#vihapuhe

Nyt olisi poliisilla ym. kumppaneilla viimeinen hetki katsoa peiliin ja lopettaa tuo politikointi.

Koska olen realisti, niin ed. mainittua ei tule tapahtumaan ja parodiahorisonttia ylitetään jatkossa vielä korkeammalta ja kovempaa. Eu, pakolaisuus, ym... propagandaa julistetaan mitä kiihtyvämmässä tahdissa ja pikkuhiljaa säädetään vihapuhelakeja ym. kivaa.

Antaa mennä vaan, tuhotkaa/hajottakaa Suomi, Eurooppa ja loput, ei jaksa enää kiinnostaa.
 
Nyt olisi poliisilla ym. kumppaneilla viimeinen hetki katsoa peiliin ja lopettaa tuo politikointi.

Koska olen realisti, niin ed. mainittua ei tule tapahtumaan ja parodiahorisonttia ylitetään jatkossa vielä korkeammalta ja kovempaa. Eu, pakolaisuus, ym... propagandaa julistetaan mitä kiihtyvämmässä tahdissa ja pikkuhiljaa säädetään vihapuhelakeja ym. kivaa.

Antaa mennä vaan, tuhotkaa/hajottakaa Suomi, Eurooppa ja loput, ei jaksa enää kiinnostaa.
Tiedätkö mikä on vielä vaarallista tässä puuhassa, kuten 20-30luvulla Venäjällä, ihmiset ei olllut oppinut mitä saa sanoa yms, mutta 60luvulle menessä ja 70 viimeistään kaikki tiesi itä-euroopassa mitä saa suustaan päästää ja mitä ei. Ei sekään ollut ennakkosensuuria.
 
Olen pettynyt mikäli Kaarisade on syytettyjen penkillä.
Tarjolla on muutama muu täyttä paskaa suoltava tili, jotka joutaakin käsittelyyn.

Paras olisi virittää Taposen, Huhtelan ja tämän vihreiden edustajan tileihin vilkkuvalot jossa lukee "Olen Oikea Poliisi..tämän ei pitäisi olla parodiaa"
 
Olen pettynyt mikäli Kaarisade on syytettyjen penkillä.
Tarjolla on muutama muu täyttä paskaa suoltava tili, jotka joutaakin käsittelyyn.

Paras olisi virittää Taposen, Huhtelan ja tämän vihreiden edustajan tileihin vilkkuvalot jossa lukee "Olen Oikea Poliisi..tämän ei pitäisi olla parodiaa"
Voisin väittää, että Kaarisade on 99% todennäköisyydellä myös tutkinnassa. Vaikka väitetään, että parodia on ok mutta virkavallan anastaminen ei niin tosiasiassa ei ne siitä parodiastakaan tykkää...
 
Toivottavasti Keijo osasi peittää jälkensä, koska kyllähän se näkyvin tässä on ollut ja varmasti saa kovemman sanktion kuin vale-poliisina oikeasti himisä huijannut. Joka muuten sai 3kk ehdollista, muutaman satasen sakot ja muutaman kymmenentonnin korvaukset, joita ei varattomana voi maksaa.

Keijon sakot voidaan maksaa vaikka (tietysti laittomana josta saa sakot) keräyksenä.
 
Monet afgaaneista eivät myöskään tiedä ikäänsä, koska siellä syntymäaikaa ei erityisesti maaseudulla kasvaneiden kohdalla merkitä yhtä tarkasti kuin meillä. Siinä mielessä kaikkia ei voi syyttää valehtelusta. He kertovat ikänsä niin kuin heidän äitinsä on sen kertonut.

Monet afgaaneista eivät myöskään tiedä ikäänsä, koska siellä syntymäaikaa ei erityisesti maaseudulla kasvaneiden kohdalla merkitä yhtä tarkasti kuin meillä. Siinä mielessä kaikkia ei voi syyttää valehtelusta. He kertovat ikänsä niin kuin heidän äitinsä on sen kertonut.

Voisivatko neidit Unelma ja Höttö jo päättää että ovatko nämä Suomen talouden ja kulttuurin henkisellä pääomallaan pelastavia lääkäreitä ja insinöörejä vai kehittymättömien kulttuurien kehittymättömiä ja kehityskyvyttömiä sänkyyn autettavia ressukoita?

