Tsirkonia on taas testattu onnistuneesti:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tämä ei kuulosta siltä, että tuo lavan hajoaminen olisi ollut odottamaton ja aikaisemmin tuntematon ongelma. Päinvastoin, että siihen on alunperin varauduttu, mutta nyt neuvostoperintönä tulleet varalavat ovat lopussa ja uusia ei ole hommattu, koska, noh, tiedätte kyllä.Tavallisesti "Koillisväylän" kannella on ollut joukko varalapoja, mutta niiden määrä on valokuvien perusteella vuosien saatossa vähentynyt ja tuoreimmissa kuvissa näitä varalapoja ei enää ollut.
Jep. Ja kyseessä on tunnelipotkuri. Ei siihen mikään kontti pure. Selkeästi jostain syystä potkurinlavat väsyvät. Esim. jäiden takia. Nyt valmiiksi kypsä lapa särkyi päiväntasaajalla ja varalapoja ei ollut...Tämä ei kuulosta siltä, että tuo lavan hajoaminen olisi ollut odottamaton ja aikaisemmin tuntematon ongelma. Päinvastoin, että siihen on alunperin varauduttu, mutta nyt neuvostoperintönä tulleet varalavat ovat lopussa ja uusia ei ole hommattu, koska, noh, tiedätte kyllä.
Käytännössä kaikissa venäläisissä jäissä kulkevissa laivoissa on aina kyydissä varalapoja, tavallisesti kaksi per potkuri, jäävaurioiden varalta (ks. alla). Aiemmin tämä oli sääntövaatimus, nykyisin vakiintunut käytäntö. Lavat voi tavallisesti vaihtaa veden alla ilman telakointia.Tämä ei kuulosta siltä, että tuo lavan hajoaminen olisi ollut odottamaton ja aikaisemmin tuntematon ongelma.
Ei taida olla kummiskaan mikään helppo homma.Aiemmin tämä oli sääntövaatimus, nykyisin vakiintunut käytäntö. Lavat voi tavallisesti vaihtaa veden alla ilman telakointia.
Katso liite: 45431
Kyllä se on aika finaalissa. Ja epäkäytännöllinen, ei siihen todellakaan pitäisi paljon panostaa, mutta haaskatkoot pelimerkkejä.Näinköhän voi pitää paikkansa, että kaiken tämän säätämisen jälkeen Kuznetsovin elinkaarta saadaan jatkettua vain viisi vuotta?
No more smoke on the water from Russia's aircraft carrier
The Northern Fleet's aircraft carrier will embark on tests in the Barents Sea in 2022 with main boilers, diesel generators and main turbo-gear units replaced.thebarentsobserver.com
Kyllä se on aika finaalissa. Ja epäkäytännöllinen, ei siihen todellakaan pitäisi paljon panostaa, mutta haaskatkoot pelimerkkejä.
Kyllä se on aika finaalissa. Ja epäkäytännöllinen, ei siihen todellakaan pitäisi paljon panostaa, mutta haaskatkoot pelimerkkejä.
Kun uuden suunnitteluun ja pykäämiseen mennee hyvinkin se kymmenen vuotta, niin uskoisin uuden olevan tulollansa jokusen vuoden päästä. Jos ei, niin Venäjä on lyönyt hanskat tiskiin ja ymmärtänyt, ettei voiman projisointi mereltä ole heidän juttunsa!
Aina voivat kuitenkin panostaa vedenalaisiin vehkeisiin. Joskus mietin voisivatko Kiinan kanssa rakentaa yhteistyössä lentotukialuksia.Kun uuden suunnitteluun ja pykäämiseen mennee hyvinkin se kymmenen vuotta, niin uskoisin uuden olevan tulollansa jokusen vuoden päästä. Jos ei, niin Venäjä on lyönyt hanskat tiskiin ja ymmärtänyt, ettei voiman priojisointi mereltä ole heidän juttunsa!
Aina voivat kuitenkin panostaa vedenalaisiin vehkeisiin. Joskus mietin voisivatko Kiinan kanssa rakentaa yhteistyössä lentotukialuksia.
Näinköhän voi pitää paikkansa, että kaiken tämän säätämisen jälkeen Kuznetsovin elinkaarta saadaan jatkettua vain viisi vuotta?
No more smoke on the water from Russia's aircraft carrier
The Northern Fleet's aircraft carrier will embark on tests in the Barents Sea in 2022 with main boilers, diesel generators and main turbo-gear units replaced.thebarentsobserver.com
Aina voivat kuitenkin panostaa vedenalaisiin vehkeisiin. Joskus mietin voisivatko Kiinan kanssa rakentaa yhteistyössä lentotukialuksia.
Onhan tästä paljon ollut keskustelua verkossa, joskin fokus on ollut Kiinan merivoimissa Venäjän roolin ollessa lähinnä reaktoriteknologian toimittaja. Uuden lentotukialuksen rakentaminen on kuitenkin noussut toistuvasti esiin puhuttaessa Zvezdan telakasta, jolle on toistaiseksi kanavoitu pelkkiä siviilitilauksia.Joskus mietin voisivatko Kiinan kanssa rakentaa yhteistyössä lentotukialuksia.
Tuossa Barents Observerin jutussa oli linkki tuohon TASSin uutiseen. Olisiko alkuperäisessä lähteessä ollut typo ja esimerkiksi ykkönen pudonnut vitosen edestä pois?Kyllä, vahvistus löytyy:
Mitä annettavaa Venäjällä on oikeasti enää tässä vaiheessa Kiinan lentotukialus ohjelmalle...?
Kun uuden suunnitteluun ja pykäämiseen mennee hyvinkin se kymmenen vuotta, niin uskoisin uuden olevan tulollansa jokusen vuoden päästä. Jos ei, niin Venäjä on lyönyt hanskat tiskiin ja ymmärtänyt, ettei voiman projisointi mereltä ole heidän juttunsa!
Onhan tästä paljon ollut keskustelua verkossa, joskin fokus on ollut Kiinan merivoimissa Venäjän roolin ollessa lähinnä reaktoriteknologian toimittaja. Uuden lentotukialuksen rakentaminen on kuitenkin noussut toistuvasti esiin puhuttaessa Zvezdan telakasta, jolle on toistaiseksi kanavoitu pelkkiä siviilitilauksia.
One of the world's largest dry dock is taking shape in Eastern Russia - Naval News
As reported on September 4, 2020 by the Russian shipyard "Zvezda" (SSK Zvezda), the company is completing the construction of one of the largest dry dock in the world. Commissioning works are underway.www.navalnews.com
Such dry dock meets the size requirements to build large aircraft carrier designs.
Tuossa Barents Observerin jutussa oli linkki tuohon TASSin uutiseen. Olisiko alkuperäisessä lähteessä ollut typo ja esimerkiksi ykkönen pudonnut vitosen edestä pois?