Trump kuulemma kiittänyt saudikuningasta tästä öljyhinnan laskusta.
Jo nyt USA on maailman suuri liuskeöljytuottaja ja ne myy ja voi hyvinkin olla niin että öljyä tulekin rutosti.
Putten bandiitteilla taitavat tulla huonot ajat. Vladimir Solovjev, ykköspropagandisti (Kisjeljovin rinnalla), joka kiljuu ihan hysteriassa suu vaahdossa muutenkin omassa studio ohjelmassa, on kuulemma ollut erityisen ja avoimen sadistisena, heehkutaeb mitä kaikkea "hyvä" voi tehdä pahalle lännelle..mies muutenkin taipuvainen korostettuun teatralisuuteen, ja ajat sitten näyttänyt hirvityksellä koko mustassa. Putinin regimen agoniako alkaa kun Solovjov ylitti jo itseään..jokainen psykiatri jos näkisi tälläistä livena (olen nähnyt hänet ylinäytetyt hysteriat itsekin) ja toistamiseen, laittaisi Solovjeville jo diagnoosin "sadistinen personallisuushäiriö" tai vastaava, kun ääliön vihalietsonta ja aitoimmista aidoin nautinto kun tämä puhuu mitä kaikkea voi tehdä vihollisille on niin sairasta.
Itse en katnut hänen tekeleitä pitkään, oksettaa. Mutta Igor Jakovenko tekee ajoittain hyviä yhteevetoja seuraamalla hänen Goebellisin tasoista propagandaa ja vihanlietsonta tehdääkseen analyyseja ja kirjoitti mahtavalla sarkasmilla.
On kuulemma merkkeja ilmassa että ihmisetkin siellä Venäjällä alkoivat heräämään todellisuuteen.
Muuten tämä paskiainen Solovjev USA:ssa sanktioiden alla, mutta hänellä Italian Komo järvellä huvila, vuoteen 2015 huvila oli amerikkalaisen yrityksen Honour International nimellä, (propagandisti tykkäsi oleskella USA:ssakin), mutta sitä kontrolloinut itse TV-propagandisti. Nyt huvila on hänen nimella, ja Italian rekisterissa.
Minusta hänen villa pitää takavariokoida!