Vai olisiko epärehellisyys ja maalitolppien siirtely sittenkin se todennäköisin selitys? Etenkin jos on kyse sellaisista kulttuureista, joissa hegemonisessa asemassa oleva uskonto oikeuttaa ja pyhittää epärehellisyyttä.

"Ei tiedä omaa ikäänsä mutta pystyy liikkumaan teleporttaamalla kymmenen valtion läpi käymättä yhdessäkään niistä. Näyttää kolmekymppiseltä kansanmurhaajalta koska on... 15-vuotias. Käyttää sujuvasti älykännyä muttei tiedä mistä on kotoisin."
 
Tämä on vähän huono, kun kyllähän täälläkin on jo 2-5 vuotiaita jotka osaa älykännykän käytön...

Ja kuinka moni näistä 2-5 -vuotiaista ei tiedä ikäänsä tai sitä missä asuu?

Tosin onhan se vähän noloa jos vaippaikäinen han-suomalainen on jossain suhteessa tiedoiltaan ja taidoiltaan samalla tasolla kuin alaikäinen irakilainen rakettikirurgi tai aivoinsinööri.
 
Tämä on vähän huono, kun kyllähän täälläkin on jo 2-5 vuotiaita jotka osaa älykännykän käytön...

Olen 52-vuotias ja minulla on vaikeuksia hölmöjen kännyköiden kanssa. :rolleyes:

Vähällähän tämän maailman tsiljoonat lapset tulevat selviämään, jos osaamisen ydintä on valovalovoimainen kyky räplätä hölmökännyköitä.

Hölmökännykät toteuttavat näköjään elämää ja sisältö ahmitaan tuijottamalla puolen vaaksan ruutua. Onnea matkaan!
 
Nyt olisi poliisilla ym. kumppaneilla viimeinen hetki katsoa peiliin ja lopettaa tuo politikointi.

Koska olen realisti, niin ed. mainittua ei tule tapahtumaan ja parodiahorisonttia ylitetään jatkossa vielä korkeammalta ja kovempaa. Eu, pakolaisuus, ym... propagandaa julistetaan mitä kiihtyvämmässä tahdissa ja pikkuhiljaa säädetään vihapuhelakeja ym. kivaa.

Antaa mennä vaan, tuhotkaa/hajottakaa Suomi, Eurooppa ja loput, ei jaksa enää kiinnostaa.

Tulemme saamaan mittamme ns. täytenä. Mitään muuta ei tarvitse enää kuvitellakaan. Minä en odota enää mitään Ihmettä, joka taikoisi pois sen ruman aikakauden, jota kohti mennä kilkutellaan.

Seuraava talouskriisi kyllä näyttää jokaiselle, mitä minä olen yrittänyt tarkoittaa.

Säilytän silti suht vaivatta elämänhaluni ja paimennan jälkikasvua eteenpäin. Elämä jatkuu tavalla tai toisella, tuli mituli.
 
Olen 52-vuotias ja minulla on vaikeuksia hölmöjen kännyköiden kanssa. :rolleyes:

Vähällähän tämän maailman tsiljoonat lapset tulevat selviämään, jos osaamisen ydintä on valovalovoimainen kyky räplätä hölmökännyköitä.

Hölmökännykät toteuttavat näköjään elämää ja sisältö ahmitaan tuijottamalla puolen vaaksan ruutua. Onnea matkaan!

Teknologista muutosvastarintaa havaittavissa..;) On minullakin Nokia 6310 vielä "varalla"

Oikeasti on ikävää miten koukuttavia ja ajan vieviä nämä laitteet ovat..varsinkin lapsille.
 
Paras olisi virittää Taposen, Huhtelan ja tämän vihreiden edustajan tileihin vilkkuvalot jossa lukee "Olen Oikea Poliisi..tämän ei pitäisi olla parodiaa"

Ryhmä Hau -estetiikka sopisi aivan loistavasti niiden vilkkuvalojen graafisen ilmiasun tyyliksi.

