Useita terrori-iskuja Ranskassa

Näitä? jos laittaa tuommosen päälle niin leimaituisko, mutta millaiseksi


Melkeinpä aina kun islamistit katkovat kauloja, ampuvat tai räjäyttelevät niin tässä maassa nostellaan esille ÄÄRIOIKEISTO.

Niin...Kimi Räikkönenkin on natsi :sneaky:

Miten hän ei ole saanut potkuja?

kimi-pk.jpg



Natsikorttia heilutellaan melko herkästi muuallakin kun Suomessa. Siitoimen hengenheimolaiset ovat ihan varmasti vaarallista sakkia jos pääsevät kasvamaan isoksi ja niille annetaan riittävästi tilaa, mutta sitä odotellessa en kyllä henkeä pidättele. Ne ovat vähän liian tyhmiä siihen kasvamiseen ja muutenkin on niin että ei tuollaiselle hörhöilylle ole ihan oikeaa kasvualustaa nyky-Euroopassa, vaikka islamistit parhaansa yrittävät sen kasvattamisessa. Yksittäiset hörhöt ja järjestöt ovat kyllä ihan oikeasti vaarallisia, mutta hyvin pienessä mittakaavassa...ei niistä oikein ole islamistien haastajiksi.

Kun terrorismista keskustellaan, niin suurin uhka on tällä hetkellä islamistit ja sen tosiasian kieltäminen on paitsi erittäin typerää myös erittäin vaarallista.
 
Viimeksi muokattu:
Jospa sisäinen poliisi ja poliitikot käyttävät turvallista äärioikeistotermiä hieman kieli keskellä suuta? Ja me kansalaiset kuvittelemme, että nämä tarkoittavat persvakonatseja kadulla, kuulapäitä kerhohuoneissa. Entäs jos tuolla termillä viestitäänkin jotain muuta ja joillekin muille.....en tiedä tätä asiaa, mutta niin minä epäilen.

Suomi kokonaisuutena ei ole mitenkään homogeeninen yhteisö, vaikka sellaista halutaan esitellä. Meillä esiintyy -käsityseroja- mm. suhteessa Venäjään ja nämä käsityserot eivät ole sitä, mitä vasemmistoliitto edustaa tms.

Näkemyserot kuuluvat demokratiaan ja niitä eroja on totisesti myös siinä miten äärioikesto määritellään tai ei määritellä :sneaky:

Olen kuullut joskus sellaisen väitteen että natsitkaan eivät olleet äärioikeistoa, koska olivat kansallissosialisteja.

Mitä oikeistopopulisteihin tulee niin joidenkin mielestä ne ovat ihan ilmiselvästi äärioikeistoa ja toisten mielestä ne eivät ole edes populisteja. Totta kuitenkin on että nykyään äärioikeistolla tarkoitetaan pääsääntöisesti Halla-ahoa ja kumppaneita sanotaan se nyt sitten ihan ääneen tai ei.
 
Viimeksi muokattu:
Minä en näe muslimeissa mitään uhkaa, heillä on omat juttunsa joita tekevät kiihtyvällä tahdilla kunnes maa on islamilainen, täysin ennustettavissa olevaa kehitystä siis. Äärioikeisto ja nationalismi taas on Puolaa, Tsekkiä, Unkaria ja Baltian maita lukuunottamatta todellinen uhka poliitikoille ja pankkiireille kaikkialla Euroopassa. Yksityistäminen, velkaannuttaminen ja maan täyttäminen vihollissotilailla saattaa suututtaa ihmisiä eli muuttaa heidät äärioikeistoksi. Terrorismi lisää poliitikkojen valtaa kun taas nationalismi on todellinen uhka. Olen siis täysin samaa mieltä bonnierin median ja poliitikkojen kanssa tärkeimmästä uhasta.
 
Pikku muistutus...

 
Minä en näe muslimeissa mitään uhkaa, heillä on omat juttunsa joita tekevät kiihtyvällä tahdilla kunnes maa on islamilainen, täysin ennustettavissa olevaa kehitystä siis. Äärioikeisto ja nationalismi taas on Puolaa, Tsekkiä, Unkaria ja Baltian maita lukuunottamatta todellinen uhka poliitikoille ja pankkiireille kaikkialla Euroopassa. Yksityistäminen, velkaannuttaminen ja maan täyttäminen vihollissotilailla saattaa suututtaa ihmisiä eli muuttaa heidät äärioikeistoksi. Terrorismi lisää poliitikkojen valtaa kun taas nationalismi on todellinen uhka. Olen siis täysin samaa mieltä bonnierin median ja poliitikkojen kanssa tärkeimmästä uhasta.
Tässä on kyllä totuuden siemen.

