Uutisia Venäjältä

En ole nähnyt Navalnysta aikaisempia videoita. Olen kuullut kyllä että jotain hän sanoi, mitä ei olisi pitänyt sanoa. Ja tämä on hiukan omituista.
Yritän suhtautua näihin videoihin kuitenkin kiihkottomasti, kyseessä on Venäjä. Ja vaikkei olisi..USA:ssa kun puhuttiin italialaisesta mafiasta, vetäneetkö kaikki never-rasistit/ kiihkosuvaitsevaiset hernettä nenään, siinähän mainitaan kansallisuutta? Ovatko vaatineet niille jotka mainitsi "italialainen" pään vaadille? Entä meksikolaisen huumemafian kohdalla?
Jakuzi-mafia on varmaankin niin nationalismille haiseva että hyi :poop: Sorretaan japanilaisia..Nyt Navalny epämääräisesti vihjasi kokonaiseen Kaukasukseen. Ketä hän siellä tarkoitti, milenkiintoista.

Kun joku politiikko kertoo kokeilevansa huumeita nuoreena..miksei heidät voi leimata huumeparonien kätyreiksi Ja narkkareiksi suoraan. Mistä niistä tietää, vaikka vetää salaa nyt kokaiinia o_O
Kaikista voi tehdä vaikka minkäänlaiset päätökset, ja jos tarpeeksi äänekäs ja jaksaa, niin voi vaikka kenestä täysin kunnon ihmisestä tehdä hirviön ja - PÄINVASTOIN, psykopaatti rikollisesta pyhimyksen.

Jos joku täällä foorumilla asunut Venäjällä ja osaa venäjä, niin varmaan tietoinen että pelkkä tsetsenialaisen mafian maininta sai monet mykistymään.
Olen jo kirjottanut ettei mikään kansallisuus, vaan nimenomaan tsetsenit vaikuttavat jokaisessa kaupungissa Venäjällä. 2-3 tšetšenia pitää kokokaupungin pelon vallassa. Miksi näin? Kai siksi koska ovat jostain syystä hyvin pelottomia. Muuta selitystä ei ole. Jo Stalinin kuultu sanoneen ettei tšetšeneille hän ei voinut mitään, muita laittoi konttamaan.

Varmaan jokainen, joka seurannut mitä nyt tapahtui mielenosoituksissa Navalnyi puolestaan näki kuinka yksi nuori mies uskalsi yksi tapella 5 Putinin fasistin kanssa. Arvakaa mitä kansallisuutta hän edusti? Kun muut kun lampaat olivat hänen takana tai lumipalloja heitelemassa. Huh..tosi pelottava. Mutta yksi antoi 5:lle turpaan - tsetseni.
Minulle mafia on aina = rikolliset. Terroristit myös. Piste.
Sillä ei ole väliä, mikä kansallisuutta ne edustavat. Tsetsenien keskuudessa on myös jaloja ja rehellisiä ihmisiä, ja tavikseja ja tyhmiä. Mitä Navalnyn päässä liikkui kun hän maintsi kaukasuksesta olevia? Ketä hän tarkoitti? mahdollisesti kadyrovilaisia? Razman Kadyrov päästi suusta yhden kuuluisan fraasin: ensimmäisen venäläisen kurkkua olen leikkanut jo 16 vuotiaana. Tätä hän sanonut ylpeys äänessä.

Ja nyt H-kysymykseen: kuka ohjasi nämä videot? Kenen idea oli ohjata käyttämällä nuorta kokematonta Navalnya, juuri tässä rakursissa?
Laittaa aseistetut terroristit ja takzhikkien siirtolaiset samaan tekeleeseen? Navalny kovin sanoin arvostellut orjatyövoima rakennusmailla, hänen mielestä tämä vääristää työmarkkinat, ja takzhikit vie rahat maasta oman maahan. Siinä kun vanjat juo itsensä henkiltä kun ei ole työtä (omin sanoin, mutta idea oli juuri tämä).
Takzikit ovat tehneet myös paljon huumerikoksia, johtuu sijainnista kun siellä viljellään niitä.