Se on silleen sopivasti trendikästä, muodikasta, pinnalla just nyt sekä etenkin ikä- ja kohderyhmän suuren kiinnostuksen kohteena.
 

"Väestökirjanpidolla on Suomessa pitkä historia. Väestötietojen rekisteröinti aloitettiin Ruotsinvaltakunnassa jo 1540-luvullalähde? ja nykyisen Suomen alueella 1530-luvulla maakirjojenmuodossa. Tuolloin kansalaisten luetteloinnilla pyrittiin verotuksen ja sotaväen ottojen tehostamiseen."

Onhan se kohtuutonta odottaa, että maamme uuteen nousuun nostavat moniosaavat uudet Fazerit ja Nokiat olisivat oppineet 500 vuoden aikana määrittelemään syntymähetkensä edes yhden talven tai ramadanin tarkuudella.
 
"Väestökirjanpidolla on Suomessa pitkä historia. Väestötietojen rekisteröinti aloitettiin Ruotsinvaltakunnassa jo 1540-luvullalähde? ja nykyisen Suomen alueella 1530-luvulla maakirjojenmuodossa. Tuolloin kansalaisten luetteloinnilla pyrittiin verotuksen ja sotaväen ottojen tehostamiseen."

Onhan se kohtuutonta odottaa, että maamme uuteen nousuun nostavat moniosaavat uudet Fazerit ja Nokiat olisivat oppineet 500 vuoden aikana määrittelemään syntymähetkensä edes yhden talven tai ramadanin tarkuudella.

Paskan marjat. Kyllä he ikänsä tietävät. Lajina älykäs ihminen on oppinut hyödyntämään systeemejä ja siitä on tässäkin kysymys. Kaikkiin kulttuureihin kuuluu ikään liittyviä merkkipaaluja ja ei liene aivan ylivoimaista muistaa niitä, jos halua löytyy. Jos kulttuuri äksässä 14-vuotiaan pojan elämään liittyy merkkipaalu tset, niin kai sen pystyy muistamaan ainakin viisi vuotta? Ja voisihan sitä kysyä vaikka äidiltään, kun lähtee...

Höveli ja äärimmäisen sinisilmäinen rajanylityspolitiikka on asia, joka on ajanut jo päätyyn. En tiedä, miten paljon akseli: Turkki-Kreikka-Ita-Spa ovat vipuvarsittaneet tällä asialla politiikkaa suhteessa pohjoiseen, mutta todennäköisesti Paljon. En tiedä, miten paljon letkan oivat kolme ovat saaneet tavoitteitaan läpi Unionissa käyttämällä härskisti ja armotta muuttoliikettä apunaan....

Ratkaisu syntyy Saksa-Ranska linjoilla, jos on syntyäkseen. Sitä odottaessa voi kuu ehtiä kiertää melko monta kertaa pallon.
 
Tulemme saamaan mittamme ns. täytenä. Mitään muuta ei tarvitse enää kuvitellakaan. Minä en odota enää mitään Ihmettä, joka taikoisi pois sen ruman aikakauden, jota kohti mennä kilkutellaan.

Jeps.

Näyttää vahvasti siltä että Euroopan laajuinen sisällissota on edessä. Ja että sen intensiteetti on jossain hädin tuskin uinuva intifada kun taas toisaalla se voi olla rumempaa kuin Jugoslavian ja Libanonin kähinät yhteensä.

Koettu oikeudenmukaisuuden tunne on kaikkein voimakkaimmin onnellisuuden kanssa korreleloiva asia. Vastaavuus on niin voimakas, että se voidaan olettaa kausaaliseksi.

Tästä syystä pidän todella tärkeänä että ne henkilöt, jotka ovat voimaperäisimmin työntäneet Eurooppaa ja Suomea tuolle tielle, joutuvat tuon kehityksen riskien realisoituessa täyteen sosiaaliseen, poliittiseen, taloudelliseen ja inhimilliseen vastuuseen toiminnastaan ja sen tuloksista.

Jos silloin on kyse sisällissodasta tai siihen rinnastettavasta tilanteesta, niin tapahtukoon vastuuseen joutuminen niiden perinteisten käytäntöjen mukaan, joita sisällissodissa on kautta aikain sovellettu vastustajan puolelle asettuneita omia kohtaan.

