Kuznetsovilla on paljon enemmän aseistusta, siinähän on mm. sutoraketteja, Granit-ohjuksia, paljon enemmän it-ohjuksia, sonarit...eri asia sitten kuinka paljon tästä on tukialukselle käyttökelpoista tai edes toiminnassa. Veikkaan etteivät Granitit ole enää ampumakunnossa ja ne tiettävästi tullaan poistamaan modernisoinnissa jotta hangaaria saadaan isommaksi. Toisaalta, Liaoningissa on modernimmat tutkat, jotkut väittävät ettei Kuznetsovin Mars Passat-tutka toimi ollenkaan. Liaoningissa on paitsi sama Fregat (Top Plate) valvontatutka kuin Kuznetsovissa, myös sama AESA-tutkajärjestelmä kuin uusimmissa kiinalaisissa ilmatorjuntahävittäjissä. Liaoningin koneisto on myös, jos ei uudempaa mallia niin ainakin paljon vähemmän käytetty.
Lennoston osalta venäläisillä lienee paremmat koneet. J-15:stä ei paljoa tiedetä mutta luultavasti se on varustukseltaan aika lähellä J-11B:tä eli kiinalaistettua perus-Flankeria. Su-33:n kanssa luultavasti aika tasoissa, joiltain osin uudenaikaisempi (ohjaamo, ohjusvaroitinjärjestelmät yms). MiG-29K on sen sijaan kaikin puolin edellisiä modernimpi ja parempi rynnäkkökoneena ja voi toimia myös ilmatankkauskoneena, mikä kiinalaisilta puuttuu kokonaan. J-15:ttä ei olla nähty nousemassa kovin raskaissa lasteissa joten pommitustehtävissä sen kyky on arvoitus. Kiinalaisilla on ollut ongelmia saada riittävän tehokkaita moottoreita aikaan, joten kuinka raskaissa lasteissa J-15 sitten pystyy nousemaan?
Koptereissa venäläisten etu on kompakti tehopakkaus Ka-27 joka vie todella vähän tilaa. Kiinalaisten peruskopteri Z-18 perustuu vanhaan Super Freloniin. Kiinalaiskopterin AEW-versio on varmasti modernimpi kuin tämänhetkinen venäläisten AEW-kopteri Ka-31, mutta muuten venäläiskopteri on parempi kuin vanhahtava ja ahtaissa oloissa kömpelö Z-18, etenkin jos modernisoitu Ka-27M on käytössä. Venäläisillä on käytössä myös halpa tukialusharjoituskone Su-25UTG.