Mutta todelliset päärikollisethan ovat Kremlissa.
 
Navalnyi on hyvin ristiriitainen hahmo, mutta pakkohan se on kunnioittaa miestä joka potkii Putinia perseelle päivät pitkät ja pysyttelee silti hengissä, vaikka välillä tiukkaa tekeekin :ROFLMAO:

Minulle ei tule Navalnyistä mieleen Hitler eikä edes Stalin...minulle tulee mieleen perussuomalainen Halla-aho. Mutta oli miten oli niin se on kyllä ihan varma asia että Navalnyi on tällä hetkellä Venäjän tärkein poliitiikko. Venäjä ei tarvitse lisää Putinin hännystelijöitä, se tarvitsee vahvan oppositiojohtajan joka asettaa Putinin opit ja arvot kyseenalaisiksi.

Kokonaan toinen asia on sitten se mitä Suomi ja muut länsimaat tarvitsevat. Navalnyin tukemisessa on riskinsä ja on hyvä muistaa että myös Putiniin suhtauduttiin länsimaissa hyvinkin myötämielisesti Putinin ensimmäisellä ja osittain vielä toisellakin kaudella. Putinista leivottiin jopa jonkinlaista sankaria ja Venäjän pelastajaa. Samaa virhettä ei kannata toistaa kahta kertaa, vaikka en sitä väitä että Navalnyi olisi ehdottomasti ja varmasti huono hevonen...voisihan se olla ihan hyväkin vaihtoehto.

Navalnyin kohdalla yksi erittäin mielenkiintoinen seikka on se että mies on vieläkin hengissä. Viimeksi teki jo vähän tiukkaa, mutta ihmeen kauan Navalnyi on kuitenkin saanut Putinille vittuilla. Monelle muulle Putinin vastustajalle on käynyt paljon huonommin paljon nopeammin. Se voi hyvinkin johtua siitä että Putin ei ole halunnut tehdä Navalnyistä marttyyria, mutta siihen voi olla muitakin syitä. Sitähän ei voi mitenkään tietää että millaisia tukijoukkoja Navalnyin takaa löytyy. Kremlin linnoituksessa on käyty jatkuvaa valtataistelua jo useita vuosisatoja ja asiat ovat muurien sisäpuolella hyvin harvoin sitä miltä ulospäin näyttävät.
 
Minulle ei tule Navalnyistä mieleen Hitler eikä edes Stalin...minulle tulee mieleen perussuomalainen Halla-aho
Tuo "Hitler ja Stalin" käytettynä Navalnyi on kyllä aivan pöyristyttävä.
Mies taistelee korruptiota vastaisest, sanoo migranteista, jotka liityvät suoraan korruption, lahjusten oton, puhuu orjatyövoimasta, laittomien migranttien rikollisuudesta, mitä kyllä ihan pitää paikkansa, siinä on vaikka ketä. ja hän on heti Stalin/Hitlero_O

Minusta ei voi kauempana hakea jos mennään tälläseen.

1612085019993.jpeg
Britannian stalinit ja hitlerit järjesti kampanjan? Kyllä melua tuli tästä, oliko joku politiikko takana..
Vainotaanko häntä kuten Navalnya?
Entäs sanavapaus, saako olla ihmisillä eriäviä mielipideitä?
 
Viimeksi muokattu:
 
Hyvin näyttää porukkaa riittävän vastustamaan Puten perseilyjä ! Viranomaiset on taas toiminut juuri kuten venäjällä voi heidän odottaa toimivan. Hieno valtio ! Fudis pelit pitäs ainakii vittuun siirtää ihan samantien mut sen tietää et siel on mädät päättäjät ni en ikävä kyllä liikoja odota UEFA:lta...
 
  • Tykkää
Reactions: PSS
Aivan sairasta touhua, kun sähkölamautinta käytetään ilman mitään uhkaa ja useita kertoja peräkkäin, täytyy olla melkoisia sadisteja.
Toivotaan että Putin ja hänen lähipiiri saa todella kovia sanktioita. Lukalta vietiin jääkiekkokisat, niin Putinilta voisi viedä jalkapallokisat.