Jos olen väärässä ja kansainvälisyyden korvaaminen monikulttuurisuudella, arvojen korvaaminen arvorelativismilla, perinteiden korvaaminen historiattomuudella, kansainvaellukset ja islamisoituminen tuovat pelkkää hyvää, turvallisuutta ja ihanuutta, niin annettakoon samoille henkilöille täysi tunnustus heidän ansiokkaasta työstään.

Eli saakoot ansioidensa mukaan kävi miten kävi.
 
Näyttää vahvasti siltä että Euroopan laajuinen sisällissota on edessä. Ja että sen intensiteetti on jossain hädin tuskin uinuva intifada kun taas toisaalla se voi olla rumempaa kuin Jugoslavian ja Libanonin kähinät yhteensä.

Euroopan ikääntyvä läppäkäpäläväestö sisällissotimassa keskenään....elä unta näje. Ranskan Harmaat pantterit - iskuarmeija hyökkää Saksan SS-pojanpojat - armeijaryhmän kimppuun...molempien onnistumisen takeena 2000-päiset ev.lut. armeijat esikuntapöytien takana?

Euroopalla on tekemistä, kun se yrittää löytää ekologisen lokeronsa geopoliittisen painopisteen siirtyessä tai siirryttyä lujasti itään, afrikkalaisen väestöpaineen kurituksessa, turkkilaisen panislamin löyhötyksessä ja suurslaavilaisen hegemonian puskussa. Tossa tärkeimmät ja kun siihen liittää kavereiden chichi-iskut, niin hups. (usa ja gb)
 
Euroopan ikääntyvä läppäkäpäläväestö sisällissotimassa keskenään....elä unta näje.

Panislamististen liikkeiden ja niihin kytköksissä olevien väestöryhmien terrori, reviirinvaltauskäyttäytyminen, konklaavit käymässä islamistista intifadaa Euroopan alkuperäisempiä asukasryhmiä - lähinnä juutalais-kristillistä kulttuuriperintöä edustavia - vastaan.

(Kyllähän esim. Ranskan ja Britannian lausunnot ja reaktiot ISIS-järjestöön liittyneiden kansalaistensa kohtelemisesta kertovat aika suoraan tästä tilanteesta.)

Islamistisen jihadin välineinä ovat perinteisesti kaikki epäsymmetrisen sodankäynnin muodot siten, että seksuaalisuuteen liittyneet menetelmät ovat ylikorostuneina.

Ranska sanoo olevansa sodassa ja on pyytänyt EU:n keskinäisen avun lausekkeeseen perustuen muiden EU-maiden apua, joten Suomikin on yhtenä auttajamaana - ainakin militantin islamismin näkökulmasta - mukana samassa sodassa.

Jos ja kun sodan aloitteellinen ja aggressiivinen osapuoli koostuu hyvin suurelta osin EU-kansalaisuuden omaavista tahoista, niin kyllähän tuo sota sisällissodan määritelmän täyttää.

Kolmas maailmansota ei luultavasti ole niinkään kansallisvaltioiden kuin sivilisaatioiden välinen. Ja sinnepäin näyttäisi olevan kova kiire.
 
Tiedätkö mikä on vielä vaarallista tässä puuhassa, kuten 20-30luvulla Venäjällä, ihmiset ei olllut oppinut mitä saa sanoa yms, mutta 60luvulle menessä ja 70 viimeistään kaikki tiesi itä-euroopassa mitä saa suustaan päästää ja mitä ei. Ei sekään ollut ennakkosensuuria.

Vaarallista tässä on korkeintaan se, että vedellään näitä epämääräisiä yhtäläisyyksiä 1920-luvun Neuvostoliittoon nyky-Suomesta. :rolleyes:

Käsittääkseni roturealistit, uusnatsit (Kärkkäinen) ja kumppanit jatkavat vapaasti "julkaisutoimintaansa". Vai onko MV-lehti lopetettu? Käsittääkseni ei. Ja uusnatsienkin nettisivuille pääsee: http://www.vastarinta.com

Toki voit kysyä, että "no öhö öhö, öhö öhö kuinka kauan?!!". Omasta puolestani vaikka maailman tappiin saakka.