Globalismiin painottuva markkinaliberalismi ja nationalismi sopivat huonosti yhteen :sneaky:

Muslimit valtaavat juuri sen alueen mikä annettaan vallata. Muita vaihtoehtoja ei ole kun on vain yksi Jumala ja niin edelleen.
 
Totta kuitenkin on että nykyään äärioikeistolla tarkoitetaan pääsääntöisesti Halla-ahoa ja kumppaneita sanotaan se nyt sitten ihan ääneen tai ei

Tämä on se viesti, jota ahnaasti yleisölle syötetään. Mutta onko Halla-aho et kumppanit sittenkään SE, jota laitaoikealla tarkoitetaan? Oikeasti.

Ja kuka määrittelee mitä tarkoittaa äärioikeisto? Kun nyt joku edes suunnilleen tolkullisesti yrittäisi sen määritellä?

Suomessa on nyt jotain perusteellisesti perseellään. Minua voidaan esim. tällä laudalla väittää vasemmistolaiseksi, koska katson pohjoismaisen yhteiskunnan olevan jees ja heikommista pitää huolehtia säällisesti. Ja joku toinen lauta tuomitsisi minut äärioikeistolaiseksi edustamieni näkemysten takia. Jos siis osallistuisin mihinkään muuhun keskustelukerhoon netissä. MH?

Onko PVL-lippulinna oikeasti niin pelottava, että siihen pitää puuttua järeämmin kuin moottoripyöräkerhojen toimintaan.....MH? Miettikäähän hetki. PVL lakkautettiin suit sait, mp-jengit ja prosenttijengit saavat harjoittaa yhdistystoimintaa ja niiden väitetään sentään olevan rikollisjengejä....haloo?

Ei mulla ikävä tullut PVLttä, ei sillä, mutta jotain perverssiähän tässä kuviossa on.

Tai SOO kävelykerhot. Ne olivat niin saatanan pelottavia kadulla....passiivisagressiivisia jne. ja samaan aikaan rosenttijengiläiset paiskoivat normikansalaisia lättyyn kapakoissa ja tekivät bisnestä.....haloo.

Mitä ihmettä täällä oikein puuhataan ja meinataan? Halla-aho edustaa äärioikeistoa yhtä paljon kuin lammas sutta. Liikkeen piirissä on väkeä, jotka puhuvat rumia ja se on totta. Mutta onko tosiaan niin, että vihapuhe on osoitus teosta.....ja kun muu ei riitä, niin kaivetaan natsiaatun jengien vihapuheet esimerkeiksi suht. juutalaiset jne.

Haloo.

Mutta onko tuo jatkuva -äärioikeistoviesti- sittenkin tarkoitettu jollekin-joillekin sellaisille tahoille, jota emme hoksaa? Niin minä luulen.
 
Tämä on se viesti, jota ahnaasti yleisölle syötetään. Mutta onko Halla-aho et kumppanit sittenkään SE, jota laitaoikealla tarkoitetaan? Oikeasti.

Ja kuka määrittelee mitä tarkoittaa äärioikeisto? Kun nyt joku edes suunnilleen tolkullisesti yrittäisi sen määritellä?

Suomessa on nyt jotain perusteellisesti perseellään. Minua voidaan esim. tällä laudalla väittää vasemmistolaiseksi, koska katson pohjoismaisen yhteiskunnan olevan jees ja heikommista pitää huolehtia säällisesti. Ja joku toinen lauta tuomitsisi minut äärioikeistolaiseksi edustamieni näkemysten takia. Jos siis osallistuisin mihinkään muuhun keskustelukerhoon netissä. MH?

Onko PVL-lippulinna oikeasti niin pelottava, että siihen pitää puuttua järeämmin kuin moottoripyöräkerhojen toimintaan.....MH? Miettikäähän hetki. PVL lakkautettiin suit sait, mp-jengit ja prosenttijengit saavat harjoittaa yhdistystoimintaa ja niiden väitetään sentään olevan rikollisjengejä....haloo?

Ei mulla ikävä tullut PVLttä, ei sillä, mutta jotain perverssiähän tässä kuviossa on.

Tai SOO kävelykerhot. Ne olivat niin saatanan pelottavia kadulla....passiivisagressiivisia jne. ja samaan aikaan rosenttijengiläiset paiskoivat normikansalaisia lättyyn kapakoissa ja tekivät bisnestä.....haloo.

Mitä ihmettä täällä oikein puuhataan ja meinataan? Halla-aho edustaa äärioikeistoa yhtä paljon kuin lammas sutta. Liikkeen piirissä on väkeä, jotka puhuvat rumia ja se on totta. Mutta onko tosiaan niin, että vihapuhe on osoitus teosta.....ja kun muu ei riitä, niin kaivetaan natsiaatun jengien vihapuheet esimerkeiksi suht. juutalaiset jne.

