#vihapuhe

Katsokaa päiväsakkomääriä 40-80 on todella paljon jos olet töissä. Se käytännössä tarkoitaa että puolenvuodentalous on kuralla + oikeudenkäyntikulut.... Eli sinne meni talo, tontti, luottotiedot yms.... ja kenestä sitä tehtiinkään ääriaineistoa tällä ajojahdilla?

Sakkorangaistavuudeltaan vastaa suunnilleen rattijuopumusta.
 
Setämiesten korvaaminen tätinaisilla ei poista ongelmaa joka on tytöttely,pojittelu tai seksuaalinen häirintä. Olen yrittänyt tätä pientä ja yksinkertaista fatkaa tuoda esille näille setämiesvihaajille.

Kyllä minä muistan nuorempana naisvaltaisilla aloilla kuinka tätinaiset kävi sellaiseksi että ei uskoisi, ja teki tai sanoi sellaista joka lasketaan seksuaaliseksi ahdisteluksi. Yksi tätinainen heitti niin kuivaa läppää minulle lastentarhassa, että kostin sen tuijottelemalla tissejä.

boob_stare_51.jpg
 
Baikalin kanssa siinä taitavat olla ainakin Hansai, Honcho, Pihatonttu ja Sardaukar. Etkos sinä olekaan se alimmainen?

Vonka erehtyi yhdestä kuvasta.

Koitan parhaani mukaan säilyttää nimettömyyteni, joten en paljasta kasvojani kuin teille, rakkaat internettaajat.

Tässä kuva allekirjoittaneesta parturin, laihdutuskuurin ja juhlavaatteisiin pukeutumisen jälkeen.

https://www.ammattijohtaja.fi/wp-content/uploads/2015/02/Pihatonttu-ammattijohtaja-1.jpg
 
Setämiesten korvaaminen tätinaisilla ei poista ongelmaa joka on tytöttely,pojittelu tai seksuaalinen häirintä. Olen yrittänyt tätä pientä ja yksinkertaista fatkaa tuoda esille näille setämiesvihaajille.

Kyllä minä muistan nuorempana naisvaltaisilla aloilla kuinka tätinaiset kävi sellaiseksi että ei uskoisi, ja teki tai sanoi sellaista joka lasketaan seksuaaliseksi ahdisteluksi. Yksi tätinainen heitti niin kuivaa läppää minulle lastentarhassa, että kostin sen tuijottelemalla tissejä.

Miehiä esineellistävä nainen nähdään helposti julkisuudessa vahvana ja rohkeana, siinä missä samanlainen naisia esineellistävä mies on mulkero. Tosiasiassa molemmat ovat mulkeroita.

Toinen ärsyttävä juttu on se, kun sanotaan että "teillä miehillä on valta muuttaa tämä asia" ikäänkuin pystyisin vaikuttamaan jonkun idiootin käytökseen sen takia että housuissa on banaani (no okei, porkkana) eikä persikanpuolikas.

Tosin ei näitä ärsyttävyyksiä ihan tolkuttomasti meillä ole, monissa maissa ollaan syvemmissä vesissä tämän suhteen. En ole havainnut ainakaan omassa läheisten ja tuttavien piirissä mitään intoa äärifeminismin perään...päinvastoin.
 
Tästä ei taida tulla #turpo Riiheläisen tai poliisikaksikko Huhtelan ja Taposen lukusuositusta...

Hah! Meikäläisen vanhaa proffaa selkeästi pännii monet tälläkin foorumilla keskustellut asiat, sen verran rönsyilevä tuo kirjoitus on... Prof. Kanniainen oli kuitenkin melko pitkälle formaali makro-taloustieteilijä eli antoi ainakin ysärillä datan, regressio-analyysin ja käppyröiden puhua puolestaan.
Emeritus-etuliite tarkoittanee että professori Vesa K. on nykyään eläkkeellä valtsikasta... :).
 
Joskus nämä asiat otettiin niin, että joku viisas saattoi nauraa myös itselleen.

"Ja huomautan vain tässä välillä, että jos eräs syntinen veljemme vielä kerran jupisee kuuluvasti 'nainen vaietkoon seurakunnassa', niin hän ei pääse taivaaseen." (Kari Suomalainen, 1955)

pic_5_1074265905_k1073924184_651.jpg
 
Kansantaloustieteen professorilla on se ikiaikainen tyly piirre. Hän ei toivo vaan laskee.
Melkoisia madonlukuja kerrassaan.. Rönsyilystään huolimatta essee tiivistää varsin hyvin sen keskustelun, jota foorumilla on käyty erinäisiä vuosia.

Koko tämän keskustelun ajan olen odottanut postausta, joka avaisi sen matematiikan jolla kriisi puree jokaisen omaan lompakkoon. Hitto vieköön! Keskiluokkaa joka maksaa kiltisti veronsa, on huomattavan paljon valveutuneempi kun vedotaan omaan lompakkoon. Tunnepohjainen argumentointi vetoaa vain tiettyn pisteseen asti. Usein keskustelu (meilläkin) tuppaa jämähtämään keissihin jotka ovat erittäin dramaattisia, mutta täysin oman vaikutuspiirin ulkopuolella. Ei suomalainenkaan tyhmä ole. Tavan kansalainen tiedostaa että on JONKUN MUUN tehtävä estää kaikkken ikävimpien asioiden realisoituminen. Sen sijaan lompakkoon vetoaminen osuu jokaista vyön alle opiskelijasta eläkeläiseen.

Usein konkretia oman lompakon paikkeilla on se, joka aiheuttaa älähdyksen tuloluokasta huolimatta... sitä tämä keskustelu on kaivannut alusta asti.

Foorumin jämäkimmät olivat oikeassa jo muutamia vuosia sitten... pakko se on tunnustaa.
 
Nykyisissä keskusteluoloissa...tuskin.

Huomionarvoinen asia on, että kirjoitus on julkistettu JO 22.9 ilmestyneessä Kanava-lehdessä. Tänään saman konsernin toinen julkaisu uudelleen julkaisi kirjoituksen.

Toimittajakunta etunenässä on varmasti olleet tietoisia jo vajaan kuukauden kirjoituksesta...

Twitteristä tai googlen haulla ei kovin kummoista keskustelua löydy....taitaa kuitenkin olla liian suolainen juttu nykyisen Arvo Pohjan aikaan..
 
Kansantaloustieteen professorilla on se ikiaikainen tyly piirre. Hän ei toivo vaan laskee.
Hieno ulostulo noinkin arvostetulta henkilöltä. Toisaalta tuon laskeminen ei vaadi, että olisi professori vaan se onnistuu ihan peruskoulumatikallakin.
 
Back
Top