Bushmaster
Greatest Leader
Suomessa on käytössä myös tuomioiden "paljous-alennus" 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ehkä näin, mutta 30 vuotta vankeutta antaa väärän kuvan kun oikeasti puhutaan 2-30 vuodesta.Niinhän täälläkin ilmoitetaan maksimimäärä vaikka esim. ensikertalainen automaattisesti istuu vain puolet.
Joten kyllä opettaja sai 30 vuoden tuomion vaikka ei välttämättä istu sitä kakkua niin pitkään.

Just niin, jokaisen teinipojan märkä unelma päästä tuonnäköisen opettajan "kaa sillai."JOS minä olisin joutunut *päässyt* hyväksikäytetyn asemaan .......

Just niin, jokaisen teinipojan märkä unelma päästä tuonnäköisen opettajan "kaa sillai."

Kyllä, hän on antanut niin paljon toisille ihmisille.Tuo nainen tarvittis "suuri hyväntekijä" palkinnon![]()

Kyllä, hän on antanut niin paljon toisille ihmisille.![]()

10 opettaja-oppilas -suhdetapausta jenkeistä. Altice tunnettiin myös tittelillä "Teacher with benefits"...
Efebofilia (kr. ἔφηβος 'nuorukainen' + φιλία 'rakkaus') tarkoittaa aikuisen pääsääntöisesti murrosikäisiin tai murrosiän vastikään ohittaneisiin (noin 15–19-vuotiaisiin) nuoriin kohdistuvaa seksuaalista kiinnostusta
Minulla on useita teorioita!Erikoista noissa tapauksissa on, että jokainen opettaja hyvinkin kauniita ja vetävän näköisiä, joilla takuuvarmasti vientiä koulun ulkopuolellakin, ettei varmasti olisi tarvinnut puutteessa olla.
Mikä lie sitten alaikäisissä oppilaissa vetosi....?
. Asian saralta voi tehdä nettihakuja naispuolisten pedofiilien lähtökohdasta. Netin syövereissä on varmasti selityksiä ja teorioita erilaisten lasten- ja nuoriinsekaantujien käytökseen.
Jokainen miettikööt omalla kohdallaan ketä opettajaa himoitsi, kunhan siis vain opettajatarjonta oli tarpeeksi laaja, eikä puhuta mistään kyläkoulun opettajapariskunnasta, joista molemmat olivat kurppaisia. Pointti tässä on se, että ne opettajiinsa ihastuneet nuoret kasvavat aikuisiksi, ja joistain heistä tulee myös itse opettajia. Jossain vaiheessa joku heidän oppilaansa ihastuu heihin, ja siinä kohtaa opettaja muistelee kun ei itse saanut aikanaan vastarakkautta ihastukseltaan, eikä hän omasta mielestään halua jatkaa sykliä ja kieltää viatonta rakkautta silloin kun sille olisi kysyntää, kun hän samaan aikaan on myös varma, että pystyy hallitsemaan ja manipuloimaan oppilaansa (hyvin)vointia. Kun optimismi sanelee että "ei tässä voi huonosti käydä" niin silloin liikutaan eteenpäin. Sillä ei ole niinkään väliä, että onko opettaja naimisissa vai ei. Toki se on mahdollista purkaa ihastumistaan ulkopuoliseen henkilöön, kuten esim. omaan aviomieheensä. Mikään määrä rakastelua yhden ihmisen toimesta ei ole milloinkaan ollut tae siitä, etteikö rakastelun kohde katsoisi toisinaan toisia ehdokkaita. Kaikki ihmiset eivät ole yksiavioisia, kaikki ihmiset eivät ole moniavioisia.