Haloo.

Mutta onko tuo jatkuva -äärioikeistoviesti- sittenkin tarkoitettu jollekin-joillekin sellaisille tahoille, jota emme hoksaa? Niin minä luulen.

Avaahan nyt vähän lisää... Olet aiemmin kirjoittanut äärioikeistosta merkittävillä palleilla Suomessa. Onko se siis kokkarien ja perinteisen puolustusministeripuolueen riveissä? Wahlrooseissa ja Herlineissä? EU:ssa?
 
Näitä? jos laittaa tuommosen päälle niin leimaituisko, mutta millaiseksi


Melkeinpä aina kun islamistit katkovat kauloja, ampuvat tai räjäyttelevät niin tässä maassa nostellaan esille ÄÄRIOIKEISTO.
Täällä näkynyt tuollainen "defend paris" t-paita pariinotteeseen lähi-itäläisen päällä. Miksei, onhan siinä jännä ak-rinnassa.
 
Tämä on se viesti, jota ahnaasti yleisölle syötetään. Mutta onko Halla-aho et kumppanit sittenkään SE, jota laitaoikealla tarkoitetaan? Oikeasti.

Ja kuka määrittelee mitä tarkoittaa äärioikeisto? Kun nyt joku edes suunnilleen tolkullisesti yrittäisi sen määritellä?

Suomessa on nyt jotain perusteellisesti perseellään. Minua voidaan esim. tällä laudalla väittää vasemmistolaiseksi, koska katson pohjoismaisen yhteiskunnan olevan jees ja heikommista pitää huolehtia säällisesti. Ja joku toinen lauta tuomitsisi minut äärioikeistolaiseksi edustamieni näkemysten takia. Jos siis osallistuisin mihinkään muuhun keskustelukerhoon netissä. MH?

Onko PVL-lippulinna oikeasti niin pelottava, että siihen pitää puuttua järeämmin kuin moottoripyöräkerhojen toimintaan.....MH? Miettikäähän hetki. PVL lakkautettiin suit sait, mp-jengit ja prosenttijengit saavat harjoittaa yhdistystoimintaa ja niiden väitetään sentään olevan rikollisjengejä....haloo?

Ei mulla ikävä tullut PVLttä, ei sillä, mutta jotain perverssiähän tässä kuviossa on.

Tai SOO kävelykerhot. Ne olivat niin saatanan pelottavia kadulla....passiivisagressiivisia jne. ja samaan aikaan rosenttijengiläiset paiskoivat normikansalaisia lättyyn kapakoissa ja tekivät bisnestä.....haloo.

Mitä ihmettä täällä oikein puuhataan ja meinataan? Halla-aho edustaa äärioikeistoa yhtä paljon kuin lammas sutta. Liikkeen piirissä on väkeä, jotka puhuvat rumia ja se on totta. Mutta onko tosiaan niin, että vihapuhe on osoitus teosta.....ja kun muu ei riitä, niin kaivetaan natsiaatun jengien vihapuheet esimerkeiksi suht. juutalaiset jne.

Haloo.

Mutta onko tuo jatkuva -äärioikeistoviesti- sittenkin tarkoitettu jollekin-joillekin sellaisille tahoille, jota emme hoksaa? Niin minä luulen.
Täällä kun kurkitaan pohjantähden suuntaan, äärimmäisenä oikealla on meidän iso naapuri
 
Tämä on se viesti, jota ahnaasti yleisölle syötetään. Mutta onko Halla-aho et kumppanit sittenkään SE, jota laitaoikealla tarkoitetaan? Oikeasti.

Ja kuka määrittelee mitä tarkoittaa äärioikeisto? Kun nyt joku edes suunnilleen tolkullisesti yrittäisi sen määritellä?

Suomessa on nyt jotain perusteellisesti perseellään. Minua voidaan esim. tällä laudalla väittää vasemmistolaiseksi, koska katson pohjoismaisen yhteiskunnan olevan jees ja heikommista pitää huolehtia säällisesti. Ja joku toinen lauta tuomitsisi minut äärioikeistolaiseksi edustamieni näkemysten takia. Jos siis osallistuisin mihinkään muuhun keskustelukerhoon netissä. MH?

Onko PVL-lippulinna oikeasti niin pelottava, että siihen pitää puuttua järeämmin kuin moottoripyöräkerhojen toimintaan.....MH? Miettikäähän hetki. PVL lakkautettiin suit sait, mp-jengit ja prosenttijengit saavat harjoittaa yhdistystoimintaa ja niiden väitetään sentään olevan rikollisjengejä....haloo?

