Teknisesti ottaen ei. Rafale M saati F-35B ei vaikuttaisi tulevan tarjotun.Siellähän on kuvassa HXn ratkaisukin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Teknisesti ottaen ei. Rafale M saati F-35B ei vaikuttaisi tulevan tarjotun.Siellähän on kuvassa HXn ratkaisukin.
Auts, niinhän se toki on. No lähestulkoon.Teknisesti ottaen ei. Rafale M saati F-35B ei vaikuttaisi tulevan tarjotun.
Juu, noita F-35 versioita on vaikea erottaa varsinkin kauempaa.Auts, niinhän se toki on. No lähestulkoon.
Ei niitä sen perusteella kannatakaan aina yrittää. Tässä tapauksessa riittää, että tunnistaa USMC:n maihinnousualuksen ja lentotukialuksen toisistaan. Jälkimmäisellä voisi olla myös B, mutta ensin mainitulla ei muita kuin B.Juu, noita F-35 versioita on vaikea erottaa varsinkin kauempaa.
Jep. Se oli olevinaan vitsi.Ei niitä sen perusteella kannatakaan aina yrittää. Tässä tapauksessa riittää, että tunnistaa USMC:n Amphibious Assault Shipin ja oikean lentotukialuksen toisistaan. Jälkimmäisellä voisi olla myös B, mutta ensin mainitulla ei muita kuin B.
Eikö voine nousta (ilman katapulttia) ja laskeutua normaalisti? VL voi jäädä tekemättä.Nyt kun lähdettiin saivartelemaan, niin taitaa myös olla niin, että F-35B ei voi toimia CVN:ltä. Kansi ei kestä kuumuutta.
Aviation history was made on board HMS Queen Elizabeth today when a jet made the first ever Shipborne Rolling Vertical Landing (SRVL). This procedure allows the F-35B to return to the ship carrying weapons and fuel, the weight of which would be too much for a vertical landing.
Early critics of the STOVL version of the F-35 said SRVL could not be conducted safely. Their criticism was based on experience with the Harrier where this procedure was found to be too dangerous to be a feature of operational flying. The F-35 is a very different aircraft to the Harrier, with a great deal of automation that drastically reduces pilot workload. HMS Queen Elizabeth also has much more available deck space for the aircraft to roll along than the CVS.
En osaa sanoa toimiiko SVRL ja nousu, mutta kuvia ei ole (vielä) näkynyt.
Tykki toimii muttei haluta ottaa käyttöön. Kiina ottaa käyttöön. Onko kyse siitä että jenkkien ei tarvitse ottaa sitä käyttöön kun muut aseet tekee saman varmemmin, ja Kiina nyt haluaa kilpailijan roolissa leveillä asejärjestelmällä vaikka se ei todellisuudessa ole niin hyödyllinen?Sähkömagneettinen raidetykki ampuu 180 km päähän lähtönopeudella 2500 m/s – Kiina ottaa scifi-asetta jo käyttöön, mutta USA:n 500 miljoonaa maksanut projekti umpijumissa
Näin raidetykin eli kiskotykin kehitys on edennyt vuosien saatossa. Prototyyppiase saatiin sentään valmiiksi.www.tekniikkatalous.fi
Eikös juurikin ammus ole huomattavasti edullisempi kuin ohjus joka ajaisi saman asian?Tykki toimii muttei haluta ottaa käyttöön. Kiina ottaa käyttöön. Onko kyse siitä että jenkkien ei tarvitse ottaa sitä käyttöön kun muut aseet tekee saman varmemmin, ja Kiina nyt haluaa kilpailijan roolissa leveillä asejärjestelmällä vaikka se ei todellisuudessa ole niin hyödyllinen?
Muistaakseni jossakin oli ammuksen hinnaksi mainittu 800 000 USD kipale, muistankohan oikein? Onhan se vähän halvempi kuin ohjus, mutta kokonaisuudessa, jos lavetit pitäisi modata vielä raskaasti (ehkä ei edes mahdollista) niin päätös on sitten tämä, ettei tehdä. Mitä tulee tieteellis-teknolgiseen toiminnan tasoon, on se asia vielä niin, että USA:ssa keksitään ja kehitetään, Kiinassa tehdään halpa kopio...Eikös juurikin ammus ole huomattavasti edullisempi kuin ohjus joka ajaisi saman asian?