Ukrainan konflikti/sota

En tiedä minkälaista musiikki ukrainalaiset droonit soittavat mutta yleisellä tasolla toteaisin että kaikki saksalaisviittaukset, symboli ym, aiheuttavat varmasti suurempaa riemua zenäjän propagandisteissa kuin Saksassa.
No ainakaan minua ei kiinnosta pätkääkän mitä ryssän propagandatuutti tööttää, siellä ne jokatapauksessa vinkuvat&ulisevat jostain paskastaan. Joko täysin keksitystä tai jotenkin todellisuudesta väkisin väännetystä. Ihan turhaa ajatella missään operaatiossa että mitä se ryssä siitä nyt saa pasktuuttiinsä tröötättyä. Oikein hyvä tempaus voisi olla kylvää vaikka pari dronelastillista meinkaphfeja kohopainetulla hakaristillä ja ryssänlipulla moskovaan. Siinähän sitten odotellaan että kuulapää tulee tästä kertomaan YK:ssa, että Ukraina kylvää natsismia ja heiluttaa fyysistä todistetta kaikkien edessä. Eli nostaa oikean käden suoraan yläviistoon ja siinä on tasteluni opus ryssän lipulla&hakaristillä.
 
Olisihan sitä annettavaa, euroopalla on aikaa uudelleen rakentaa puolustusta ja paikata kalustoluovutuksia. Suomikin vois hyvin antaa Ukrainaan vaikka parisataa pasia, aikaa uusien hankkimiselle on. Valitettavasti niin Suomessa kuin muuallakin euroopassa poliittinen tahto puuttuu. Eteläeuroopan pohjattomaan tulonsiirtoon löytyy satoja miljardeja, mutta Ukrainaan apua annettaessa ja pulustusmenojen buustaamisessa nihkeillään. Puolustusteollisuuden sijoitukset/hankinnat toisivat töitä Eurooppaan, toisin kuin tukipaketit esim. Italiaan, joka on sama kuin polttaisi rahat, tosin silloin niistä saisi edes lämmön talteen.
Muuten samaa mieltä, mutta ettei totuus unohtuisi niin juurikin Etelä-Euroopan maissa talous tällä hetkellä kasvaa. Täällä pohjoisessa ei kasva kuin velkakuorma ja sekin kiihtyvää tahtia hallituksemme vastakkaisista puheista huolimatta.

Liittyy aiheeseen siten, että yskivä talous ja tarve kasvattaa puolustusmenoja on pidemmällä aikavälillä sietämätön yhdistelmä.
 
Minä olen aina kiinnostunut muiden "ryssän jäljellä olevien ohjusten" laskelmista, koska harrastan sitä itsekin.

Tässä poimintoja yhdestä ketjusta:

JOS Kalibr-ohjusten määrä lasketaan uustuotannolla 37,5 kpl per kuukausi, minun laskelmani antaa niiden määräksi 341 kpl. JOS käytetään 20 kpl per kuukausi, saadaan määräksi 255 kpl, mikä on lähempänä Skibitskyn 2.4.2024 kertomaa määrää "noin 260 kpl".

Minkäsverran noita kalibr-ohjuslavetteja olikaan? Tuo päälle parisataa voi hyvinkin olla suoraan laukaisualustojen siiloissa oleva määrä. Ohjausvene siilot tyhjänä kun on aika naurettava ilmestys merellä joten tässäkin on yksi raja mitä ryssän ei voi alittaa. Mustanmeren laivaston upotuksissa on myös mennyt taatusti kalibreja merenpohjaan tai räjähtänyt taivaantuuliin.
 
No ainakaan minua ei kiinnosta pätkääkän mitä ryssän propagandatuutti tööttää, siellä ne jokatapauksessa vinkuvat&ulisevat jostain paskastaan. Joko täysin keksitystä tai jotenkin todellisuudesta väkisin väännetystä. Ihan turhaa ajatella missään operaatiossa että mitä se ryssä siitä nyt saa pasktuuttiinsä tröötättyä. Oikein hyvä tempaus voisi olla kylvää vaikka pari dronelastillista meinkaphfeja kohopainetulla hakaristillä ja ryssänlipulla moskovaan. Siinähän sitten odotellaan että kuulapää tulee tästä kertomaan YK:ssa, että Ukraina kylvää natsismia ja heiluttaa fyysistä todistetta kaikkien edessä. Eli nostaa oikean käden suoraan yläviistoon ja siinä on tasteluni opus ryssän lipulla&hakaristillä.
Sinua ei kiinnosta eikä minuakaan. Meidän kinosteluilla ei vaan ole yhtään mitään merkitystä. Ukrainan rahoituksesta päättäviä EUvostopoliitikkoja kiinnostaa ja voimaantuuhan tuolla vatnikitkin ihan turhaan.
 
Ukrainan suurinta auttajaa kiinnostaa. mitäpä sillä väliä kunhan voi vähän trollata

Sultsisoltsi on varmasti itsekin jammaillut keskiolutpäissään kyseisen kansanlaulun tahtiin aikoinaan DDR:ssä.


Joten ei, ei ketään kiinnosta vaikka olisikin aito video.

Muutenkin jotenkin erikoista että puhutaan Ukrainan vapaustaistelusta ja sitten samaan aikaan joillakin ajatushygieenikoilla on tarvetta ajatella heidän, jopa yksittäisten Ukrainalaisten sotilaiden puolesta sitä, mitä he saavat olla - eikä siinä kaikki, ajatellaan vielä Ukrainan tukijoidenkin puolesta sitä mistä he ehkä voisivat loukkaantua, antamatta heidän itse tehdä päätöksiä tuntemuksistaan.

