Veikkaan että koneet lentäneet Pohjanmerellä ja kenties Atlantilla palaten käytävää pitkin Venäjälle.
Tai on lennetty Kalingrad Pietari väliä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Veikkaan että koneet lentäneet Pohjanmerellä ja kenties Atlantilla palaten käytävää pitkin Venäjälle.
En uskoisi tuossa tapauksessa juuttien olleen mukanaTai on lennetty Kalingrad Pietari väliä?
Suomenlahden yllä.Mitä käytävää?
Suomenlahden yllä.
Voi hyvin olla jotain Ryssän shakkia, jossa peliä rakennetaan vähävähältä.. Ei sielä mitään vahinkossa ja ilman tarkoitusta tehdä tai ainakaan julkaista, näin itse uskon.Tai sitten siellä rakennetaan jotain mihin tämäkin syyte tarvitaan.
Eikö Pohhanmereltä ole kansainvälistä reittiä ItämerelleNo sitä käytävää pitkin ei pääse Atlantilta Venäjälle.
Voi hyvin olla jotain Ryssän shakkia, jossa peliä rakennetaan vähävähältä.. Ei sielä mitään vahinkossa ja ilman tarkoitusta tehdä tai ainakaan julkaista, näin itse uskon.
Tai vähintäinkin hyödyntää sisäpolitiikassaan
En uskoisi tuossa tapauksessa juuttien olleen mukana
Voi hyvin olla jotain Ryssän shakkia, jossa peliä rakennetaan vähävähältä.. Ei sielä mitään vahinkossa ja ilman tarkoitusta tehdä tai ainakaan julkaista, näin itse uskon.
Googletus-asiantuntija palveluksessanne.En itse tiedä mutta onhan täällä noita tietäjiä
@Gyllis1
Nyt osa jo uskoo kaasukammioihin Itä-Karjalassa
Uskooko oikeasti? Jos, niin ehkä mentaalipuolella on jotain häsmäkkää.
Olisiko -suomalaiset kaasukammiot- mitenkään jääneet sodan jälkeisenä aikana salaisuudeksi, en kyllä usko sitä millään. Tai -haudattiin elävänä-....joo, on voinut joku tapaus ollakin, mutta mikään Suomen linja se ei ole ollut. Laiton teloitus....varmasti on tapahtunut, mutta mikään Suomen linja se ei ollut.
Näköjään on niin, että Suomen ja suomalaisten on lopetettava vähäinenkin itseruoskinta wanhoista asioista. Turha tyrkkiä siimaa tälle naapurille. Kohtahan tätä menoa Venäjä todistaa kuinka Suomi käynnisti toisen maailmansodan Euroopassa.
Jännä kuvio. Myönnetään Stalinin ajan rikokset, mutta samalla niputetaan Stalinin hallinnon teot samaan nippuun ja rikosasteikkoon -muiden kanssa-. Huomaatte logiikan, joka siinä piilee. Eli Stalinin kaudella oli rikoksia ja kauheuksia, mutta niitä tekivät muutkin.....kuten suomalaiset nyt tässä tapauksessa.
Katynia ei kielletä kategorisesti, mutta -saksalaisetkin tappoivat puolalaisupseereita ja älymystöä-.....
Berliinin tapahtumat -45....ei kielletä, mutta vähätellään ja todetaan, että -saksalaiset itäalueella-......
Venäjä ei aio suinkaan ruoskia itseään menneiden takia. Ei pidä enää meidänkään.
Eikö Pohhanmereltä ole kansainvälistä reittiä Itämerelle
Jos sieltä puskee sotalaivatkin Itämerelle, niin käsittäisin, että yläpuolella kulkee ränniEn oikein keksi missä välissä se sopisi olemaan?
Iso kartta spoilereissa, aluevesirajat merkattu sinisellä viivalla.
Googletus-asiantuntija palveluksessanne.
Baltic Air Policing - Wikipedia
en.m.wikipedia.org
Puolan ilmavoimat näyttävät olevan vuorossa.