 
Yli neljätuhatta kerrotaan pidätetyn, aika raakaa menoa muutoinkin
"Vihatkoot kunhan pelkäävät" - Gaius "Caligula"
 
Liioitellun kovat otteet takaavat sen että mielenosoitukset leviävät entisestään, eikä loppuakaan ole ihan heti näköpiirissä. Oppositiolle tuosta on vain hyötyä ja Putinille vain haittaa. Ei Putin vielä tähän kaadu, mutta oppositio saa kovista otteista lisää voimaa ja jossain vaiheessa sillä voi olla paljonkin merkitystä.

Hyvin menee mutta menköön :ROFLMAO:
 
Navalnyi on hyvin ristiriitainen hahmo, mutta pakkohan se on kunnioittaa miestä joka potkii Putinia perseelle päivät pitkät ja pysyttelee silti hengissä, vaikka välillä tiukkaa tekeekin :ROFLMAO:

Minulle ei tule Navalnyistä mieleen Hitler eikä edes Stalin...minulle tulee mieleen perussuomalainen Halla-aho. Mutta oli miten oli niin se on kyllä ihan varma asia että Navalnyi on tällä hetkellä Venäjän tärkein poliitiikko. Venäjä ei tarvitse lisää Putinin hännystelijöitä, se tarvitsee vahvan oppositiojohtajan joka asettaa Putinin opit ja arvot kyseenalaisiksi.

Kokonaan toinen asia on sitten se mitä Suomi ja muut länsimaat tarvitsevat. Navalnyin tukemisessa on riskinsä ja on hyvä muistaa että myös Putiniin suhtauduttiin länsimaissa hyvinkin myötämielisesti Putinin ensimmäisellä ja osittain vielä toisellakin kaudella. Putinista leivottiin jopa jonkinlaista sankaria ja Venäjän pelastajaa. Samaa virhettä ei kannata toistaa kahta kertaa, vaikka en sitä väitä että Navalnyi olisi ehdottomasti ja varmasti huono hevonen...voisihan se olla ihan hyväkin vaihtoehto.

Navalnyin kohdalla yksi erittäin mielenkiintoinen seikka on se että mies on vieläkin hengissä. Viimeksi teki jo vähän tiukkaa, mutta ihmeen kauan Navalnyi on kuitenkin saanut Putinille vittuilla

Navalnyi on hyvin ristiriitainen hahmo, mutta pakkohan se on kunnioittaa miestä joka potkii Putinia perseelle päivät pitkät ja pysyttelee silti hengissä, vaikka välillä tiukkaa tekeekin :ROFLMAO:

Minulle ei tule Navalnyistä mieleen Hitler eikä edes Stalin...minulle tulee mieleen perussuomalainen Halla-aho. Mutta oli miten oli niin se on kyllä ihan varma asia että Navalnyi on tällä hetkellä Venäjän tärkein poliitiikko. Venäjä ei tarvitse lisää Putinin hännystelijöitä, se tarvitsee vahvan oppositiojohtajan joka asettaa Putinin opit ja arvot kyseenalaisiksi.

Kokonaan toinen asia on sitten se mitä Suomi ja muut länsimaat tarvitsevat. Navalnyin tukemisessa on riskinsä ja on hyvä muistaa että myös Putiniin suhtauduttiin länsimaissa hyvinkin myötämielisesti Putinin ensimmäisellä ja osittain vielä toisellakin kaudella. Putinista leivottiin jopa jonkinlaista sankaria ja Venäjän pelastajaa. Samaa virhettä ei kannata toistaa kahta kertaa, vaikka en sitä väitä että Navalnyi olisi ehdottomasti ja varmasti huono hevonen...voisihan se olla ihan hyväkin vaihtoehto.

Navalnyin kohdalla yksi erittäin mielenkiintoinen seikka on se että mies on vieläkin hengissä. Viimeksi teki jo vähän tiukkaa, mutta ihmeen kauan Navalnyi on kuitenkin saanut Putinille vittuilla...
Tämän viestin saa poistaa, en osaa enää käyttää foorumia.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Top