Totta kuitenkin on että nykyään äärioikeistolla tarkoitetaan pääsääntöisesti Halla-ahoa ja kumppaneita sanotaan se nyt sitten ihan ääneen tai ei
Tämä on se viesti, jota ahnaasti yleisölle syötetään. Mutta onko Halla-aho et kumppanit sittenkään SE, jota laitaoikealla tarkoitetaan? Oikeasti.
Ja kuka määrittelee mitä tarkoittaa äärioikeisto? Kun nyt joku edes suunnilleen tolkullisesti yrittäisi sen määritellä?
Suomessa on nyt jotain perusteellisesti perseellään. Minua voidaan esim. tällä laudalla väittää vasemmistolaiseksi, koska katson pohjoismaisen yhteiskunnan olevan jees ja heikommista pitää huolehtia säällisesti. Ja joku toinen lauta tuomitsisi minut äärioikeistolaiseksi edustamieni näkemysten takia. Jos siis osallistuisin mihinkään muuhun keskustelukerhoon netissä. MH?
Onko PVL-lippulinna oikeasti niin pelottava, että siihen pitää puuttua järeämmin kuin moottoripyöräkerhojen toimintaan.....MH? Miettikäähän hetki. PVL lakkautettiin suit sait, mp-jengit ja prosenttijengit saavat harjoittaa yhdistystoimintaa ja niiden väitetään sentään olevan rikollisjengejä....haloo?
Ei mulla ikävä tullut PVLttä, ei sillä, mutta jotain perverssiähän tässä kuviossa on.
Tai SOO kävelykerhot. Ne olivat niin saatanan pelottavia kadulla....passiivisagressiivisia jne. ja samaan aikaan rosenttijengiläiset paiskoivat normikansalaisia lättyyn kapakoissa ja tekivät bisnestä.....haloo.
Mitä ihmettä täällä oikein puuhataan ja meinataan? Halla-aho edustaa äärioikeistoa yhtä paljon kuin lammas sutta. Liikkeen piirissä on väkeä, jotka puhuvat rumia ja se on totta. Mutta onko tosiaan niin, että vihapuhe on osoitus teosta.....ja kun muu ei riitä, niin kaivetaan natsiaatun jengien vihapuheet esimerkeiksi suht. juutalaiset jne.
Haloo.
Mutta onko tuo jatkuva -äärioikeistoviesti- sittenkin tarkoitettu jollekin-joillekin sellaisille tahoille, jota emme hoksaa? Niin minä luulen.