Jos taas implikoit, että "ennakkosensuuri" = "Ei oo munaa sanoa omaa mielipidettänsä, koska yleinen paheksunta", niin voiiii voi. Sitte ei auta euvosto, neuvosto, eikä muutkaan liitot. Pitäis kasvattaa ne kulkuset jalkoväliin, eikä tässä valitettavasti valtiovalta voi juurikaan auttaa.
 
Paskan marjat. Kyllä he ikänsä tietävät. Lajina älykäs ihminen on oppinut hyödyntämään systeemejä ja siitä on tässäkin kysymys.
Olen täysin sama mieltä. Somalit valehtelevat niin paljon kaikkialla, ja valehtelusta on tullut tapa.
Viimeinen esimerkki. Törmäsin yhden somalinaiseen bussipysäkillä, olen nähnyt sen ennestään usein, asuu tuttavani rapussa naapurissa olevassa kaupunkivuokratalossa.
Nainen joskus yritti puhua minulle aikasemminkin mutta niin hunolla Suomen kielellä ettei korvani kestäneet kuulla, vaikka hän omien sanojen mukaan asunut 20 vuotta maassa. Nyt rupesi valittamaan kuinka raskas ja huono elämä hänellä on kun kaikki on kallista ja kaiken pitää maksaa itse (!). kyllä nyt minun oli pakko vastata hänelle että hänelle maksetaan asumistukea, kuten kaikille siinä rapussa oleville ikuisesti työttömille, sanoin tietäväni että hänelle maksetaan sen minimi eläke, (hän itse kertoi olevansa eläkkeellä), sanoin että laki määrää ettei ketään saa jäädä vailla toimentuloa; laki on sama kaikille, tuet myös, sanoin että tunnen maahanmuuttajia Venäjältä, jotka olivat kertoneet ettei Suomessa kukaan kuolee nälkään, jopa sillä minimi eläkkellä ja toimentulolla voi elää ja jopa syödä hyvin, kun heille maksetaan asunnot ja terveydenhoitokulut, kukaan heistä ei kävele alastomana, vaan pukeutuvat siististi, asuvat laadukaissa asunnoissa kaikilla mukavuuksilla mm keitiössä kaikki hellät ja jääkapit maksettu heidän puolestaan, kaikilla on tv:t, huonekalut ja tietokoneet ja puhelimet, jotkut jopa säästävät, vaikka saavat sen minimitulon. Jos ei juo alkoa eikä tupakoi ja laittaa ruoka itse, voi ostaa hedelmia ja vihanneksia joka ikinen päivä ja käydä jossain lomailemassa. Jos ei ole siihen vaara, niin lukuiset yhdistykset auttavat..en tietenkään ehtinyt sanoa että suuremmalla osalla Suomessa tuilla roikkuvilla venäläisillä on omaisuuskin rajan toisella puolella, mutta en olisi ehtint sanoa tämän.

Kysyin hänellä haluaisiko hän kenties että ruokaostoksetkin tuodaan hänelle ovelle ilmasena. (Hänen kädessä aina kauppakasseja, josta sojottaa banaaneja ja vaikka mitä) ja btw jopa kuukausilipusta hän saa alennusta kuten kaikki muutkin eläkkeellä olevat, miten niin "kaikki pitää maksaa itse"?! Kyllä hänellekin maksetaan minimitoimeetulo jotta pääsisi hakemaan ne banaanit. Muuten hän on sama nainen joka syö niitä banaaneja bussipysäkillä ja viiskoo kuoret somalilaisittain maahaan. Joku sitten voi liukastua ja vammautua, mutta ei heille tälläinen tulee mieleen, kuten ei vieressä oleva roskiksen tarkoitus.

Yhtäkkiä hän heittäytyi ettei ymmärrä puhettani, vaikka kyllä ymmärsi kaikki. En sentään vitsinyt sanoa, kaipako hän savimajoja ulkovessoineen hietikossa, siellä ei ollutkaan niin raskasta ja huonoa, kun Suomessa, mutta tiesin että sieltä tulee "somaliassa on sota" , vaikka itse mitä todellisimmin tulee alueelta jossa ei sodita.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Top