Ei mulla ikävä tullut PVLttä, ei sillä, mutta jotain perverssiähän tässä kuviossa on.

Tai SOO kävelykerhot. Ne olivat niin saatanan pelottavia kadulla....passiivisagressiivisia jne. ja samaan aikaan rosenttijengiläiset paiskoivat normikansalaisia lättyyn kapakoissa ja tekivät bisnestä.....haloo.

Mitä ihmettä täällä oikein puuhataan ja meinataan? Halla-aho edustaa äärioikeistoa yhtä paljon kuin lammas sutta. Liikkeen piirissä on väkeä, jotka puhuvat rumia ja se on totta. Mutta onko tosiaan niin, että vihapuhe on osoitus teosta.....ja kun muu ei riitä, niin kaivetaan natsiaatun jengien vihapuheet esimerkeiksi suht. juutalaiset jne.

Haloo.

Mutta onko tuo jatkuva -äärioikeistoviesti- sittenkin tarkoitettu jollekin-joillekin sellaisille tahoille, jota emme hoksaa? Niin minä luulen.
Uusi puolue-hanke PS:stä oikealle..
Paikalle päässeet projektin työstäjät esittelivät Tuukka Kurun johdolla puolueohjelman, joka toisi Suomen poliittiselle kentälle jotain sellaista mitä muut puolueet eivät ole pystyneet tarjoamaan – kansallismielisyyttä.
 
Täytyy myöntää että ei tuo baikalin teksti oikein auennut

Halla-aho voidaan ehkä yhdistää Irwinin ex-autonkuljettajan jälkikasvuna enemmän Irwinismiin kun äärioikeistoon :sneaky:

On Jussissa myös äärioikeistolaisia piirteitä ja vielä enemmän niitä piirteitä on Jussin kollegoilla Keski-Euroopassa ja varsinkin Itä-Euroopassa. Samalla on myös niin että äärioikeiston määritteleminen on nykymaailmassa äärimmäisen vaikeaa ellei jopa mahdotonta.

Herlinit oli hyvä heitto tuossa yläpuolella, sillä Antti Herlin taitaa omistaa jo suunnilleen puolet suomalaisesta mediakentästä ja lisää ostaa aina kun tulee sopiva tilaisuus. Tämä Mannerheim-säätiön puheenjohtaja on viimeisen päälle markkinaliberaali ja suhteet Venäjään ovat viimeisen päälle kunnossa. Antti Herlin ei ehkä vaikuta suomalaisen median sisältöön, mutta linjauksiin vaikuttaa ihan varmasti.

Ja vaikuttaa se vähän muihinkin linjauksiin.

13-3-9986672.jpg



Antti Herlin on miljardööri ja Suomen rikkain henkilö. Herlin oli Forbesin listan mukaan maailman 514:nneksi rikkain henkilö maaliskuussa 2018.
 
Viimeksi muokattu:
Näitä? jos laittaa tuommosen päälle niin leimaituisko, mutta millaiseksi


Melkeinpä aina kun islamistit katkovat kauloja, ampuvat tai räjäyttelevät niin tässä maassa nostellaan esille ÄÄRIOIKEISTO.
Tuo brändi. Äärioikeisto?


Defend Paris a French street-wear brand with a raw, aggressive and provocative attitude, sprung out of Paris’ underground scene with a mission. A mission to make a difference in the world by combining charity and street-wear into a brand, which would generate awareness and compassion for human rights, freedom, humanity and not be afraid to bring the worlds hopelessness out in th​


https://akenz.com/blogs/news-from-the-street/defend-paris

DEFEND_PARIS_FlavieBrizard_05.2013_539_2048x2048.jpg

7_ce265ec1-0399-4774-8bb2-73f443fcc419_grande.jpg

Defend-Paris-T-paita-Musta-1.jpg

defend-paris-georges-t-shirt-black.jpg
 
Noni. Nyt meni mulla lukeminen vituiksi. Käsi ylös virheen merkiksi.

Se paita olikin Defend Europe.
Oon vissiin tippunut nykymuodista pois:D

10298.jpg
7438b0b5b829a50e790deceb9bbca13b_1024x1024.jpg
 
Samalla on myös niin että äärioikeiston määritteleminen on nykymaailmassa äärimmäisen vaikeaa ellei jopa mahdotonta.
Eli voitaisiko sanoa, että vasemmisto-oikeisto -jaottelu ei ole asiapohjainen tai objektiivinen määrittelytapa harjoitetulle politiikalle? Joten miksi käyttää sitä?
En näe muuta syytä tämän jaottelun käyttämiselle kuin poliittisten vastustajien lyömisen.
 
Back
Top