aikaisemmin kun on tullut näitä tietoja isommista liikkeistä, USA:n ehdotuksista ja Ukrainan suunnitelmista niin lähiaikoina on alkanut tapahtua jotain ihan muuta. Bakhmut on varmasti tiukka paikka, mutta yleensä näillä tiedottamisilla on pyritty vaikuttamaan ryssän toimintaan. Klassinen esimerkki on Hersonin takaisinotto. Asian muokkaus aloitettiin Zelenskin ilmoituksella että alue otetaan, jolla saatiin ryssä keskittämään voimaa alueelle. Ainoa vain että tuossa logistiikka oli ongelma, mutta eihän se puttelin egoa rauhoittanut. Muutamia kuukausia myöhemmin ryssän sieltä piti lähteä pötkimää pakoon.
Joten seurataan ja katsotaan mihin tämä nyt kehittyy. Totuuttahan me ei nähdä kuin aina jälkikäteen.
Oliskohan ak-101 näin nopealla vilkaisulla.Mikä on malliltaan rk miehellä selässä?
Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakkaOlen aivan samaa mieltä. Mitä tuo vetäytyminen ratkaisisi? Jossain ne ryssät on vetäytymisenkin jälkeen kohdattava uudelleen.
Tarkennetaan vielä lajinmääritystä, sillä pääsit jo oikeaan sukuun, mutta nyt mennään lajitasolle: Putinin huora.Huora. Siis Linda.
Minä kun en ole noista krh-asioista niin perillä, mutta näyttäs niihin lämpiminä aikoina kuvattuihin pätkiin verrattuna tuo putki pysyvän hyvin paikallaan laakastessa? Maa varmaan jäässä.Suomalaisia heittimiä tositoimissa
Minä kun en ole noista krh-asioista niin perillä, mutta näyttäs niihin lämpiminä aikoina kuvattuihin pätkiin verrattuna tuo putki pysyvän hyvin paikallaan laakastessa? Maa varmaan jäässä.
Luulisin, että sulan maan aikana siitä humuskerroksen päältä toimiessa on kuin huonon joustinpatjan päällä yrittäisi värkkiä pitää paikoillaan.
Meillä on maaperäkin venäjävastainen.