Pidän tuota jonkinlaisena uusversiona "mitähän Moskovassakin tästäkin ajatellaan" hapatuksesta, jonka alkulähde on itseasiassa Moskovassa, hehän tuon Suomettumisen mallin loivat ja levittivät - hallitakseen vapaiden kansojen kansalaisten ajatuksia ja sanomisia, kun eivät Natomaihin aseellisesti valtaansa tuolloinkaan kyenneet levittämään.
 
Sultsisoltsi on varmasti itsekin jammaillut keskiolutpäissään kyseisen kansanlaulun tahtiin aikoinaan DDR:ssä.


Joten ei, ei ketään kiinnosta vaikka olisikin aito video.

Muutenkin jotenkin erikoista että puhutaan Ukrainan vapaustaistelusta ja sitten samaan aikaan joillakin ajatushygieenikoilla on tarvetta ajatella heidän, jopa yksittäisten Ukrainalaisten sotilaiden puolesta sitä, mitä he saavat olla - eikä siinä kaikki, ajatellaan vielä Ukrainan tukijoidenkin puolesta sitä mistä he ehkä voisivat loukkaantua, antamatta heidän itse tehdä päätöksiä tuntemuksistaan.

Pidän tuota jonkinlaisena uusversiona "mitähän Moskovassakin tästäkin ajatellaan" hapatuksesta, jonka alkulähde on itseasiassa Moskovassa, hehän tuon Suomettumisen mallin loivat ja levittivät - hallitakseen vapaiden kansojen kansalaisten ajatuksia ja sanomisia, kun eivät Natomaihin aseellisesti valtaansa tuolloinkaan kyenneet levittämään.
Ei voisi vähempää kiinnostaa itseäni. Mutta lupaan sinulle, että jenkeissä ei kiinnosta, että kyseisestä biisistä on DDR coveri. sillä mielenyhtymä biisistä on ihan jossain muualla, ja muistan itse miten muutama vuosi sitten mm. youtube poisteli kyseistä kappaletta reilulla kädellä koska "natsismi".
Mutta pitäisikö ukrainan propaganda tuutata ulos settiä jolla maksimoi tuen saannin ulkomailta etenkin jenkeistä? Kyllä minusta. Jos tuen saannilla ei ole merkitystä niin antaa mennä vaan.
 
Ei voisi vähempää kiinnostaa itseäni. Mutta lupaan sinulle, että jenkeissä ei kiinnosta, että kyseisestä biisistä on DDR coveri. sillä mielenyhtymä biisistä on ihan jossain muualla, ja muistan itse miten muutama vuosi sitten mm. youtube poisteli kyseistä kappaletta reilulla kädellä koska "natsismi".
Mutta pitäisikö ukrainan propaganda tuutata ulos settiä jolla maksimoi tuen saannin ulkomailta etenkin jenkeistä? Kyllä minusta. Jos tuen saannilla ei ole merkitystä niin antaa mennä vaan.
Voe veljet. Maa jonka kaksi ylintä johtajaa on juutalaisia ja yksi muslimi, tarvii varmaan esittää hygienisesti ei natsia. Jos et ole huomannut, niin Ukraina on ollut fasistinen nazimaa jo vuodesta 2014, tämä vale upposi Suomessakin päättäjiin.

Zyzzänatsit Utkin ja Rogozghin vaan vähän nasseilee tatuointeineen, mutta meidän pitää varoa kaikkea hassuttelua, ettei trollit saa vettä myllyynsä.

Jenkkejä ei voisi vähempää kiinnostaa, paitsi tietty magailijoita, jotka ovat nielleet puttelin koukun kiveksiinsä asti.
 
Voe veljet. Maa jonka kaksi ylintä johtajaa on juutalaisia ja yksi muslimi, tarvii varmaan esittää hygienisesti ei natsia. Jos et ole huomannut, niin Ukraina on ollut fasistinen nazimaa jo vuodesta 2014, tämä vale upposi Suomessakin päättäjiin.

Zyzzänatsit Utkin ja Rogozghin vaan vähän nasseilee tatuointeineen, mutta meidän pitää varoa kaikkea hassuttelua, ettei trollit saa vettä myllyynsä.

Jenkkejä ei voisi vähempää kiinnostaa, paitsi tietty magailijoita, jotka ovat nielleet puttelin koukun kiveksiinsä asti.
Jep elämä ei ole reilua ja kun maa on sodassa niin ulkoisella mielipiteellä on väliä. Olet väärässä kun sanot että jenkkejä ei voisi vähempää kiinnostaa. Asiat kasautuvat ja mielipiteitä muutetaan pikkuhiljaa, neutraaleista pyritään tekemään pro-venäläisiä tai ainakin apaattisia peace vatnikkeja kuten elon muskista.
 
Vieläkö ne vappaan venäjän joukot mellastaa siellä ryssänpuolella vai vetäytyvätkö pois? Onko mulla mennyt jotakin ohi kun ei ole sattunut silimiin mittään tietoa pitkään aikaan?
 
Vieläkö ne vappaan venäjän joukot mellastaa siellä ryssänpuolella vai vetäytyvätkö pois? Onko mulla mennyt jotakin ohi kun ei ole sattunut silimiin mittään tietoa pitkään aikaan?
Ainakin Bljatgorodissa paukahtelee päivittäin. Kranaatinheittimen kokoluokkaa joten joku operaattori siellä toimii.
 
Back
Top