Måns Enqvist! Tässäpä muutama näyte, millaiseen ajatuspäätelmään päästään, kun osaa lukea tilastoja oikein suvaitsevaisesti. Maahan tuli kymmenen legioonaa ulkomaalaisia, ja samana vuonna seksuaaliset ahdistelut kasvoivat 202 prosenttia ja raiskaukset 64 prosenttia. Mutta ulkomaalaisten invaasiolla ei ollut vitunkaan merkitystä, kun ajatuspoliisin yliFuurer niin sanoo!!
Tässä muutama maistiainen tuosta jutusta. Oikein parhaat palat poimittuna:
Seksuaalisessa ahdistelussa kasvua ilmoitettujen rikosten määrässä oli 202 prosenttia ja raiskausrikoksissa noin 64 prosenttia.
Poliisitarkastaja Måns Enqvist sanoo, että vielä ei voida arvioida, liittyykö ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvu seksuaalirikoksissa siihen, että vuonna 2015 Suomeen tuli suuri määrä turvapaikanhakijoita.
Turvapaikkaa haki Suomesta yli 32 000 ihmistä.
–Jos meille tulee paljon ihmisiä, jotka eivät ole integroituneet Suomeen ja jotka joutuvat asumaan ahtaasti vastaanottokeskuksissa, on selvää, että epäjärjestystä esiintyy ja tapahtuu rikoksia.
---------------------
– Turvapaikanhakijatilanne näkyy tilastoissa tavalla tai toisella, mutta on väärin lähteä tekemään liian jyrkkiä johtopäätöksiä.
Viime vuonna rikoksesta epäiltynä oli reilut 1 100 turvapaikanhakijaa, käy ilmi poliisin tilastoista.
--------------------
Enqvistin mukaan on tahoja, jotka haluavat luoda mielikuvan "ulkomaalaisista jotka raiskaavat suomalaisia naisia.
– Tilastot eivät kerro tekijän ja uhrin välisestä suhteesta eikä heidän alkuperästään.
Selvästi suurimmassa osassa ilmoitetuista seksuaalirikoksista epäilty oli suomalainen.
--------------------
Enqvistin mukaan parin vuoden perusteella on vaikea päätellä, mistä kasvu jossain tietyssä ryhmässä tai rikostyypissä johtuu.
– Yleisesti asiaa pitäisi seurata monen vuoden ajan ja sen perusteella katsoa, onko vielä poikkeamia.
http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/art...laisten-maara-kasvoi-rajahdysmaisesti/6251064
-----------------
Toivottavasti ajatuspoliisit käyvät lukemassa tämän postauksen. Itse asiassa joku voisi tehdä ilmiannon. Vihani on suuntautunut poliittisesti ohjattuun eliittiin, joka vähättelee ja yrittää peitellä tulijoiden tekoja, ja selvästi yrittää ohjailla
oikeita mielipiteitä julkiseen keskusteluun.
Jos tähän piti poliisi valita, niin miksi yhdenvertaisuusvaltuutetun toimistosta? Miksei puolueeton? Tällaisen ulostulon jälkeen on turha väittää, että kaverilla olisi millään lailla kiihkoton ote asiaansa.
Minä olen hyvin vihainen. Kun tuo uutinen tuli julki, minulla kiehui niin, että jouduin pitämään täältä monen viikon tauon, niin paljon tuo vitutti. Mutta minua ei ottanut päähän ulkomaalaiset. Ei.
Vaan minua vitutti suomalaisen virkamiehen äärettömän typerä, yksisilmäinen ja asenteellinen tulkinta ulkomaalaisten tekemistä ahdisteluista ja raiskauksista. Se aiheutti vihapuheen. Mutta tätähän suvaitsevaisto ei ymmärrä
. Täällä päin säästetään poliisin määrästä. Mutta tällaiseen kyllä rahaa riittää. Ja luuletteko, ettei tuohon ajatuspoliisin hommiin ole olemassa "karsintaa" ja tietyt "kriteerit".
Måns Enqvist, pystyisitkö joukkoinesi vähentämään raiskauksia ja ahdisteluja muutamalla prosentilla? Vaikka toki haaviin jäisi tietenkin vain meitä syntyperäisiä, niin olisihan sekin naisrauhaa edistävää.
Jopa Eero Mäntymaa on joutunut, jollain tavoin, tunnustamaan tosiasiat.
http://yle.fi/uutiset/3-9251395
@TomTom , onko meillä Ajatuspoliisille ketjua? Jos on, tämän voisi siirtää sinne. Tiedä vaikka Måns tulisi haaskalle.