Pääkirjoitus | Suomea odottaa valheiden vyöry: https://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000008794963.html?share=69e7e5ed94f23ef57f73dd9f8e24ad46
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ajatuksia vastatoimista. Itse näkisin että näihin vastattaisiin voimalla
Tällaisia hybridi-iskuja Venäjä voisi tehdä Suomeen: pakkolasku Lappiin, karilleajo Ahvenanmaalla tai harhaohjus syrjäseudulla
Venäjä voi luoda keinotekoisen pelastusoperaation, jota Suomen olisi vaikea pysäyttää. Hybridisotaan erikoistunut sotilasprofessori Mika Hyytiäinen listaa kolme skenaariota.yle.fi
Juu en minäkään noita oikein valideina keinoina pidä. Tuosta saa sen kuvan, että täällä istuttaisiin peukku perseessä ja toinen suussa, ryssän saadessa tehdä mitä haluaa. Kyllä noille noutaja tulisi jos rajan tällä puolen alkaisivat säätämään. Nähtiinhän se jo Airiston helmen operaatioissa, että ei täällä pelätä ja tarpeen vaatiessa mennään paikalle riittävällä voimalla.Minusta aika erikoisia teorioita tuossa artikkelissa. Jos Venäjä esimerkiksi miehittäisi pienen luodon, niin Suomella olisi kyky tehdä miehittäjien olo siellä nopeasti hyvin ikäväksi esimerkiksi JDAMien avulla. Maihinnousuveneitäkin rannikkojääkäreillä on totta kai. Jotakin venäläisten "pelastuspartiota" ei muutenkaan olisi mikään pakko päästää maahan sekä paremmin pudonneen helikopterin kuin ohjuksenkaan perässä.
Liikenteenohjausjärjestelmä on mallia kivi ja miekka. Vanha. Ellei päivitystä ole tehty ilman julkisuutta. Järjestelmä ei tarvitse kuin vihaisen katseen ja on solmussa.Henkilöjunat kulkevat myöhässä välillä Tampere–Rovaniemi liikenteenohjausjärjestelmässä olevan järjestelmävian vuoksi. Vian tarkempi paikka on Kokkolan ja Ylivieskan välillä. Fintrafficin rataliikennekeskus tiedotti asiasta noin kello kahdeksan aikaan tiistai-iltana.
Persujen vika, ne tässä toimii hybridivaikuttajina.Hallitus on jo valmiina avustamaan Putinia hybridisodassa:
Rajan sulkeminen kokonaan tai turvapaikkaoikeuden rajoittaminen eivät ole #EU-lainsäädännön mukaan mahdollisia edes poikkeusoloissa.
Kuitenkaan tämä direktiivi ei koske puolalaisia jostain syystä, vaikka samassa euussa ollaanPersujen vika, ne tässä toimii hybridivaikuttajina.
Erikoinen näytelmä eduskunnassa: Perussuomalaiset vaati varautumista Venäjän kostotoimiin ja kysyi rajaturvallisuudesta - ministeri syytti hybridivaikuttamisesta - Suomen Uutiset
Sisäministeriön mukaan EU ei salli Suomen rajan sulkemista missään tilanteissa. Sisäministeri Krista Mikkosen (vihr.) mielestä asiasta ei saisi edes keskuwww.suomenuutiset.fi
Ne ovat ne kuuluisat kansainväliset sopimukset. Kukaan ei koskaan kerro mitä niissä oikeasti sanotaan, ja ne koskevat vain meitä. Esimerkiksi Australia, tuo Pohjois-Korean kaltainen hylkiömaa, ei ota yhtäkään henkilöä maahan missään olosuhteissa jos paperit eivät ole kunnossa.Kuitenkaan tämä direktiivi ei koske puolalaisia jostain syystä, vaikka samassa euussa ollaan
Liikenteenohjausjärjestelmä on mallia kivi ja miekka. Vanha. Ellei päivitystä ole tehty ilman julkisuutta. Järjestelmä ei tarvitse kuin vihaisen katseen ja on solmussa.
Jos joku on ryssän lapaan pelaamista, niin tässä on oikein malliesimerkki siitä. On tämä aika uskomatonta touhua, sama setti jatkuu ja jatkuu.Hallitus on jo valmiina avustamaan Putinia hybridisodassa:
Euvostoliitto on pelannut vuosikausia täysin ryssän pussiin ja tulee pelaamaan jatkossakin. Siinä olisi jollekin "toimittelijalle" oikeasti penkaamista, mutta ei, koska suuri, mahtava ja erehtymätön euvostoliitto.Ne ovat ne kuuluisat kansainväliset sopimukset. Kukaan ei koskaan kerro mitä niissä oikeasti sanotaan, ja ne koskevat vain meitä. Esimerkiksi Australia, tuo Pohjois-Korean kaltainen hylkiömaa, ei ota yhtäkään henkilöä maahan missään olosuhteissa jos paperit eivät ole kunnossa.
En tiedä nykytilannetta, mutta vuosia sitten koko maan junaliikenne meni sekaisin, kun Helsingissä olleessa junaliikenteen ohjauskeskuksessa oli joku hämminki; olisikohan ollut tulipalo. Ainakin tuolloin koko maan junaliikennettä ohjattiin yhdestä paikasta. Tästä on vuosia aikaa, mutta varmaan kuitenkin oli tämän vuosituhannen puolella. Toivottavasti järjestelmää on ymmärretty muuttaa tämän jälkeen.