Ukrainan konflikti/sota

Tapahtuipa tuo trumputin sopimusehdotus miten tahansa, niin sekä US & ryssän pajareiden vika täytyy olla, ei tsaarin

Jotain edistystä lienee kuiten tapahtuneen

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: e7i
Jep. Sun vakuutusyhtiökin voi sanoa että sytytit itse torppasi palamaan, kannattaa jättää varmuuden vuoksi koko vakuutus ottamatta.
No jos on tommonen yhtiö, niin vähän kaikki jättäis vakuutuksen ottamatta ja katsois vähän toisia yhtiöitä ;) ... Kirjotin pitemmänkin jutun, mutta olkoot...

Ryssä ei mitään rauhaa edes halua, se tykkää sotia ja kun on vauhtiin päässyt niin ei halua pysäyttää. Se pysähtyy vain kun vastavoima on suurempi.

Kyynisesti voisi sanoa, että Euroopan ja maailman pitkän tähtäimen vakauden kannalta on vaan hyvä asia, ettei tämä sota pääty mihinkään katkeraan kompromissiin, vaan ryssä saisi vielä hautua omassa näivettyvässä saastassaan niin pitkään että rauhanehdot saadaan erittäin järkeviksi. Ja Trumpkin saisi sillä välin vaikka kaatua Epstein-keissiinsä (koska Trumpin ja Putinin sodan jälkeiset "diilit" eivät todellakaan ole hyvä asia Euroopalle).

Kyynisesti voisi sanoa, että Euroopan ja maailman pitkän tähtäimen vakauden kannalta on vaan hyvä asia, ettei tämä sota pääty mihinkään katkeraan kompromissiin, vaan ryssä saisi vielä hautua omassa näivettyvässä saastassaan niin pitkään että rauhanehdot saadaan erittäin järkeviksi. Ja Trumpkin saisi sillä välin vaikka kaatua Epstein-keissiinsä (koska Trumpin ja Putinin sodan jälkeiset "diilit" eivät todellakaan ole hyvä asia Euroopalle).
Allekirjoitan lähes täysin. Mutta en mä kyl toivo että JD Vance hyppää rattiin. Mä vähä luulen että Trump on noista se pienempi paha (sekä sopivan höppänä ja aasi johdateltavaksi)

Back